هتل پارس ائل گلی تبریز

Pars Hotel Tabriz

معرفی و تصاویر

پروژه ساخت هتل پارس ائل گلی تبریز در طی سال های 71-1370 شروع شد و عملیات اجرایی آن در اوایل سال 1374 آغاز شد.پروژه ساخت این هتل پس از دوره ای 6 ساله یعنی در سال 1380 پایان یافت و از اواخر اسفند ماه این سال شروع به پذیرش مسافر کرد، باید بگوییم که هتل پارس ائل گلی جزء بهترین هتل های تبریز به شمار می آید.

امکانات ارائه شده در هتل پارس ائل گلی

هتل پارس ائل گلی تبریز که زیرمجموعه دیگر هتل‌های پارس در شهرهای دیگر ایران است با هفده طبقه و تضادی که در ظاهر با محیط دارد به خوبی در منطقه‌ی پر دار و درخت ائل گلی خودنمایی می‌کند. یک رستوران گردان با کیفیت یکی از ویژگی‌های ممتاز این هتل بزرگ است. اما شاید محیط آرامش بخشی که این هتل دارد ویژگی اصلی این هتل بزرگ باشد. هتلی که در عین حال به مراکز خرید تبریز هم نزدیک است . رفتار پرسنل بسیار حرفه‌ای است و هیچ وقت از راهنمایی گرفتن از آن‌ها پشیمان نخواهید شد. توجه کنید که هتل از مرکز شهر دور بوده و بیشتر برای کسانی مناسب است که میخواهند در طول سفر آرامش داشته باشند.

اگر علاقه مند به شهر تبریز و بازدید از جاذبه های دیدنی و شگفت انگیز آن هستید، توصیه می کنیم حتما تور تبریز را برای خود رزرو نمایید.

هتل 5 ستاره ائل گلی یکی از انتخاب های مناسب جهت اقامت در تبریز می‌باشد. همچنین این هتل جدا از لوکس بودن و مدرن بودن با موقعیت ‌عالی و منحصربه فرد که در کنار پارک ائل گلی قرار گرفته است، مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفته است. همچنین برای ورزش و تفریح می‌توانید روی امکانات تفریحی هتل ائل گلی حساب کنبد. این هتل با داشتن سونا، جکوزی، باشگاه بیلیارد و پنت بال می‌تواند ساعتها شما را سرگرم کند.

موقعیت هتل نسبت مکان ضرروری

فاصله هتل ائل گلی تا ایستگاه قطار 15 کیلومتر و تا فرودگاه 20 کیلومتر می‌باشد. هتل ائل گلی برای سلامت و تفریح مهمانان خود مجموعه‌ای از سالن بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی و سالن بیلیارد ایجاد کرده است و شما می‌توانید از این امکانات استفاده نمایید. شما می‌توانید مراسم‌های خود را در یکی از سالن‌های هتل که بسته به نوع مراسم و تعداد مهمانان متفاوت است برگزار کنید. سالن‌های این هتل عبارت اند از: سالن ضیافت، اتاق عقد، سالن کنفرانس و آمفی تئاتر، دو سالن VIP، رستوران یاقوت، رستوران زمرد، رستوران الماس، رستوران گردان و کافی شپ

اگر تمایل به سفرهای خارجی دارید، بهترین مقصد برای شما می تواند جزیره زیبای بالی باشد، در نتیجه ارزان ترین تور بالی را رزرو نمایید.

اتاق‌های هتل پارس ائل گلی تبریز

هتل ائل گلی شامل 20 باب اتاق یک تخته، 139 باب اتاق دو تخته و 20 باب سوئیت می‌باشد که با توجه به تعداد نفرات و امکاناتی که می‌خواهید می توانید توع اتاق خود را انتخاب کنید.

برای رزرو آنلاین هتل پارس ائل گپلی می توانید به سایت لیانا پرواز مراجعه نمایید.

مشخصات

  • سال ساخت: ۱۳۸۰
  • Number of floors: ۱۷
  • تعداد اتاق: ۱۷۸
  • Number of parking spaces: ۱۳۰ خودرو
  • Number of beds: ۳۷۶
  • Lobby capacity: ۴۰ نفر
  • Traffic situation: خارج از محدوده
  • Hotel view: محوطه هتل

مشخصات تماس

قوانین و امکانات

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
آسانسور
برق اضطراری
پارکینگ
تالارهای چند منظوره
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
خشکشویی
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
سالن کنفرانس
صبحانه بوفه
صندوق امانات
فضای سبز
کرایه ماشین
لابی
خدمات لابی
نزدیک به فرودگاه
نمازخانه
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
سشوار
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
مسواک، خمیر دندان و صابون
استخر سر پوشیده
بیلیارد
جکوزی
سالن بدنسازی
سونا
ماساژ
مرکز اسپا و سلامتی
رستوران
کافی شاپ
ماهواره