هتل هانی قشم

Hani Hotel Qeshm

معرفی و تصاویر

یکی از دیدنی‌ترین نقاط کشور پهناور ایران، جزیره قشم است که جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد. این جزیره به حدی زیبا است که در اغلب روزهای سال پر از گردشگر است و این شرایط باعث می‌شود پیدا کردن محل اقامتی مناسب کمی برای شما سخت باشد. یکی از بهترین اقامتگاه‌های این جزیره هتل هانی قشم است، و با وجود اینکه قیمت مناسبی دارد به عنوان یک لوکس ترین هتل های قشم شناخته می‌شود. در این مطلب قصد داریم شما را با این هتل 4 ستاره قشم و اماکن دیدنی اطراف آن آشنا کنیم.

برای گشت و گذار در جزیره قشم، می توانید تور قشم انتخاب نمایید.

آشنایی با هتل هانی قشم

هتل هانی قشم یکی از لوکس‌ترین هتل‌های جزیره زیبای قشم است، که به تازگی یعنی در سال 1399 تاسیس شده است. این هتل با 4 طبقه و بیش از 60 اتاق و سوئیت کاملا مجهز، آماده پذیرش مهمانان در تمام ایام سال است. هتل هانی در واقع یک هتل نوساز قشم به حساب می‌آید و امکانات آن در حال بیشتر شدن هستند. به عنوان مثال به زودی چند سالن ورزشی، و سالن کنفرانس مدرن در آن قرار است ساخته شود، که قطعا باعث افزایش کیفیت، و 5 ستاره شدن این هتل خواهد شد.

برای ساخت این هتل، سعی شده از بهترین امکانات روز استفاده شود، و تمامی اتاق‌ها به شیوه‌ای طراحی شده است، که آسایش بیشتری برای مهمان وجود داشته باشد. یکی از اصلی‌ترین مشکلات در برخی از هتل‌های ایران، به خصوص در مناطق گردشگری، شلوغی هتل است. هتل هانی قشم با ساخت اصولی هتل، باعث شده است تا این مسئله، اقامت شما را در این جزیره مختل نکند، و در تمام ساعت‌های روز از سکوتی سرشار از آرامش لذت ببرید.

محل قرارگیری هتل هانی قشم نیز به شکلی انتخاب شده است، تا در کنار راحتی دسترسی به هتل، بتوانید از شلوغی جزیره به دور باشید. این هتل در بلوار آزادگان قرار دارد، و اتاق‌های مختلفی برای رزرو در آن وجود دارند، که عبارتند از:

  • اتاق دو تخته به صورت دوبل (تخت مجزا)
  • اتاق دو تخته به صورت توئین (Twin)
  • اتاق سه تخته
  • سوئیت یک خوابه برای سه نفر

برای رزرواسیون آنی تور بانکوک می‌توانید همین حالا از طریق سایت لیانا پرواز اقدام کنید.

بررسی امکانات هتل هانی قشم

همانطور که گفته شد، هتل هانی قشم یکی از فول امکانات‌ترین هتل‌های جزیره قشم است، و به زودی امکانات بیشتری نیز برای آن ساخته خواهد شد. مانند بسیای از هتل‌های ایران، ساعت ورود به اتاق 14 است، و در روز تخلیه، باید راس ساعت 12 از اتاق خارج شوید. علاوه بر این، هزینه اقامت برای کودکان زیر 5 سال، در صورتی که از سرویس این هتل استفاده نکنند، رایگان خواهد بود.

همچنین طبق قانون ایران، پذیرش بانوان در هتل هانی قشم تنها با ارائه کارت ملی و شناسنامه فرد امکان پذیر خواهد بود، و در مورد زوجین، همراه داشتن صیغه نامه معتبر با مهر برجسته نیز ضروری است. یکی از مزایای این هتل در شرایط کنونی کشور، ضد عفونی مدام اتاق‌ها و محیط هتل است. برای جلوگیری از بیمار شدن مهمانان عزیز، تمامی اتاق‌ها، لابی، سالن‌های غذاخوری، و دیگر محیط‌های پر رفت و آمد، چند مرتبه در روز ضد عفونی خواهند شد.

اگر به دنبال یک هتل ارزان قشم می‌گردید، هتل هانی قشم مناسب شما است، و هزینه اقامت در مقایسه با امکانات آن کاملا به صرفه خواهد بود. علاوه بر این، هتل هانی به دلیل بالا بودن تعداد اتاق‌هایی که دارد، به عنوان هتل لحظه آخری قشم نیز شناخته می‌شود، و امکان رزرو اتاق به صورت حضوری نیز وجود دارد.

