هتل نسیم مشهد

Nasim Hotel

معرفی و تصاویر

هتل نسیم مشهد یکی از محبوب ترین هتل های مشهد است و یکی از مجلل ترین هتل های 3 ستاره محسوب می شود. امکانات این هتل زیبا شما را از بدو ورود شگفت‌زده خواهد کرد. در ادامه مقاله قصد داریم تا شما را با این امکانات آشنا کنیم.

معرفی کامل هتل نسیم مشهد

هتل نسیم مشهد هتلی زیبا و مجلل بوده و از سال 97 شروع به کار کرده است. این هتل دلنشین 60 واحد در 7 طبقه داشته و امکانات بسیار زیادی دارد. اتاق های این هتل دوست داشتنی انواع مختلفی دارند. حال با هم به بررسی کامل تری از این هتل محبوب خواهیم پرداخت.

امکاناتی از جمله واکس کفش، دستگاه خودپرداز، نمازخانه، خدمات ویژه معلولین و ناتوانان جسمی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و دیگر امکاناتی که در ادامه به توصیف آنها می پردازیم از چند خدمات این هتل محسوب می شوند. تم رنگی قهوه ای کم رنگ و طلایی به همراه مبلمان سلطنتی، احساسی از خاص بودن را در میهمانان ایجاد می کند.

همراه با تور تبریز از جاذبه های زیبای این شهر بازدید نمایید. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در لیانا پرواز در ارتباط باشید.

اتاق های هتل نسیم مشهد

این هتل با وجود 60 اتاق 2 و 3 تخته هیچ نگرانی از بابت تامین نیاز مسافران ندارد. 30 اتاق این هتل 2 تخته و 27 اتاق دیگری 3 تخته هستند که در انواع تخت های تک نفره و دو نفره وجود دارند. این اتاق ها برای خانواده ها، زوج های جوان و سفرهای کاری بسیار مناسب بوده و بهترین پذیرایی را از مسافران خود به عمل می آورد.

در صورت نیاز به تخت اضافی می توانید درخواست خود را به پذیرش هتل اعلام کنید. همچنین این هتل دارای 3 اتاق رویال می‌باشد. اتاق های رویال به صورت VIP بوده و خدمات ویژه تری دارند. تمام اتاق های هتل امکاناتی از قبیل تهویه مطبوع، ملزومات بهداشتی و مبلمان شیک و راحتی برخوردارند اما اتاق های رویال، جکوزی و وان اختصاصی نیز دارند.

جهت خرید آنلاین بلیط هواپیما تهران مشهد به سایت لیانا پرواز مراجعه نمایید.

امکانات هتل نسیم مشهد

درست است که هتل نسیم مشهد هتلی 3 ستاره است اما امکانات این هتل نشان دهنده کیفیتی بالاتر از 3 ستاره می باشند. حال تمام این امکانات را با هم بررسی می کنیم.

گشت شهری (برون شهری و درون شهری)، خدمات معلولین، جانبازان و ناتوانان جسمی (مثل ویلچر)، حمل و نگهداری چمدان ها، خشکشویی و لاندری، دستگاه خودپرداز، رستوران سلف سرویس (لذیذترین غذاها با بهترین کیفیت)، کافی شاپ، صندوق امانات شخصی، سالن بدنسازی، فروشگاه درون هتل (مثل غرفه های زرشک و زعفران برای خرید سوغات)، پارکینگ اختصاصی هتل و اینترنت وای فای رایگان قابل استفاده در اتاق ها و سراسر لابی از امکانات هتل نسیم مشهد می باشد.

همراه با تور مشهد اقامتی راحت و خوش را در این هتل 3 ستاره برایتان آرزومندیم.

مشخصات

  • سال ساخت: ۱۳۹۷
  • Number of floors: ۷
  • تعداد اتاق: ۶۰

مشخصات تماس

قوانین و امکانات

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
پارکینگ
خشکشویی
خودپرداز
صندوق امانات
فروشگاه در هتل
نمازخانه
تهویه مطبوع
سالن بدنسازی
رستوران سنتی
کافی شاپ