هتل آرکا قشم

Hotel Arka Qeshm

معرفی و تصاویر

قشم یکی از جزایری‌ است که در فصل‌های زمستان و پاییز مسافران مخصوص به خود را دارد چرا که در این فصول آب وهوا در قشم معتدل می باشد همچنین مسافران می‌توانند با هر میزان بودجه‌ای که دارند به صورت زمینی و هوایی به قشم سفر کنند. شما در قشم می‌توانید به راحتی در هتل‌های متفاوت با امکانات مختلف اقامت داشته باشید، حتی برای مسافرینی که طرفدار اقامت در ساختمان‌های محلی هستند اقامتگاه‌های بوم گردی در نظر گرفته شده است. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد سفر به جزیره قشم را داشتید حتما در لیست هتل‌های مورد بررسی خود هتل آرکا قشم را نیز در نظر بگیرید، همچنین رزرو تور قشم را نیز فراموش نکنید.

معرفی هتل آرکا قشم

هتل آرکا قشم در فروردین سال 1397 آغاز به کار کرد، این هتل کاملا نوساز می‌باشد و در 4 طبقه با 21 اتاق در تایپ های مختلف ساخته شده است. این هتل دارای خدمات VIP نیز می باشد.

هتل آرکا به دلیل نوساز بودن و موقعیت مکانی مناسب که در آن واقع شده است دارای طرفداران بسیاری می‌باشد همچنین دارای هزینه مناسبی به نسبت خدمات، جهت رزرو است. اگر اهل پیاده روی هستید می‌توانید تا ساحل قدم بزنید و از فضای اطراف لذت ببرید همچنین این هتل تا مراکز خرید قشم فاصله چندانی ندارد و پارک زیتون قشم نیز در نزدیکی این هتل واقع شده است. این هتل در بین مسافران و شرکت‌ها به عنوان هتل 3 ستاره شناخته شده است. اتاق‌های هتل آرکا قشم بسیار تمیز و دارای سرویس 24 ساعته می باشد، همچنین وجود تلوزیون و اینترنت رایگان در اتاق‌ها از محاسن این هتل به شمار می‌آید.

برایرزرو خرید بلیط هواپیما تهران قشم را به صورت آنلاین به سایت لیانا پرواز مراجعه نمایید.

اتاق های هتل آرکا قشم

اتاق‌های هتل آرکا قشم معمولا دید به سمت خیابان و یا دریا دارند و حدود 90 درصد اتاق‌ها منظره‌ای به سمت خلیج فارس دارند. این نوع اتاق‌ها طرفداران بسیار زیادی دارد و خیلی زود پر می شود، اگر طرفدار این نوع از اتاق ها هستید بهتر است چند روز قبل از سفر با بخش رزرواسیون هتل هماهنگی انجام دهید. اتاق‌های هتل آرکا علاوه بر مواردی که عنوان شد امکاناتی چون تهویه مطبوع، سشوار‌ و صندوق امانات نیز در دسترس مسافرین قرار می‌دهد.

این هتل دارای اتاق‌های دوتخته، اتاق‌های سه تخته و سوئیت می‌باشد و مسافرین با توجه به تعداد نفرات می‌توانند اتاق مورد نظر خود را رزرو کنند. هتل آرکا قشم روزانه در رستوران هتل پذیرای میهمانان برای صرف صبحانه می‌باشد، صبحانه‌ای مختصر اما با کیفیت؛ اگر قصد استفاده از سرویس صبحانه را داشتید ساعت 8 صبح حتما در رستوران باشید. همچنین هتل دارای کافی شاپ نیز می‌باشد و شما می‌توانید در ساعاتی که در هتل اقامت دارید سری هم به این فضای دل‌نشین بزنید و درحین نوشیدن چای و یا قهوه با همسفران خود به گپ و گفت بپردازید.

برای علااقه مندان به جزیره زیبای کیش، تور کیش نیز برگزار می گردد.

هتل آرکا در میدان جهاد، بلوار صیادان در فاصله نزدیک به دریا واقع شده است به گونه ای که با 15 دقیقه رانندگی به غار خربس خواهید رسید. همچنین هتل آرکا در فاصله 47 دقیقه از فرودگاه واقع شده است. دوستانی که به صورت زمینی به قشم سفر می‌کنند نگران اتومبیل خود نباشند چرا که محل پارک مناسبی در کنار این هتل وجود دارد.

هتل آرکا دارای لابی دل‌باز می‌باشد و همانند دیگر هتل‌ها ساعت 14 ظهر در زمان ورود، اتاق‌ها را تحویل مسافران می‌دهد و ساعت 12 ظهر معمولا زمان خروج می‌باشد. هتل آرکا قشم همواره در تلاش است تا با پرسنل مجرب و آموزش دیده خود خدماتی با کیفیت ارائه دهد تا میهمانان با خاطراتی خوش و به یاد ماندنی قشم را ترک کنند.

مشخصات

  • سال ساخت: ۱۳۹۷
  • Number of floors: ۶
  • تعداد اتاق: ۲۱
  • Number of parking spaces: ۸ خودرو
  • Number of beds: ۶۲
  • Lobby capacity: ۳۰ نفر
  • Traffic situation: خارج از محدوده طرح ترافیک
  • Hotel view: دریا

فاصله تا ...

  • غار نمکدان ۷۶۶متر
  • بازار سنتی قدیم قشم ۱٫۱۶۱کیلومتر
  • قلعه پرتغالی ها ۱٫۲۴۲کیلومتر
  • بازار بزرگ بین المللی ستاره ۲٫۴۸۷کیلومتر
  • مجتمع تجاری خلیج فارس ۲٫۹۷۰کیلومتر
  • مجتمع تجاری سیتی سنتر ۲٫۹۷۰کیلومتر

مشخصات تماس

قوانین و امکانات

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
آسانسور
آلارم بیدار باش
پارکینگ
تاکسی سرویس در هتل
ترانسفر فرودگاهی
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
خدمات تور شهری و تفریحی
خشکشویی
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
صبحانه در اتاق
صندوق امانات
لابی
خدمات لابی
نمازخانه
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
سشوار
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
مسواک، خمیر دندان و صابون