هتل هما 2 مشهد

Homa Hotel 2

معرفی و تصاویر

در صورتی که قصد سفر به مشهد را دارید و به‌دنبال هتلی 5 ستاره و لوکس هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که فرصت اقامت در هتل هما 2 مشهد را از دست ندهید. این هتل لوکس و مجلل در بهترین موقعیت مشهد قرار دارد و به صورت بسیار جذاب طراحی شده است. هتل هما مشهد شهرتی جهانی دارد و بسیاری از توریستان و گردشگران و زائران تور مشهد این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند.

از طرفی رفتار پرسنل این هتل بسیار دوستانه و مودبانه است و تمامی‌ خدمات مطابق با میل شما انجام می‌پذیرد. برای این که مطمئن شوید که این هتل برای اقامت شما مناسب است، در ادامه تمامی ‌امکانات و ویژگی‌های این هتل را به شما عنوان خواهیم کرد.

موقعیت هتل هما 2 مشهد

هتل هما 2 مشهد با بهره‌گیری از تجربیات خود در هتلداری، بهترین خدمات را ارائه می‌دهد و یکی از بهترین هتل های مشهد می باشد. این هتل در مرکز شهر مشهد قرار دارد و همانند نگینی در این شهر می‌درخشد. البته باید بگوییم که این هتل نزدیک به حرم نیست و شما باید از خودروهای دربستی و یا خودروهای شخصی برای رفتن به حرم استفاده کنید. ولی این هتل در محیطی دنج و آرام و به دور از آلودگی و سر و صدای شهر قرار دارد و شما می‌توانید حس خوبی از اقامت در این هتل داشته باشید.

از جمله مکان‌های گردشگری مشهد که شما با خودرو در کمتر از 7 دقیقه خواهید رسید می‌توان به پارک ملت، میدان استقلال، مراکز خرید، گورستان ارامنه، بوستان بانوان حجاب، پارک ساحلی آفتاب و … اشاره کرد.

اتاق‌های هتل هما 2 مشهد

هتل هما 2 با 206 اتاق در 5 طبقه محلی مناسب برای اسکان مسافرین مشهد را فراهم کرده است. لابی این هتل ظرفیتی 50 نفره دارد و شما می‌توانید دورهمی ‌لاکچری داشته باشید. هتل هما 2 پس از بازسازی اتاق‌های مجهزی را ارائه داد. در حال حاضر حق انتخاب متنوعی پیش روی افراد قرار دارد تا بتوانند بر اساس بودجه و ظرفیت خود مناسب‌ترین اتاق را انتخاب کنند.

سوئیت یک نفره معمولی، سوئیت دو نفره ویژه، سوئیت دو نفره معمولی، سوئیت دو نفره ویژه، سوئیت کانکت معمولی، سوئیت لوکس دو نفره، سوئیت رویال دو نفره، سوئیت یک نفره دو خوابه، سوئیت رویال هما کلاس و سوئیت لوکس هما کلاس اشاره کرد. در تمامی ‌این اتاق‌ها تلویزیون، تخت، مبلمان، پکیج بهداشتی، روکش تخت و سایر لوازم یکبار مصرف، چای ساز، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و … وجود دارد.

امکانات هتل هما 2 مشهد

رستوران

صرف وعده‌های غذایی در هنگام مسافرت اهمیت بسیاری دارد. لیست غذایی متنوع و کیفیت غذای رستوران این هتل از جمله مواردی است که رضایت‌مندی مشتریان را به‌دنبال دارد. محیط رستوران این هتل 5 ستاره لوکس و لاکچری گنجایش 250 نفر را دارد. غذای این رستوران در ظروفی فوق العاده شیک و تمیز ارائه می‌شود و چیدمانی بسیار زیبا و جذاب دارد که بسیار هوس انگیز است.

کافی شاپ

در صورتی که به دنبال محیطی دنج و آرام در این هتل هستید، حتما سری به کافی شاپ این هتل بزنید. نوشیدنی و کیک‌های موجود در این کافه طرفداران بسیاری دارد و عطر و بوی دلنشین آن هوش از سر افراد می‌برد. از طرفی دکوراسیون کافی شاپ این هتل محیطی شاعرانه و بسیار زیبا را فراهم کرده است و شما می‌توانید بهترین و هنری‌ترین عکس‌ها را در فضای این کافی شاپ به ثبت برسانید.

