هتل ارسی تبریز

Orosi Hotel

معرفی و تصاویر

هتل ارسی تبریز (Orosi Hotel) یکی از اولین هتل بوتیک های تبریز بوده که ساخت آن در سال 1391 شروع شده است. هدف از شاخت این هتل، انتقال هنر زیبای این مجموعه، به دنیای بیرون و روایتی عاشقانه را بازگو می کند. این هتل در فضایی به مساحت 1000 متر مربع ایجاد شده که 20 درصد این مساحت را اتاق ها و محل های اقامتی، به خود اختصاص داده اند. هم چنین مهمانان، می‌توانند از فضاهای بسیار متنوعی در مدت زمان اقامتشان بهره‌مند شوند.

چنانچه قصد سفر به تبریز را دارید، رزرو تور تبریز را فراموش نکنید.

ویژگ های هتل ارسی تبریز

آرامش و آسایش مهمانان وجه تمایز این مجموعه با دیگران می باشد. تعداد اتاق های هتل بوتیک ارسی تبریز، محدود و طراحی داخلی آن نیز به صورت خاص، متمایز و الهام بخش می باشد. این بوتیک هتل، بیشتر همانند اثری هنری بوده و برخی مصالح استفاده شده در آن قدمت تاریخی نیز دارند. بنابراین می توان گفت هتل ارسی یکی از جاذبه های هنری هتل های تبریز است.

این هتل دارای پنج اتاق به نام های “سرای کهربا”، “سرای لاجورد”، “سرای یاقوت”، “سرای زمرد” و “سرای الماس” بوده که لیانا‌پرواز به معرفی کامل هر کدام خواهد پرداخت.

سفر هیجان انگیز و فراموش نشدنی به شهر پاتایای تایلند را، با ارزانترین تور پاتایا تجربه کنید.

امکانات هتل های ارسی تبریز

در این هتل ، اتاقی مخصوص برای گپ و گفت میهمانان هتل و همچنین تماشای تلویزیون و بازی های سرگرمی مهیا شده است. “هتل بوتیک ارسی تبریز” یکی از هتل هایی می باشد که معماری و طراحی آن بی نظیر بوده و کیفیت خدمات آن نیز عالی می باشد. این هتل، تلفیقی از جزئیات تاریخی، با ظرافتی مدرن و شیک بوده که المان هایی از هنر معاصر با زرق و برق و حتی ادغامی از آثار هنری در دکوراسیون و طراحی داخلی آن قابل مشاهده است.

در طراحی و سرو غذاهای این هتل، طعم واقعی یک غذای سنتی با تلفیقی از غذای مدرن به وفور دیده می شود.

چگونه به مالزی سفر کنیم؟ با ارزانترین و مطمئن ترین تور مالزی ارائه شده توسط لیانا پرواز.

طاق کلیل آذری در هتل ارسی تبریز

طاق کلیل آذری یکی از طاق های مشهور در معماری ایران می باشد که در این هتل، با خیز بسیار کم و دقتی فراوان ساخته شده است. طرح های به کار رفته در وسط آن، “شاپرک و خوفته راسته” می باشد که برای اولین بار در کشور ما و با طرح ملات و سیمان به کار گرفته شده است. این طرح در دزفول و شوشتر با نام طرح “خوون چینی” ( برجسته) شناخته می شوند. آجر های این قسمت مربوط به دوران پهلوی می باشد که جمع آوری شده و با انجام تراش و سایر اقدامات هنری و با زحمت و تلاش بسیار فراوان در این طاق به کار رفته است.

نامی که برای ورودی این هتل گذاشته شده است، “سر سرای قاجار” نام دارد که از برخی المان های آن دوره استفاده شده است؛ اما در واقع سبک به کار گرفته شده، نوعی سبک تلفیقی می باشد که مربوط به دوره های تاریخی مختلف است. حتی “درب های طنبی” به کار رفته به نوعی دوره قاجار را در ذهن ادمی تداعی می کند.

برای رزرو اتاق در هتل ارسی تبریز می توانید، از طریق سایت لیانا پرواز اقدام کنید.

مشخصات

  • سال ساخت: ۱۳۹۱
  • Number of floors: ۴
  • تعداد اتاق: ۴
  • Number of beds: ۱۰
  • Lobby capacity: ۷ نفر
  • Traffic situation: خارج از محدود
  • Hotel view: خیابان

مشخصات تماس

قوانین و امکانات

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
آسانسور
پارکینگ
خدمات تور شهری و تفریحی
خشکشویی
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
فروشگاه در هتل
فضای سبز
کافی نت
کرایه ماشین
لابی
خدمات لابی
نمازخانه
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
سشوار
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
کتابخانه داخل اتاق
مسواک، خمیر دندان و صابون
رستوران
کافی شاپ
خدمات خانه‌داری