هتل بزرگ شیراز

Shiraz Grand Hotel

معرفی و تصاویر

از آنجایی که در شهر شیراز جاذبه‌های دیدنی بسیار زیادی وجود دارد مورد توجه گردشگران تور شیراز از نقاط مختلف جهان قرار گرفته است. برای اقامت بهتر مسافران در شهر شیراز باید از امکانات گوناگون استفاده نمود. هتل بزرگ شیراز به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت مسافران با امکانات متنوعی در اختیار آنها قرار می‌گیرند. در شهر شیراز هتل‌های بسیار زیادی وجود دارد که یکی از بهترین آنها هتل بزرگ شیراز نام دارد.

هتل بزرگ شیراز (Hotel Bozorge Shiraz) بدون شک یکی از لوکس ترین هتل ­های شیراز و شاید هم ایران هم اکنون آماده بهره برداری بوده و با فراهم کردن امکانات رفاهی بسیار مناسب، در کنار دروازه قرآن شهر شیراز، آماده پذیرایی از میهمانان است.

نمای کشتی مانند هتل بزرگ شیراز از فاصله دور جلب توجه می­کند و با توجه به واقع شدن این هتل در دروازه ورودی شمال شیراز یکی از اولین ساختمان­ هایی است که در بدو ورود مسافران به شیراز، در مقابل چشمان آنان ظاهر می­شود.

معرفی هتل بزرگ شیراز

تعداد ستاره‌های هر هتل نشان دهنده درجه کیفی هتل است. یکی از هتل‌های پنج ستاره شیراز هتل بزرگ نام دارد. این هتل ۱۵۸ اتاق را در ۱۳ طبقه خود جای داده که ظرفیت ۳۵۰ نفر را دارد. در سال ۱۳۹۲ این هتل با امکانات بسیار متعددی تاسیس شده است که یکی از مهمترین ویژگی‌های این هتل نزدیک بودن آن به مهم‌ترین اماکن شیراز است.

تور بانکوک لحظه آخری دو خصوصیت دارد؛ ارزان و لوکس

امکانات هتل بزرگ شیراز

یکی از امکانات مهمی که مورد توجه مسافران و گردشگران قرار می‌گیرد رستوران هتل است. کیفیت غذاهایی که در رستوران برای مسافران طبخ می‌شود اهمیت بسیار بالایی دارد. در هتل بزرگ شیراز از بهترین مواد اولیه برای پخت غذاهای گوناگون استفاده می‌شود. از امکانات دیگر این هتل می‌توان به پارکینگ با ظرفیت ۶۰۰ خودرو اشاره کرد. برای قرار دادن خودروی شخصی خود در این پارکینگ نباید هیچ هزینه‌ای را به هتل پرداخت نمایید.

در لابی هتل نیز اینترنت رایگان وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده نمایید. پذیرش مهمان خارجی در هتل بزرگ شیراز با تعرفه هتل و پذیرش کودکان زیر ۳ سال در صورت عدم استفاده از سرویس به صورت رایگان انجام می‌شود. شما می‌توانید کودکان بین سه تا هفت ساله خود را در صورت عدم استفاده از سرویس با هزینه نیم بها در این هتل پذیرش نمایید. برای پذیرش خانم‌های مجرد نیز نیاز به مدارک شناسایی معتبر است.

خدمات تور پاتایا شامل پرواز رفت و برگشت، ترانسفر فرودگاهی، تورلیدر فارسی زبان، صدور ویزا و رزرو هتل در پاتایا می باشد.

امکانات اتاق‌های هتل بزرگ

از امکانات اتاق‌ها می‌توان به بالکن، یخچال، دراور، صبحانه و مبلمان اشاره کرد. آباژور، چای ساز، میز تحریر و کمد لباس از دیگر امکانات اتاق‌های این هتل هستند. روم سرویس، پاور سوئیچ، آب رایگان و تلفن نیز وجود دارد. سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، صندوق امانات داخل اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی و سیستم تهویه مطبوع از دیگر امکانات اتاق‌ها هستند. می‌توانید در اتاق‌های این هتل وسایل الکترونیکی خود را شارژ نمایید.

اتاق ­های بسیار شیک و تخت­ های استاندارد هتل شیراز، راهروی زیبا با هارمونی بی‌نظیری از نور و رنگ، استخر مجموعه آبی تماشایی با دید کامل شهر شیراز از فراز تپه­ های مجاور دروازه قرآن، رستوران گردان و سالن ­های استاندارد و مدرن و البته کادری حرفه ­ای همگی نوید بخش اقامتی خواهد بود که شاید بتوانید مشابه آن ­را در هتل ­های اروپایی تجربه کنید.

قوانین هتل بزرگ شیراز

از قوانین هتل می‌توان به ارائه کارت واکسن برای اقامت در آن اشاره کرد. شما می‌توانید یک شب در هتل اقامت داشته باشید و حتی به صورت نیم شارژ نیز در این هتل پذیرش خواهید شد. برای تحویل گرفتن اتاق‌های این هتل باید ساعت ۱۴ و برای تحویل دادن اتاق‌ها باید ساعت ۱۲ اقدام نمایید.

سخن پایانی

همانطور که اشاره کردیم در شهر شیراز هتل‌های زیادی وجود دارد که یکی از بهترین هتل‌های این شهر هتل بزرگ نام دارد. این هتل امکانات متنوعی را برای مسافران فراهم کرده که می‌توانید اقامت مطلوبی در آن تجربه نمایید. جهت رزرو اتاق در این هتل، خدمات غیر حضوری این مجموعه نیز در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

لیانا پرواز مجری مستقیم و تخصصی تور لوکس مالزی می باشد و ما تضمین بهترین کیفیت و قیمت تور مالزی را به شما مسافران عزیز می دهیم.

مشخصات

  • سال ساخت: ۱۳۹۲
  • Number of floors: ۱۳
  • تعداد اتاق: ۱۵۸
  • Number of parking spaces: ۶۰۰ خودرو

قوانین و امکانات

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
آرایشگاه زنانه
آرایشگاه مردانه
آسانسور
پارکینگ
تاکسی سرویس در هتل
خدمات عکاسی
صرافی
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
صندوق امانات
فروشگاه در هتل
لابی
خدمات لابی
تهویه مطبوع
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
اتاق بازی برای کودکان
پارک کودک
استخر سر پوشیده
بیلیارد
جکوزی
سالن بدنسازی
سونا
ماساژ
رستوران
کافی شاپ
تراس