هتل هما 1 مشهد

Homa Hotel

معرفی و تصاویر

هتل‌های مشهد اغلب به صورت آپارتمانی هستند و مکانی برای تفریح ندارند. ولی هتل هما 1 مشهد هتلی بسیار لوکس و مجلل است و چندین فاز همچون ساختمان اصلی، آپارتمانی و ویلایی دارد. فضای سبز طراحی شده برای هتل هما این قابلیت را در اختیارتان قرار می‌دهد که در عین زیارت، از محیط سرسبز اطراف نیز لذت ببرید. در صورتی که شما نیز همانند ما به طراحی هتل و فضای اطراف آن اهمیت می‌دهید، با ما در لیانا پرواز همراه باشید تا این هتل لوکس و زیبا را به شما معرفی کنیم.

موقعیت هتل هما 1 مشهد

هتل هما 1 در خیابان احمدآباد مشهد قرار دارد. فاصله این هتل تا ورودی حرم 5 کیلومتر است و شما با استفاده از خودرو تنها در ده دقیقه می‌توانید به حرم برسید. این هتل لوکس و لاکچری یکی از قدیمی‌ترین هتل‌ های مشهد است که پس از طی چند سال مورد بازسازی و ترمیم قرار می‌گیرد تا بتواند امکانات رفاهی بیشتری را برای میهمانان خود فراهم کند. این هتل تا ایستگاه راه آهن 20 دقیقه و تا ترمینال مسافربری 20 دقیقه فاصله دارد.

همچنین در صورتی که شما پس از زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) قصد تفریح و خوشگذرانی در این شهر زیبا را داشتید نیز می‌توانید به راحتی و تنها با طی 13 دقیقه به کوه سنگی برسید. البته مکان‌های زیبای دیگری از جمله پارک باغ خونی، سرزمین موج‌های آبی، آرامگاه فردوسی و بوستان مینیاتوری نیز در نزدیکی این هتل قرار دارد و شما می‌توانید در طول مدت اقامت خود از این جاذبه‌های گردشگری دیدن کنید.

اتاق‌های هتل هما 1 مشهد

هتل 5 ستاره هما 1 در 5 طبقه 125 واحدی طراحی شده است که می‌تواند سالانه پذیرای مسافرین بسیاری باشد. با وجود بالا بودن تعداد اتاق‌های این هتل، در بسیاری از روزهای سال ظرفیت اتاق‌ها تکمیل است و گنجایش پذیرفتن مسافرین جدید را ندارد.

به همین دلیل شما باید پیش از ورود به این هتل به صورت تلفنی اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید. هتل هما 1 مشهد اتاق‌های متنوعی را بر اساس بودجه و سلیقه افراد ارائه می‌دهد. اتاق‌های این هتل به صورت یک تخته، دو تخته، سوئیت رویال، سینیور، وسلای شش نفره و کانکت چهار نفره طراحی شده است. ویلای این هتل حالتی لوکس و سلطنتی دارد و شما می‌توانید در فضای سبز آن نهایت لذت را ببرید.

امکانات و طراحی دکوراسیون هتل 5 ستاره هما 1 توانسته رضایت مشتریان را جلب کند. تمامی‌ اتاق‌های این هتل مجهز به تلویزیون، تخت، مبلمان، تلویزیون، چای ساز، یخچال، بالکن، لوازم بهداشتی و … می‌باشد و وسایل و امکانات موجود در این هتل به دلخواه شما شارژ خواهد شد. از همه مهم‌تر نورپردازی شیک و جذاب این هتل نمای دکوراسیون بسیار چشمگیری را به فضا بخشیده است. از بابت نظافت اتاق‌ها نیز نیازی به هیچ‌گونه نگرانی نیست زیرا خدمه‌های این هتل به درخواست شما اتاق را تمیز خواهند کرد.

