هتل کیانا مشهد

Kiana Hotel

معرفی و تصاویر

هتل کیانا مشهد یکی از بهترین هتل‌ های مشهد می باشد که نزدیک به حرم است و بین خیابان شیخ طوسی و امام رضا قرار دارد. این هتل 4 ستاره و دارای ساختمانی 10 طبقه می‌باشد که تعداد 110 اتاق دارد. شروع به کار این هتل از سال 1391 می‌باشد و هر ساله تعداد زیادی مسافر را پذیراست. این هتل تقریبا هر ساله بازسازی می‌شود و امکانات متنوعی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

هتل کیانا مشهد سعی در جلب رضایت تمامی‌ سلیقه‌ها دارد به این علت دارای اتاق VIP، واحد‌های کانکت و آپارتمان در ظرفیت‌های دو تا 4 نفره می‌باشد. در قسمت همکف این هتل رستوران ارغوان واقع شده است که دارای غذاهای فرنگی و ایرانی است و در یک فضای کاملا مجهز غذاهای خود را آماده سرو می‌نماید. رستوران ارکیده این هتل غذاهای اصیل ایرانی را برای مهمانان آماده می‌کند.

رزرو تور مشهد با بهترین نررخ در لیانا پرواز

امکانات هتل کیانا مشهد

هتل کیانا دارای مجموعه آبی است که به سالن‌های ماساژ، سونا بخار و خشک و حمام ترکی مجهز می‌باشد. مهمانان می‌توانند به لمکده که بر بام این هتل است بروند و در آنجا به تماشای شهر مشهد و حرم امام رضا بنشینند و لذت ببرند. لمکده یکی از بهترین چشم‌انداز‌های این هتل است به صورتی که می‌توانید در آن جا به راحتی حرم امام رضا را با آن همه زیبایی ببینید.

از مزایای مهم این هتل می‌توان به نزدیکی به حرم اشاره کرد که شما می‌توانید در کمتر از 10 دقیقه در هر ساعتی از شبانه روز به زیارت حرم بروید. این هتل دارای اتاق‌های کانکت است که شما می‌توانید خانوادگی این اتاق‌ها را رزرو نمایید و در صورت نیاز با بستن در اتاق را به دو سوئیت مجزا تبدیل نمایید. شروع قیمت این هتل برای اتاق‌های دوتختی با تمامی ‌امکانات چیزی حدود 740 هزار تومان است و همچنین هزینه دیگر اتاق‌ها با توجه به نوع و امکانات آن متفاوت است.

این هتل بی نظیر دارای پرسنلی آموزش دیده است که برای پذیرایی از مسافران آماده هستند. این هتل دارای اتاق‌های دیگری مانند: 2 تخته سینگل، دو تخته دبل و دو تخته تویین است.

رستوران‌های این هتل‌ دارای طراحی مدرن و منوهای مختلف است که می‌تواند یک تجربه بسیار عالی برای شما باشد. اتاق‌های هتل کیانا مشهد دارای چیدمانی بسیار زیبا و مرتب می‌باشد. امکانات این هتل بسیار متنوع هستند که برخی از آن‌ها مانند حمام ترکی، لمکده، کافی شاپ، رستوران، استخر، فضای بازی کودکان، خدمات ماساژ، آسانسور، فروشگاه، تاکسی، دستگاه واکس کفش و … اشاره کرد.

از دیگر امکانات این هتل می‌توان به سالن کنفرانس و اتاق مهمان و جلسات کاری اشاره نمود. این هتل دارای خدمات 24 ساعته می‌باشد. لابی این هتل دارای ظرفیتی نزدیک به 50 نفر می‌باشد.

جمع بندی

هتل کیانا مشهد یکی از هتل‌های بسیار عالی است که شما می‌توانید به راحتی آن را رزرو نمایید و در آن جا یک اقامت بی نظیر داشته باشید.

آژانس مسافرتی لیانا پرواز برگزار کننده تورهای داخلی شامل: تور چابهار، تور یزد، تور تبریز، تور قشم و تورهای دیگر با بهترین قیمت است. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در لیانا پرواز در ارتباط باشید.

مشخصات

  • سال ساخت: ۱۳۹۱
  • Number of floors: ۱۰
  • تعداد اتاق: ۱۱۰
  • Lobby capacity: ۵۰ نفر

مشخصات تماس

قوانین و امکانات

امکاناتی که هتل دارد

آسانسور
حمام ترک
روم سرویس 24 ساعته
سالن کنفرانس
فروشگاه در هتل
پارک کودک
پارک آبی
سونا
ماساژ
رستوران
کافی شاپ