هتل بین المللی تبریز

Tabriz Hotel

معرفی و تصاویر

هتل بین المللی تبریز یکی از معروف ترین هتل‌ های تبریز واقع در خیابان امام خمینی است و بسیار مجهز، مجلل و شیک است. شهر تبریز یکی از شهرهای تاریخی مهم در کشور به شمار می‌رود و همین امر سبب شده تا سالانه افراد بسیاری برای گردش، تفریح و خرید به این شهر سفر کنند.

از جمله مکان‌های مهم شهر تبریز عبارتند از: موزه آذربایجان، مسجد کبود، کاخ موزه شهرداری، مسجد جامع تبریز، بازار تبریز، ارگ علیشاه، برج خلعت پوشان، پارک تفریحی تاریخی ائل گلی، روستای کندوان و آسیاب خرابه. تمامی این اماکن تاریخی بسیار زیبا هستند و می‌توانید ساعات و لحظات خوشی را در آنجا سپری کنید. در این مقاله با ما همراه باشید تا با هتل بین المللی تبریز بیشتر آشنا شوید.

معرفی هتل بین المللی تبریز

هتل بین المللی تبریز یکی از هتل‌های بزرگ در خیابان امام خمینی است که در سال ۱۳۵۱ افتتاح شده و در سال ۹۵ بازسازی و مرمت شده است. این هتل معماری بسیار زیبا و عالی دارد و در پنج طبقه و ۱۳۳ اتاق با امکانات مناسب احداث شده است. ساعات تحویل اتاق به میهمانان ساعت ۱۴ اعلام شده و ساعت ۱۲ باید اتاق تخلیه شود.

هتل بین المللی تبریز به مراکز خرید و اماکن تفریحی نزدیک است و به راحتی می‌توانید به این مراکز مراجعه کنید. از جمله مراکز نزدیک هتل بین المللی تبریز می‌توانیم به گردشگاه ائل گلی، خانه استاد شهریار، میدان ساعت، خانه کبود و دیگر مراکز اشاره کنیم. اطلاعات لازم در مورد مراکز تفریحی و خرید را می‌توانید از پرسنل هتل بپرسید.

امکانات هتل بین المللی تبریز

هتل بین المللی تبریز یکی از هتل‌های مناسب برای اقامت به شمار می‌رود. پرسنل هتل امکانات رفاهی و عالی برای همه گردشگران در نظر گرفته است. از جمله امکانات هتل بین المللی تبریز عبارت است از: لابی، اینترنت رایگان در لابی، رستوران، پارکینگ، پرینتر و فکس، فضای سبز، خدمات معلولین، خدمات آتش نشانی، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور، پله اضطراری، اتاق چمدان، نمازخانه، پارکینگ، خدمات خشکشویی و اتوشویی، مینی بار و سرویس بهداشتی مجزا در هر طبقه.

جهت رزرو تور تبریز با بهترین قیمت با کارشناسان ما در لیانا پرواز در ارتباط باشید.

امکانات اتاق‌های هتل بین المللی تبریز

تمامی اتاق‌های هتل بین المللی پس از تخلیه توسط پرسنل هتل استریلیزه و ضدعفونی می‌شوند و سپس به گردشگران بعدی تحویل داده می‌شوند. از جمله امکانات اتاق‌ها می‌توانیم به: حمام، سرویس بهداشتی، صبحانه، روم سرویس، مبلمان، یخچال، دراور، پاور سوئیچ، اینترنت رایگان، تلفن، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفاء حریق، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، دمپایی، لوازم بهداشتی و دیگر امکانات اشاره کنیم. پنجره‌های بزرگ اتاق‌ها رو به بیرون است و نمای بیرون از شب بسیار دیدنی و جذاب می‌باشد.

رزرو هتل بین المللی تبریز

برای آنکه بتوانید به راحتی به شهر تبریز سفر کنید و خیالتان از بابت محل اقامت راحت باشد بهتر است که چند روز قبل از سفر یکی از هتل‌ها را انتخاب و رزرو کنید. هتل بین المللی تبریز یکی از هتل‌های مناسب برای تفریح، کار و گردش به شمار می‌رود. برای رزرو هتل کافیست به سایت مراجعه کرده و پس از انتخاب اتاق مورد نظر و تاریخ ورود و همچنین پرداخت، رزرو خود را نهایی کنید. در هنگام رزرو می‌توانید از تخفیفات سایت هم بهره‌مند شده و اتاق مورد نظر را با قیمت مناسب‌تر و پایین‌تر در اختیار بگیرید.

سخن پایانی

تعطیلات یک گزینه بسیار مهم برای گردش و تفریح برای همه افراد به شمار می‌رود. برای آن که خستگی کار روتین را از تن به در کنید بهتر است که برنامه ریزی دقیق و کامل برای تعطیلات خود داشته باشید. ما به شما شهر تبریز را معرفی می‌کنیم. این شهر با وجود داشتن قدمت تاریخی بسیار زیاد، اماکن گردشگری فراوانی دارد که می‌توانید اوقات فراغت و تعطیلات خود را در آنجا بگذرانید. منتظر انتقادات، نظرات و همچنین خاطرات شما از سفر به شهر تبریز هستیم.

مشخصات

  • سال ساخت: ۱۳۵۱
  • Number of floors: ۵
  • تعداد اتاق: ۱۳۳

مشخصات تماس

قوانین و امکانات

  • ساعت تحویل اتاق ۱۴:۰۰
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲:۰۰

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
آسانسور
پارکینگ
خشکشویی
روم سرویس 24 ساعته
لابی
نمازخانه
تهویه مطبوع
یخچال با مینی بار شارژ شده
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
رستوران