هتل منجی مشهد

Monji Hotel

معرفی و تصاویر

هتل منجی مشهد با وجود داشتن سه ستاره، خدماتی بالاتر از حد انتظار مسافران را ارائه می‌دهد. از مهمترین دلایل محبوبیت این هتل، نزدیکی به حرم و بازار رضا، کیفیت خوب ارائه خدمات و قیمت مناسب نسبت به امکانات است. با اقامت در این هتل، خاطره‌ای خوش و به یاد ماندنی را برای خود و خانواده‌تان بسازید.

هتل سه ستاره منجی در فاصله ای نزدیک به حرم مطهر امام رضا (ع) در جوار بازار سنتی رضا آماده پذیرایی از زائرین و مسافران می باشد. هتل منجی در سال 1391 تاسیس شد تا یکی از بهترین هتل های مشهد باشد. دکوراسیون و مبلمان مدرن به مهمانان احساس راحتی می دهد.

امکانات هتل منجی مشهد

مهمانان می توانند از امکانات استخر، رستوران و چایخانه سنتی و سالن کنفرانس لذت ببرند. با توجه به قیمت های مناسب و اتاق‌های مناسب، مسافران از اقامت خود در شهر مشهد لذت خواهند برد. بازدیدکنندگان و زائران با صرف یک وعده غذایی در رستوران با سرو انواع غذاهای لذیذ خوشحال خواهند شد.

کافی شاپ دنج هتل جایگزین مناسبی برای گذراندن ساعاتی با کیفیت در بعد از ظهرهای تاریک است. آن دسته از زائرانی که با خودروی شخصی خود سفر می کنند، نگران جای پارک نیستند. تمامی این امکانات و خدمات با قیمت های مناسب موجود است و هتل منجی مشهد را به گزینه ای مناسب برای اقامت شما در مشهد مقدس تبدیل کرده است.

اتاق های هتل منجی مشهد شامل اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، آپارتمان یک خوابه چهار تخته و آپارتمان دو خوابه پنج تخته می‌باشد. همچنین با امکاناتی نظیر رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، سونا و جکوزی، سالن اجتماعات، سیستم سرمایش و گرمایش، اینترنت وای فای و سایر امکانات پذیرای مهمانان گرامی و زائران و مسافران می باشد.

خرید تور مشهد با بهترین قیمت در لیانا پرواز.

قوانین هتل منجی مشهد

امکانات در این هتل قوانینی دارد که بدین صورت است:

  1. هزینه برای اقامت کودکان زیر 3 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان و بالای 5 سال نفر کامل محاسبه می شود.
  2. کنسلی هتل، تا 48 ساعت قبل از تاریخ ورود جریمه بسته به نظر هتل و بعد از 48 ساعت با حداقل یک شب جریمه انجام خواهد شد.

آدرس هتل منجی مشهد

مشهد، میدان بیت المقدس، ضلع جنوبی بازار امام رضا، نبش شیخ طوسی 9

اگر قصد سفر به چابهار را دارید به صفحه “تور چابهار” وارد شوید. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در لیانا پرواز در ارتباط باشید.

مشخصات

  • سال ساخت: ۱۳۹۱
  • تعداد اتاق: ۴۳
  • Number of beds: ۱۴۵

فاصله تا ...

  • حرم مطهر ۱٫۴کیلومتر
  • ایستگاه قطار ۵٫۸کیلومتر
  • ایستگاه اتوبوس ۷٫۳کیلومتر
  • فرودگاه ۸٫۸کیلومتر

قوانین و امکانات

  • ساعت تحویل اتاق ۱۴:۰۰
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲:۰۰

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
آسانسور
پارکینگ
تاکسی سرویس در هتل
خشکشویی
سالن کنفرانس
لابی
نمازخانه
استخر سر پوشیده
جکوزی
سونا
رستوران
کافی شاپ