امکانات تفریحی

شاید تصور این حجم از امکانات تفریحی برای هتلی در مشهد برایتان راحت نباشد ولی هتل هما 2 مشهد با طراحی امکانات اروپایی در این هتل، افراد زیادی را ترغیب به اقامت در این هتل 5 ستاره می‌کند. تفریحات آبی یکی از بهترین و پرطرفدارترین امکانات تفریحی این هتل به شمار می‌رود.

وجود سالنی لوکس و مجزا برای استفاده از استخر و سونا و جکوزی در تمامی‌ ساعات شبانه روز یکی از ویژگی‌هایی است که لذت علاقه مندان به تفریحات آبی را تکمیل می‌کند. همچنین شما می‌توانید پس از یک شنای طولانی مدت و مفصل در بوفه نیز دلی از عزا در بیاورید.

سالن ورزشی و زمین تنیس هتل هما 2 مشهد نیز شرایطی را برای تفریحات سالم خانوادگی و دوستانه فراهم کرده است تا شما عزیزان بتوانید بازی بسیار جذابی را تجربه کنید. همچنین در صورتی که به صورت گروهی به مشهد سفر کرده‌اید، می‌توانید در لابی این هتل شب نشینی دوستانه گرم و صمیمی‌ داشته باشید. لابی این هتل با امکانات ویژه خود ظرفیت 50 نفر را دارد و به صورت بسیار شیکی طراحی شده است.

سایر امکانات هتل هما 2 مشهد

پارکینگ اختصاصی، سیستم اعلام حریق، پذیرش 24 ساعته، بالکن، سالن انتظار، فضای سبز، اتاق تلفن، مرکز خرید، آرایشگاه، پارک کودک و تاکسی سرویس از دیگر امکانات هتل هما 2 مشهد می باشد.

هزینه اقامت در هتل هما 2 مشهد

تنوع بالای اتاق در هتل هما 2 مشهد این امکان را به شما می‌دهد که بر اساس بودجه خود بتوانید مناسب ترین اتاق را رزرو کنید. بنابراین در صورتی که بودجه کافی برای اقامت در اتاق‌های لوکس و لاکچری این هتل را ندارید، می‌توانید با رزرو اتاق‌های معمولی این هتل از سایر امکانات ویژه این هتل بهره مند شوید. تمامی‌ خدمات از جمله حمل چمدان و نظافت اتاق‌ها از جمله هزینه‌های اقامتی شما هستند و نیازی نیست که شما به صورت جداگانه هزینه پرداخت کنید. برای اطلاع از هزینه هر یک از اتاق‌های این هتل با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید تا لیست قیمت در اختیار شما قرار گیرد.

رزرو اتاق در هتل هما 2 مشهد

برای این که بدانید که کدام اتاق متناسب با بودجه و تعداد نفرات شما است و هر یک از این اتاق‌ها چه امکاناتی را در اختیارتان قرار می‌دهد، از طریق شماره‌های درج شده در سایت با مشاوران لیانا پرواز تماس بگیرید. این هتل با وجود تعداد اتاق‌های بالا، مخاطبین بسیاری دارد. به همین دلیل برای اطمینان از پیدا کردن اتاق خالی برای اقامت خود بهتر است فرایند رزرواسیون پیش از ورود به این شهر صورت گیرد تا با مشکل اقامتی مواجه نشوید.

مشخصات

  • Number of floors: ۵
  • تعداد اتاق: ۲۰۶
  • Lobby capacity: ۵۰ نفر

مشخصات تماس

قوانین و امکانات

امکاناتی که هتل دارد

آرایشگاه زنانه
آرایشگاه مردانه
پارکینگ
تاکسی سرویس در هتل
پذیرش 24 ساعته
صندوق امانات
فضای سبز
لابی
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
پارک کودک
استخر سر پوشیده
جکوزی
زمین تنیس
سالن ورزشی
سونا
رستوران
کافی شاپ
تراس