البته بهتر است نسبت به رزرو اتاق از روزها قبل اقدام کنید، تا در صورت شلوغی، اقامتگاهی برای ماندن داشته باشید. از امکانات این هتل می‌توان به پارکینگ، آسانسور، صندوق امانات، لابی مجهز، سرویس بهداشتی در لابی و تاکسی سرویس اشاره کرد. همچنین در لابی و اتاق‌ها نیز امکان بهره‌مندی از اینترنت رایگان برای مهمانان وجود دارد. برای صرف ناهار و شام نیز می‌توان از ناهارخوری مجموعه استفاده کرد، که با بهترین امکانات روز تجهیز شده است، و ظرفیت 140 نفر را دارد.

کشور عمان یکی از کشورهای توریست پذیر می باشد، سالانه افرادی زیادی از سراسر دنیا برای بازدید جاذبه های عمان، تور عمان را رزرو کرده و به این کشور سفر می کنند.

امکانات اتاق‌های مجموعه هانی

در تمامی اتاق‌ها برای راحتی مهمانان، تلویزیون، یخچال و امکانات استحمام وجود دارد، و در صورت نیاز به شست و شوی لباس می‌توان از خدمات لاندری هتل استفاده کرد. جزیره قشم به دلیل اینکه تا حدودی گرم است، در هر اتاق اسپیلت مجزایی وجود دارد، که مهمانان بتوانند از آسایش بیشتری برخوردار باشند.

لبته سطح امکانات هر اتاق با دیگری متفاوت است، و معمولا در زمان رزرو می‌توان امکانات خاص اتاق را انتخاب کرد. به عنوان مثال در صورتی که فرد به توالت فرنگی نیاز داشته باشد، می‌تواند در زمان رزرو عنوان کند، زیرا برخی از اتاق‌ها چنین امکاناتی ندارند.

دسترسی هتل هانی به اماکن دیدنی جزیره قشم

از هتل هانی قشم تا مکان‌های دیدنی جزیره فاصله چندانی نیست، اما با این حال، می‌توانید از تورهای گردشگری مجموعه نیز استفاده کنید، که در برخی از ایام سال وجود دارند. همچنین تاکسی سرویس هتل نیز می‌تواند نسبت به رساندن شما به اماکن دیدنی اقدام کند.

هتل هانی حدود 63 کیلومتر از فرودگاه قشم فاصله دارد، و از خود فرودگاه نیز می‌توانید نسبت به درخواست تاکسی برای رسیدن به هتل اقدام کنید. علاوه بر این، فاصله هتل از ساحل دریا، قلعه پرتغالی‌ها و بازار قدیمی قشم 2.5 کیلومتر است، که با پیاده‌روی نیز می‌توانید به این مکان‌ها برسید.

یکی از زیباترین جاذبه‌های قشم، قلعه پرتغالی‌ها است، که متعلق به دوران استعمارگری پرتغال بر جزایر خلیج فارس است. این جزیره که در دوران صفوی توسط سرداران ایرانی به تصرف درآمد، اکنون چیزی جز دیواره‌های مخروبه و توپ‌های جنگی از آن باقی نمانده است.

با لیانا پرواز بهترین خاطرات را بسازید

لیانا پرواز با سابقه طولانی خود در زمینه گردشگری و تورهای داخلی و خارجی، می‌تواند خاطرات خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد. در سایت لیانا پرواز می‌توانید نسبت به رزرو هتل هانی قشم و سایر هتل‌های ایران اقدام کنید.

لیانا پرواز علاوه بر اینکه استاک بلیط بسیاری از هواپیمایی‌های داخلی و خارجی را دارد، می‌تواند با فروش بی‌واسطه و مستقیم، با کمترین هزینه، نسبت رزرو پرواز و هتل برای شما اقدام کند. تمامی رزرواسیون‌ها به صورت آنی انجام می‌شود، و می‌توانید بدون کسر کارمزد، نسبت به لغو سفر خود اقدام کنید. برای مشاهده سایر تورهای داخلی و یا خارجی و رزرو آن‌ها همین حالا اقدام کنید.

مشخصات

  • سال ساخت: ۱۳۹۹
  • Number of floors: ۳
  • تعداد اتاق: ۶۰
  • Number of beds: ۱۵۰
  • Lobby capacity: ۵۰ نفر
  • Traffic situation: در محدوده طرح
  • Hotel view: محوطه هتل

فاصله تا ...

  • غار نمکدان ۱٫۱۹۲کیلومتر
  • قلعه پرتغالی ها ۱٫۷۰۷کیلومتر
  • بازار سنتی قدیم قشم ۲٫۹۲کیلومتر
  • بازار بزرگ بین المللی ستاره ۲٫۲۲۸کیلومتر

مشخصات تماس

قوانین و امکانات

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
آسانسور
پارکینگ
ترانسفر فرودگاهی
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
خدمات تور شهری و تفریحی
خشکشویی
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
صبحانه بوفه
صندوق امانات
لابی
خدمات لابی
نمازخانه
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
سشوار
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
مسواک، خمیر دندان و صابون
بیلیارد
ماساژ
رستوران
کافی شاپ
سرویس بهداشتی در راهرو