هتل گسترش تبریز

Gostaresh Hotel

معرفی و تصاویر

هتل گسترش تبریز یکی از هتل‌های چهار ستاره تبریز به شمار می‌رود. این هتل با قدمت حدود ۵۰ سال است و جزو هتل‌ها و ساختمان‌های بلند شهر تبریز به شمار می‌رود. شهر تبریز یکی از شهرهای دیدنی در کشورمان است و سالانه گردشگران بسیاری برای دیدن اماکن دیدنی و تفریحی به این شهر سفر می‌کنند. در این شهر هتل‌ها و اقامتگاه‌های بسیاری احداث شده است و به راحتی می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کرده و سفر خود را شروع کنید.

معرفی هتل گسترش تبریز

هتل گسترش تبریز یکی از اولین ساختمان‌های بزرگ است که در شهر تبریز ساخته شده است. این هتل توسط پیمانکاران خارجی اجرا و احداث شده است و جزو یکی از بناهای قدیمی و هتل‌های قدیمی تبریز به شمار می‌رود. این هتل دسترسی عالی به مراکز تفریحی و تجاری دارد و همچنین به اماکن دیدنی و آموزشی هم دسترسی مناسبی دارد.

هتل گسترش تبریز دارای رستوران مجزا است که انواع صبحانه و غذاهای ایرانی و خارجی به همراه دسر و آبمیوه‌های سرد و خوشمزه برای مهمانان سرو می‌شود. هتل گسترش دارای تالار پذیرایی است. این هتل داری سالن کنفرانس و همایش است و همه افراد به راحتی می‌توانند قراردادهای کاری خود را انجام دهند همچنین هتل گسترش تبریز آمادگی برای انجام مراسم میهمانی جشن و عروسی را دارد.

بهترین نرخ رزرو تور تبریز در لیانا پرواز.

امکانات هتل گسترش تبریز

هتل گسترش تبریز دارای امکانات بسیار زیادی برای رفاه همه میهمانان و گردشگران است. این هتل دارای صبحانه، اینترنت رایگان، سالن کنفرانس و همایش، مجموعه ورزشی و تفریحی که دارای استخر و سونای خشک و بخار، جکوزی، سالن ماساژ، آب درمانی و همچنین دارای سالن بدنسازی است. از دیگر امکانات هتل عبارتند از: پارکینگ اختصاصی رایگان، کافی شاپ، پاسخگویی ۲۴ ساعته، لابی، اینترنت رایگان در لابی، صندوق امانات، پله اضطراری، آسانسور، سرویس بهداشتی در طبقات مختلف، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم آتش نشانی، سیستم تهویه مطبوع و دیگر امکانات.

امکانات اتاق‌های هتل گسترش تبریز

اتاق‌های هتل گسترش تبریز بسیار بزرگ و زیبا هستند و انواع اتاق‌های ۶ خوابه، ۴ خواب، دو خوابه و دیگر اتاق‌ها در این هتل وجود دارد. همه افراد می‌توانند براساس تعداد نفرات اتاق مورد نظر خود را انتخاب نمایند. پرسنل اتاق پس از تخلیه به سرعت اتاق را ضدعفونی و استریل کرده و برای پذیرایی از میهمانان بعدی آماده می‌کنند. از جمله امکانات داخل اتاق‌ها عبارتند از: مبلمان، تخت، آباژور، پنجره‌های بزرگ همراه با پرده‌های مناسب، سرویس بهداشتی، وسایل بهداشتی، حمام، صبحانه داخل اتاق، چای ساز و قهوه ساز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون، تلفن و اینترنت رایگان.

رزرو هتل گسترش تبریز

هتل گسترش تبریز از زیبا ترین هتل‌ های تبریز است که در نزدیکی مرکز تجاری و تفریحی وجود دارد و همین امر سبب شده تا گردشگران بسیاری این هتل را برای اقامت و کار خود انتخاب کنند. بنابراین قبل از اقدام به سفر حتماً اتاق مورد نظر خود را از طریق سایت رزرو کنید و از تخفیفات ویژه سایت هم بهره مند شوید. افراد بالای دو سال هزینه اقامت را به طور کامل باید پرداخت کنند و برای افراد زیر دو سال هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد. در صورت کنسل کردن مدت اقامت باید هزینه یک شب اقامت را بپردازید.

سخن پایانی

هتل گسترش تبریز جزو هتل‌های زیبا و دیدنی و قدیمی است که توسط طراحان و مهندسان خارجی احداث شده است. این هتل نمای بسیار زیبایی دارد و داخل هتل بسیار زیبا و شیک تزیین شده است. هتل گسترش تبریز دارای امکانات بسیار زیاد برای پذیرایی از میهمانان و برگزاری جشن‌ها و میهمانی‌ها و کنفرانس‌ها است. به شما توصیه می‌کنیم که حتماً برای سفرهای کاری در این هتل اقامت کنید. منتظر نظرات، پیشنهادات و خاطرات شما از شهر تبریز هستیم.

مشخصات

مشخصات تماس

قوانین و امکانات

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
آسانسور
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
سالن کنفرانس
صندوق امانات
لابی
تهویه مطبوع
استخر سر پوشیده
جکوزی
سالن بدنسازی
سونا
ماساژ
رستوران
کافی شاپ