هتل ارم قشم

Hotel Eram Qeshm

معرفی و تصاویر

هتل ارم قشم جز یکی از بهترین هتل‌های قشم می‌باشد. این هتل 4 ستاره در فضایی به مساحت 10 هزار متر مربع با زیربنای بیش از 8 هزار متر مربع در مرکز شهر جزیره قشم بنا شده است. این هتل بی‌نظیر دارای چشم‌اندازی زیبا از دریای خلیج فارس می‌باشد. اتاق‌ها در هتل ارم قشم دارای 4 تایپ می‌باشند و هر کدام از این تایپ‌ها دارای منظره‌ای متفاوت و امکانات منحصر به فرد است.

امکانات هتل ارم قشم

هتل ارم قشم دارای امکاناتی هم‌چون رستوران، کافی شاپ، سالن آمفی تئاتر، سالن کنفرانس، سفره خانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، سالن بیلیارد، اتاق ماساژ، مسیر پیاده روی، خود پرداز و محل نگهداری کودکان می‌باشد که به اختصاردر این مقاله توضیح داده می‌شود .

اگر قصد سفر به جزیره قشم را دارید،می توانید از طریق تور قشم یک سفر به یادماندنی داشته باشید.

اگر قصد سفر به جزیره قشم را دارید و می‌خواهید از مسیر زمینی خود را به این مقصد برسانید نگران جای پارک ماشین خود نباشید چرا که این هتل مجهز به پارکینگ در فضای اختصاصی هتل می‌باشد و تمامی ماشین‌ها در زیر سایبان اسکان داده می‌شوند. همچنین اگر شما از طریق راه هوایی به قشم سفر کردید تاکسی سرویس‌های اختصاصی در جلوی درب هتل آماده سرویس‌دهی هستند. تنها شما باید چند دقیقه قبل به لابی رفته و با مسئول رزرو هماهنگ کنید.

اگر همراه خود کودک دارید این هتل می‌تواند یک گزینه بسیار خوب برای شما باشد چرا که این هتل دارای امکانات فضای نگهداری و فضای مخصوص بازی کودکان را دارد و خانواده‌ها می‌توانند اوقات بسیار خوبی را در کنار کودکان خود در این مجموعه به وجود آورند.

شاید به جرئت بتوان گفت هتل ارم قشم یکی از بهترین هتل‌های قشم به لحاظ داشتن سالن آمفی تئاتر استاندارد می‌باشد. این سالن 180 نفر ظرفیت دارد و دارای امکانات صوتی، تصویری و همچنین ویدیو پروجکشن می‌باشد. از امکانات صوتی این فضا می‌توان به پرده سفید 3 متری، میکسر دایناکو،5 دستگاه باند بزرگ، میکروفن بیسیم و تقویت کننده صدا اشاره کرد.

این بخش از هتل برای گردشگران یا سازمان‌هایی که قصد برگزاری مراسم را دارند باید از قبل رزرو شود و در صورت درخواست، هتل آماده ارائه خدمات پذیرایی نیز می‌باشد. هتل ارم همچنین دارای سالن کنفرانس بسیار مجلل جهت برگزاری جلسات کاری را نیز می‌باشد. سالنی با ظرفیت 27 نفر و مجهز به سیستم تهویه، ویدو پروجکشن و… . در نظر داشته باشید در صورت درخواست می‌توانید از سرویس میان وعده در این بخش از هتل نیز بهره‌مند شوید.

ویژگی هتل ارم قشم

از دیگر ویژگی‌ها و امکانات عمومی این هتل می‌توان به سالن غذا‌خوری و کافی شاپ این هتل اشاره کرد. رستوران هتل هر روز از ساعت 8 صبح آماده پذیرایی صبحانه از میهمانان می‌باشد. این رستوران دارای نمایی رو به دریا است و لذت خوردن صبحانه در این فضا بی‌نظیر خواهد بود، همچنین مسافرینی که در این هتل اقامت دارند می‌توانند میز خود را با پرداخت هزینه و انتخاب غذا از منوی دریایی، ایرانی و فرنگی جهت سرو ناهار یا شام رزرو کنند.کافی شاپ مجموعه نیز به صورت روزانه پذیرای میهمانان با انواع چای، بستنی، کیک، قهوه و… در فضایی اختصاصی می‌باشد.

چنانچه قصد سفرهای خارجی را دارید، پیشنهاد ما به شما رزرو تور مالزی، با مناسب ترین قیمت می باشد.

امکانات تفریحی هتل ارم قشم

از امکانات تفریحی این هتل می‌توان به یک سالن بیلیار که شامل دو میز و 8 بال در محیطی استاندارد می‌باشد و همچنین سفره خانه سنتی در فضای باز که معمولا در شب‌ها و یا در فصول زمستان امکان استفاده را به مسافران می‌دهد اشاره کرد. همان طور که اشاره شد اتاق‌های این هتل در 4 تایپ می‌باشند. تایپ اول که منظره‌ای رو به دریا دارد و با همین اسم شناخته می‌شود، اتاق‌های تایپ A، تایپ B و تایپ C از دیگر تایپ‌های این هتل هستند. همه اتاق‌ها به صورت عمومی دارای تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، تلویزیون و … می‌باشند.

اتاق‌ها را معمولا مسافران بر اساس ظرفیت آن رزرو می‌کنند. اتاق‌های یک نفره، دو تخته، دو نفره، سه نفره و سویئت که هر مسافر بنا به ظرفیت و شرایط امکانات اتاق مورد نظر خود را رزرو می‌کند. هتل ارم قشم با کارکنانی آموزش دیده و میهمان نواز در طول 24 ساعت شبانه روز آماده خدمات رسانی هر چه بهتر می باشند و همواره بر تلاش هستند تا با ارائه بهترین امکانات رضایت مسافرین را به خود جلب کنند.

مشخصات

  • سال ساخت: ۱۳۹۵
  • Number of floors: ۵
  • تعداد اتاق: ۱۰۰
  • Number of parking spaces: ۸۰ خودرو
  • Number of beds: ۲۰۰
  • Lobby capacity: ۷۰ نفر
  • Traffic situation: خارج از محدوده طرح
  • Hotel view: دریا و خیابان

فاصله تا ...

  • غار نمکدان ۱٫۸۵۸کیلومتر
  • بازار سنتی قدیم قشم ۲٫۱۹۳کیلومتر
  • قلعه پرتغالی ها ۲٫۳۲۰کیلومتر
  • بازار بزرگ بین المللی ستاره ۳٫۳۱۴کیلومتر
  • میدان امام قلی خان ۳٫۴۴۲کیلومتر

مشخصات تماس

قوانین و امکانات

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
آسانسور
آلارم بیدار باش
تاکسی سرویس در هتل
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
خدمات تور شهری و تفریحی
خشکشویی
دفتر خدمات مسافرتی
پذیرش 24 ساعته
صندوق امانات
فضای سبز
لابی
خدمات لابی
نمازخانه
تهویه مطبوع
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
سشوار
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
مسواک، خمیر دندان و صابون
بیلیارد
رستوران
کافی شاپ
سرویس بهداشتی در راهرو