هتل مدینه الرضا مشهد

Madinah Al-Reza Hotel

معرفی و تصاویر

هتل مدینه الرضا مشهد یک هتل ۵ ستاره است که در سال ۱۳۹۲ ساخته شده و یک ساختمان ۱۲ طبقه می‌باشد که تعداد ۳۳۰ اتاق برای مسافران و زائران خود در نظر گرفته است و یکی از بهترین هتل‌ های مشهد محسوب می‌شود. این هتل یک محیط بسیار معنوی و آرامش بخش دارد.

معماری این هتل اصیل ایرانی است و طراحی بسیار زیبا و شیک دارد که از نقاط قوت هتل مدینه الرضا به حساب می‌آید. این هتل دارای چندین رستوران است که منو‌های مختلفی دارند مانند: فست فود، غذاهای ایرانی و گیاهی همچنین در کافی شاپ‌های این هتل انواع مختلفی از نوشیدنی‌های سرد و گرم برای مسافران تهیه می‌شود.

امکانات هتل مدینه الرضا مشهد

این هتل زیبا دارای مجموعه آبی مانند: سونا، استخر و جکوزی می‌باشد و همچنین چندین سالن کنفرانس و همایش دارد و سالن بدنسازی و کتابخانه این هتل بسیار عالی می‌باشد. هتل مدینه الرضا مشهد دارای تاکسی‌هایی است که به صورت شبانه‌روزی به مسافرین خدمات می‌دهند.
هر کدام از اتاق‌های هتل مدینه الرضا مشهد دارای چیدمان متفاوتی است و برخورد کارکنان این هتل بسیار صمیمی‌ و عالی است که شما می‌توانید اقامت خود را به راحتی و آسایش در این هتل بگذرانید. این هتل در ۴۰۰ متری حرم امام رضا قرار گرفته است که شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز به راحتی به زیارت حرم بروید.

همچنین می‌توانید برای دسترسی به نقاط مختلف این شهر از ایستگاه اتوبوس نزدیک به هتل استفاده نمایید. و یا حتی می‌توانید با یک پیاده‌روی کمتر از ۱۵ دقیقه‌ای به ایستگاه مترو شهدای این شهر بروید. این شهر دارای مرکز خرید‌هایی همچون آلتون، مرکز خرید پروما و برج اداری تجاری آرمیتاژ است که برای خرید به این مرکزها می‌توان رفت.
این هتل دارای حمل و نقل فرودگاهی می‌باشد که می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز شما را به فرودگاه برسانند. همچنین این هتل دارای سالن کنفرانس است که سالن کنفرانس این هتل دارای مجهزترین امکانات صوتی تصویری دنیا می‌باشد.

جهت رزرو آنلاین تور مشهد با بهترین نرخ و امکانات با مشاوران ما در ارتباط باشید.

از دیگر امکانات هتل مدینه الرضا مشهد می‌توان به آتلیه، صرافی، خدمات گشت شهری و همچنین شبکه پخش فیلم اشاره کرد.
هتل دارای اتاق‌های مخصوصی می‌باشد مثلاً دارای اتاق جانباز است که مخصوص معلولین و جانبازان است و امکانات مناسب برای این افراد در این اتاق‌ها فراهم شده است. از دیگر اتاق‌ها اتاق عروس است که دارای یک دکور ویژه و خاص است که سبب می‌شود اولین سفر مشترک شما بسیار لذت بخش و فراموش نشدنی باشد.

دیگر اتاق‌های این هتل اتاق کانکت است که اتاق‌های مخصوص برای اقامت خانوادگی می‌باشد و این اتاق‌ها به این صورت است که توسط یک در از هم جدا می‌شوند. این اتاق‌ها به گونه‌ای هستند که افراد خانواده می‌توانند دور هم باشند و در صورت نیاز با بستن در فضای شخصی برای خود ایجاد کنند.

یکی از رستوران‌های مهم شهر مشهد رستوران گردان است که در طبقه ۱۲ هتل مدینه الرضا مشهد قرار گرفته و چشم اندازی بی نظیر به حرم امام رضا دارد. تقریبا هر دور چرخش رستوران چیزی حدود یک ساعت طول می‌کشد. به علاوه ظرفیت پذیرش این رستوران چیزی حدود ۴۵۰ نفر مهمان است. به علاوه در طبقه اول این هتل دو رستوران دیگر هم وجود دارند که انواعی از غذاهای ایرانی و خارجی را متناسب با ذائقه مهمانان فراهم می‌کنند.

از دیگر امکانات این هتل می‌توان به اتاق بازی کودکان اشاره کرد که یک روش بسیار مناسب برای سرگرمی‌کودکان شما است.
در واحدهای تجاری هتل انواعی از صنایع دستی و سوغات‌های این شهر قرار داده شده که دارای بهترین کیفیت هستند و میهمانان می‌توانند بدون خارج شدن از هتل و اتلاف وقت خود سوغات‌های خود را از آن‌ها خریداری نمایند.

بازدید از مسجد کبود، مقبره الشعرا، ارگ علیشاه و دیگر جاذبه های تفریحی و گردشگری در تور تبریز. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در لیانا پرواز در ارتباط باشید.

جمع بندی

در متن بالا سعی کردیم هتل مدینه الرضا مشهد را به شما معرفی نماییم و برخی از امکانات این هتل را به صورت خلاصه برای شما توضیح دادیم. این هتل یک هتل بسیار عالی برای اقامت شما مسافرین و مهمانان است که در نزدیکی حرم قرار گرفته و یک چشم انداز بی نظیر دارد. در این هتل پذیرش مسافر خانم به صورت تنها بلامانع است. و همچنین در صورت کنسل کردن اتاق باید طبق قوانین هزینه یک شب اقامت را بپردازید.

مشخصات

  • سال ساخت: ۱۳۹۲
  • Number of floors: ۱۲
  • تعداد اتاق: ۳۳۰

مشخصات تماس

قوانین و امکانات

امکاناتی که هتل دارد

تاکسی سرویس در هتل
خدمات عکاسی
صرافی
سالن کنفرانس
استخر سر پوشیده
جکوزی
سالن بدنسازی
سونا
رستوران
کافی شاپ