هتل مارینا 2 قشم

Hotel Marina 2

معرفی و تصاویر

قشم، یکی از جزایر کشور است که در استان هرمزگان قرار دارد. این جزیره به دلیل جاذبه‌های تفریحی و گردشگری زیادی که دارد، هرساله میزبان مسافران زیادی است.راه‌های زیادی برای سفر به قشم وجود دارد که بهترین آن، استفاده از هواپیما است. جزیره قشم دارای هتل‌های بسیاری برای اقامت بهتر مسافران است و در این هتل‌ها امکانات زیادی برای آسایش مسافرین وجود دارد. هتل‌های این منطقه با توجه به امکاناتی که در خود جای داده‌اند دارای ستاره ‌می‌باشند و هتل مارینا 2 قشم یکی از هتل‌های سه ستاره قشم است.

جاذبه های قشم

وجود جزایر مختلفی همچون هنگام، ناز، هرمز و مناطق گردشگری مانند دره ستارگان، پارک کروکدیل‌ها در این منطفه توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده و علاوه بر مردم کشور خودمان، مسافران زیادی با تور قشم از کشورهای مختلف به این جزیره سفر ‌می‌کنند. این جزیره بسیار زیبا است و از جزایر آزاد منطقه جنوب کشور محسوب ‌می‌شود.

ویژگی های هتل مارینا 2 قشم

هتل مارینا 2 قشم در سال 1395 ساخته شده و دارای سه طبقه و 25 اتاق ‌می‌باشد. اتاق‌های این هتل دارای ظرفیت‌های مختلفی هستند که با توجه به تعداد مسافران، در اختیار آن‌ها قرار ‌می‌گیرد. این هتل در سال 1397 بازسازی شده و هتل بسیار تمیزی با وجود کادری مجرب است. خدمه این هتل بسیار خوش برخورد هستند.

اگر قصد سفر به قشم را دارید ‌می‌توانید اتاق‌های این هتل را قبل از رفتن به سفر، رزرو کنید تا پس از رسیدن به مقصدتان، به راحتی مکان استراحت مشخصی داشته باشید. از آنجایی که ساعت تحویل گرفتن اتاق‌های هتل از ساعت 14 به بعد است بهتر است سفر خود را طوری تنظیم کنید تا بعد از ظهر به قشم برسید.

ساعت تحویل دادن اتاق‌ها نیز قبل از ساعت دوازده ظهر است و اگر در زمان مشخص، نسبت به تحویل اتاق اقدام نکنید ‌می‌بایست هزینه یک شب اضافه‌تر را بپردازید. این هتل برای کودکان زیر سه سال، امکانات را به صورت رایگان ارائه ‌می‌کند و برای کودکان بالای سه سال هزینه کامل را محسوب ‌می‌کند. هتل مارینا 2، بسیار شیک است و امکانات بسیار زیادی دارد.

چنانچه قصد دارید، به یک مسافرت خارجی بروید، ما بهترین تور خارجی لیانا پرواز را به شما معرفی می کنیم، “تور مالزی لحظه آخری”

امکانات هتل مارینا 2 قشم

پس از بازسازی هتل مارینا 2 قشم امکانات این هتل بیشتر شد و برای راحتی مسافران، نسبت به نظرسنجی‌هایی که برای هتل شده بود به امکانات افزوده شد. باید گفت امکاناتی که هتل مارینا2 در اختیار مسافران قرار ‌می‌دهد بسیار زیاد است و موجب رضایت مندی مسافران شده است.

سه ستاره‌ای که این هتل دریافت کرده است به دلیل میزبانی خوب و وجود شرایطی مطلوب برای مسافران است. این روزها مردم توقع دارند با پرداخت هزینه‌های بالا، بهترین امکانات را در اختیار داشته باشند. هتل مارینا 2 قشم نسبت به هتل‌های سه ستاره دیگر دارای امکانات بهتری است و این هتل موقعیت بسیار خوبی در شهر قشم پیدا کرده است.
این هتل یک رستوران بزرگ با ظرفیت 120 نفر دارد و کیفیت غذای رستوران بسیار عالی است. آشپزان این رستوران، با سابقه کاری بالا در این هتل استخدام شده‌اند و بهترین غذا را برای مراجعین آماده ‌می‌کنند.

رستوران، بسیار تمیز و شیک ساخته شده و غذاها با بهداشت فردی و با دقت بسیار زیادی انجام ‌می‌شود. افرادی که وظیفه شستن ظروف را به عهده دارند موظف هستند ظروف را بسیار تمیز شسته و تحویل خدمه آشپزخانه دهند.
نوع برخورد گارسن‌ها با مسافران بسیار عالی است و شما را از انتخاب و رزرو این هتل پشیمان نمی‌کنند. نکته دیگری که لازم به ذکر است وجود پارکینگ ‌می‌باشد. ‌می‌توان گفت یکی از دغدغه‌های مسافران، نداشتن پارکینگ و نبودن جای مناسب برای امنیت خودروی شخصی آن‌هاست که این هتل با داشتن پارکینگی امن و بزرگ، خیال مسافران را راحت کرده است.

