هتل هلیا مشهد

Helia Hotel

معرفی و تصاویر

هتل هلیا یکی از زیباترین و باصفاترین هتل‌ های مشهد است که نزدیک به حرم بوده و برای زائرین بهترین مکان اقامتی به شمار می‌رود. این هتل زیبا در سال 1388 افتتاح شد و همچنین به عنوان یکی از بهترین هتل‌های این شهر شناخته می‌شود. نمای هتل هلیا مشهد در همان نگاه اول زائرین را دعوت به اقامت در این هتل زیبا می‌کند. در صورتی که شما نیز یکی از زائرین حرم مطهر امام رضا(ع) هستید و به‌دنبال مکان مناسبی برای اقامت می‌گردید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که سایر امکانات و امتیازات این هتل لوکس را نیز مطالعه کنید تا در سفر خود همراه با تور مشهد از این امکانات استفاده نمایید.

موقعیت هتل هلیا مشهد

یکی از مهم‌ترین امتیازات هتل هلیا قرارگیری این هتل نزدیک به حرم است. این هتل در خیابان امام رضا قرار دارد و زائرین تنها با 5 دقیقه پیاده‌روی می‌توانند به حرم مطهر برسند. همچنین این هتل تا بازار رضا نیز 6 دقیقه فاصله دارد. در اطراف این هتل خودروهای عمومی ‌و تاکسی‌های دربستی متعددی قابل دسترس است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به سایر نقاط دیدنی مشهد از جمله پارک میرزا کوچک خان، موزه فرش، موزه ظروف، موزه مدال، مدرسه علمیه عباسقلی خان، باغ خونی و … برسید.

اتاق‌های هتل هلیا مشهد

تمیزی و بهداشت هتل هلیا از جمله مواردی است که در همان نگاه اول جلب توجه می‌کند. این هتل 8 طبقه‌ای دارای 84 اتاق است که هر یک از اتاق‌های این هتل امکانات ویژه‌ای را در اختیار مسافرین قرار می‌دهد. دکوراسیون شیک این اتاق‌ها و تنوع بالای آن باعث شده که شما بتوانید به راحتی مناسب‌ترین اتاق را براساس سلیقه خود رزرو کنید. شما در تمامی ‌اتاق‌های این هتل می‌توانید از امکاناتی همچون لوازم نو و استفاده نشده، پکیج لوازم بهداشتی، تلویزیون، مبلمان، تخت، یخچال، سیستم سرمایشی و گرمایشی و … بهره‌مند شوید.

امکانات رفاهی هتل هلیا مشهد

رستوران

رستوران این هتل 12 نفر را در خود جای می‌دهد. این رستوران از نظر تمیزی و بهداشت نامبر وان است و به صورت مرتب سالن و میزها توسط پرسنل این هتل تمیز و ضدعفونی می‌شود. همچنین تمامی‌ پرسنل آشپزخانه این هتل نیز از لباس فرم مخصوص و دستکش و کلاه برای آشپزی استفاده می‌کنند. بنابراین شما می‌توانید از بهداشت این هتل به صورت صد درصدی مطمئن شوید.

کافی شاپ

کافی شاپ این هتل محیطی بسیار دنج و آرام است و بهترین نوشیدنی‌ها را به مشتریان ارائه می‌دهد. همچنین سالن این کافی شاپ با نورپردازی عالی و جذاب خود بیننده را در لذتی عمیق فرو می‌برد. همچنین شما می‌توانید از کافی شاپ هتل برای برگزاری جشن‌ها و میهمانی‌های خود نیز استفاده کنید. بنابراین در صورت سفر به مشهد مقدس توصیه می‌کنیم که به هتل هلیا مراجعه کرده و از کافی شاپ آرام و زیبای این هتل دیدن نمایید.

سایر امکانات رفاهی هتل هلیا مشهد

صندوق امانات، اینترنت بی سیم، اتاق چمدان، خشکشویی، لابی، نظافت روزانه، سیستم اعلام حریق و ایمنی بسیار بالا از دیگر امکانات هتل هلیا مشهد می باشد.