امکانات هتل هما 1 مشهد

رستوران

از امکانات هتل هما 1 مشهد هر چه بگوییم کم است. این هتل به گونه‌ای طراحی شده است که شما احساس می‌کنید که در خانه خودتان اقامت دارید. افرادی که به بهداشت و کیفیت غذا اهمیت می‌دهند، قطعا امتیاز بالایی به رستوران این هتل خواهند داد. این هتل منوی غذایی متنوعی دارد و بهترین غذا در آن طبخ می‌گردد. سالن این هتل ظرفیت 230 نفر را دارد و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در منوی این رستوران وجود دارد. بنابراین شما می‌توانید غذایی بسیار خوشمزه و رنگارنگ را میل کنید.

تفریح در هتل هما 1 مشهد

هتل هما 1 مشهد تمامی ‌امکانات لازم برای یک اقامت شاد و مفرح را تدارک دیده است. این هتل 5 ستاره در سال 1352 افتتاح شد و در سال‌های اخیر مورد بازسازی قرار گرفته است تا زیبایی هتل چندین برابر شود. نزدیکی این هتل به مراکز خرید و تفریحی مشهد باعث رضایت مشتریان شده است.

از جمله امکانات تفریحی این هتل می‌توان به چایخانه سنتی، کافی شاپ، زمین تنیس، رستوران تابستانی، هفت تالار زیبا و مجلل، باغی با صفا و سرسبز، صندوق امانات و … اشاره کرد. بنابراین شما می‌توانید در طول مدت اقامت خود در این هتل از محیط دنج و آرام کافی شاپ این هتل لذت برده و در زمین ورزش این هتل تفریح و لذتی وصف نشدنی را تجربه کنید.

سایر امکانات هتل هما 1 مشهد

قطعا تا این جا نیز متوجه شده‌اید که اقامت در هتل هما 1 کیفیت بسیار بالایی دارد. ولی باید به شما بگوییم که امکانات هتل هما به همین جا ختم نمی‌شود، بلکه شما می‌توانید از سایر امکانات این هتل نیز بهره‌مند شوید. در زیر به سایر امکانات این هتل اشاره خواهیم کرد:

اینترنت وای فای، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ اختصاصی، پیست دوچرخه سواری، خشکشویی، سونا، جکوزی، سالن جلسات، سالن آمفی تئاتر، سالن همایش، صندوق امانات، سالن اجتماعات و دستگاه خودپرداز از دیگر امکانات هتل هما 1 مشهد می باشد.

هزینه رزرو اتاق در هتل هما 1 مشهد

با توجه به امکانات ذکر شده برای هتل هما 1 مشهد نباید توقع هزینه پایین از این هتل را داشته باشید. این هتل برای بودجه‌های مختلف اتاق تدارک دیده است. به عنوان مثال اقامت در ویلاهای این هتل هزینه بیشتری دارد. هزینه اقامت در هتل هما 1 مشهد به صورت روزانه محاسبه می‌گردد. شما می‌توانید از طریق شماره‌های درج شده در سایت هزینه اقامت در این هتل را استعلام کنید.

رزرو اتاق در هتل هما 1 مشهد

همان طور که در بالا اشاره کردیم، هتل هما 1 مشهد تعداد اتاق‌های بالایی دارد. با این وجود شما به راحتی نمی‌توانید اتاق خالی در این هتل پیدا کنید. به همین دلیل بهتر است پیش از ورود به این شهر اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید. این هتل ظرفیت گنجاندن تعداد نفرات بالای سه نفر را نیز دارد. به همین دلیل شما دورهمی ‌لذت بخشی را نیز خواهید داشت. در صورتی که تعداد نفرات شما بالا است، اقامت در اتاق‌های ویلایی این هتل برای شما به صرفه‌تر است. جهت هماهنگی و رزرو اتاق در هتل هما 1 مشهد تماس بگیرید.

لیانا پرواز برگزار کننده تورهای خارجی و داخلی شامل: تور بالی، تور روسیه، تور تبریز، تور چابهار و … است. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مشخصات

  • سال ساخت: ۱۳۵۲
  • Number of floors: ۵
  • تعداد اتاق: ۱۲۵

مشخصات تماس

قوانین و امکانات

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
پارکینگ
ترانسفر فرودگاهی
خشکشویی
خودپرداز
سالن کنفرانس
صندوق امانات
فضای سبز
یخچال با مینی بار شارژ شده
جکوزی
زمین تنیس
سونا
رستوران
کافی شاپ