از دیگر امکانات هتل مارینا 2 قشم ‌می‌توان به وجود اینترنت رایگان در لابی اشاره کرد که تا حجم مشخصی ‌می‌توانید از اینترنت هتل استفاده کنید و در زمانی که در لابی به انتظار نشسته‌اید، یک سرگر‌می‌ داشته باشید. این هتل دارای اتاق‌هایی با امکانات رفاهی شامل اینترنت، تلویزیون، شارژر وسایل الکترونیکی و … است.

وجود تهویه هوا بسیار قوی در اتاق‌ها موجب ‌می‌شود که هوای اتاق‌ها به هیچ عنوان تحت تاثیر هوای شرجی قشم قرار نگیرد و مناسب استراحت باشد. شما ‌می‌توانید در طول روز به گردش و تفریح بپردازید و عصرها به کنار ساحل بروید و شب‌ها برای استراحت به هتل بازگردید.

بازدید از کوه های مینیاتوری، تالاب صورتی، منطقه حفاظت شده گاندو، درخت مکرزن و دیگر جاذبه های نفریحی در تور چابهار. برای اطلاعات بیشتر از این تور و تورهای دیگر با مشاوران لیانا پرواز در ارتباط باشید.

موقعیت هتل مارینا 2 قشم

منطقه‌ای در قشم با نام منطقه مارینا وجود دارد که هتل مارینا 2 قشم در این منطقه بنا شده است. از آنجایی که مسافران، علاوه بر گردش و تفریح علاقه زیادی به بازار و مراکز تجاری دارند موقعیت این هتل به گونه‌ای است که نزدیک به بازار‌های مختلف قشم ‌می‌باشد.

این هتل با بازار بین‌المللی ستاره فاصله بسیار اندکی دارد تا حدی که ‌می‌توان پیاده به بازار رفت و ظرف مدت پنج دقیقه الی ده دقیقه به بازار ‌‌رسید. مراکز تجاری زیادی در قشم وجود دارد که فاصله آن‌ها با هتل حدودا پنج دقیقه با ماشین شخصی است. شما ‌می‌توانید از خدمه بخواهید برایتان تاکسی بگیرند و در لابی هتل منتظر بمانید و پس از رسیدن تاکسی، به راحتی به مراکز تجاری بروید.

هتل مارینا 2 قشم تا مجتمع سیتی سنتر دو دقیقه فاصله است که ‌می‌توانید با ماشین طی کنید. ‌می‌توان گفت این هتل در مرکز همه مراکز قرار دارد و این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی خریدهای خود را انجام دهید.

آدرس دقیق هتل مارینا 2 قشم در بلوار ولیعصر، خیابان فارس است. اگر به قشم رسیدید ‌می‌توانید با استفاده از نقشه‌یاب به راحتی موقعیت این هتل را پیدا کرده و به آن جا بروید. اگر به قشم سفر کردید فراموش نکنید که دیدن غروب خورشید را از دست ندهید و این منظره را ‌می‌توانید در ساحل‌های مختلف و جزایر گوناگون مشاهده کنید.
یکی از زیباترین مناظر و شگفتی‌های جهان هستی، وجود ساحل و دریا است که شما را از تماشای آن سیر نمی‌کند. سفری خوش را برایتان آرزومندیم.

مشخصات

  • سال ساخت: ۱۳۹۵
  • Number of floors: ۳
  • تعداد اتاق: ۲۵
  • Number of beds: ۹۱
  • Lobby capacity: ۴۵ نفر
  • Traffic situation: خارج از محدوده
  • Hotel view: خیابان

فاصله تا ...

  • بازار بزرگ بین المللی ۳۴۱متر
  • میدان امام قلی خان ۱۰۶۶متر
  • مجتمع تجاری خلیج فارس ۱۳۳۸متر
  • قلعه پرتغالی ها ۱۹۷۴متر
  • غار نمکدان ۲۰۰۹متر
  • بازار سنتی قدیم قشم ۲۴۹۱متر

مشخصات تماس

قوانین و امکانات

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
آسانسور
آلارم بیدار باش
پارکینگ
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
خدمات تور شهری و تفریحی
خشکشویی
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
صبحانه بوفه
صندوق امانات
کرایه ماشین
لابی
خدمات لابی
نمازخانه
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
کمد دیواری همراه با جا لباسی
سشوار
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
مسواک، خمیر دندان و صابون
رستوران
روزنامه