برخورد پرسنل هتل هلیا مشهد

یکی دیگر از امتیازاتی که می‌توان به هتل هلیا مشهد اختصاص داد، برخورد حرفه‌ای و مودبانه پرسنل این هتل است. تمامی‌ پرسنل این هتل به صورت گزینشی برای این کار پذیرفته شده‌اند و رفتار و منشی بسیار عالی با میهمانان خود دارند. شما می‌توانید سوالات و درخواست‌های خود را به این پرسنل اعلام کنید.

هزینه رزرو اتاق در هتل هلیا مشهد

هزینه رزرو اتاق در این هتل به صورت روزانه محاسبه می‌گردد. این هتل دارای اتاق‌های متعددی است که هر یک از این اتاق‌ها نرخ مشخصی دارد. به همین دلیل شما با هر بودجه‌ای می‌توانید در این هتل شیک و مجلل اقامت داشته باشید. همچنین این هتل برای افرادی که به صورت گروهی نیز به مشهر سفر کرده‌اند اتاق‌هایی دلباز و بزرگ را اختصاص داده است تا اقامتی فراموش نشدنی و خاطره انگیز را تجربه کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص هزینه اقامت در هتل هلیا مشهد با شماره‌های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

رزرو اتاق دو تخته در هتل هلیا مشهد

اتاق‌های دو تخته این هتل مخصوص خانواده‌های دو نفره است که به صورت بسیار ساده و زیبا چیدمان شده و دکوراسیون شیک و جذابی دارد. اتاق‌های دو تخته این هتل با نورپردازی جذاب خود توانسته رضایت مشتریان را به خود جذب کند. شما تنها از طریق تماس تلفنی می‌توانید از هزینه اقامت در اتاق‌های دو تخته هتل هلیا مشهد مطلع شده و سایر اطلاعات لازم درخصوص اقامت در این هتل لوکس را بدست بیاورید. از جمله امکانات این اتاق‌ها می‌توان به سیستم سرمایشی و گرمایشی، نورپردازی جذاب، تلویزیون، لوازم یکبار مصرف، صبحانه، ناهار و شام، یخچال، کمد لباس، دراور، مبلمان، آباژور، حمام تمیز و … اشاره کرد.

رزرو اتاق سه تخته در هتل هلیا مشهد

هتل 4 ستاره هلیا اتاق‌هایی سه تخته شامل یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره را نیز در اختیار زائرین عزیز قرار داده است. تلویزیون، اتاق لباس، دراور، کمد لباس، یخچال، سیستم سرمایشی و گرمایشی، اینترنت، آباژور، مبلمان و … از جمله سایر امکانات موجود در این اتاق سه تخته به شمار می‌رود. رزرو اتاق در این هتل به صورت حضوری و یا به صورت اینترنتی امکان پذیر است. همچنین شما می‌توانید نظرات خود را نیز درخصوص این هتل ثبت کنید.

رزرو اتاق چهار تخته در هتل هلیا مشهد

اتاق‌های چهار تخته هتل هلیا مشهد موقعیتی بسیار عالی را برای زائرین فراهم کرده است تا بتوانند در طول مدت اقامت خود از دورهمی ‌دوستان نیز لذت ببرند. این اتاق‌ها یک خوابه بوده و شامل چهار تخت می‌باشد. همچنین شما می‌توانید وعده‌های غذایی خود را نیز در این هتل داشته باشید. تلویزیون، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کمد لباس، یخچال، مبلمان، اینترنت، لوازم یک بار مصرف و … از جمله امکانات ویژه این اتاق‌ها به شمار می‌رود. جهت رزرو این اتاق تنها کافیست با مشاوران ما در لیانا پرواز تماس بگیرید.

مشخصات

  • سال ساخت: ۱۳۸۸
  • Number of floors: ۸
  • تعداد اتاق: ۸۴

مشخصات تماس

قوانین و امکانات

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
خشکشویی
صندوق امانات
لابی
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
رستوران
کافی شاپ