هتل قصر بین المللی مشهد

Ghasr Hotel

معرفی و تصاویر

مشهد، شهری که در آن، امام رضا(ع)، هشتمین امام شیعیان در گنبدی از طلا میزبان ساکانان شهر و مسافران عاشق است. مشهد کلانشهری است واقع در شمال شرقی ایران که مرکز استان خراسان رضوی می‌باشد.
مشهد سالیان سال است که یکی از قطب‌های گردشگری ایران به حساب آمده و روزانه تعداد بسیار زیادی از زائرین را که هم به قصد زیارت و هم سیاحت این مقصد را انتخاب کرده‌اند، در خود جای می‌دهد.

اگر شخص یا اشخاصی قصد عزیمت به این شهر زیارتی را دارند، انتخاب یک محل خاص و راحت می‌تواند کیفیت سفر را دوچندان کرده و اوقات خوشی را برای خود به ارمغان بیاورند.
در این متن قصد داریم هتل قصر بین المللی مشهد را که یکی از معروف ترین هتل‌ های مشهد است را معرفی کنیم.

هتل قصر بین المللی مشهد

برای یافتن ساختمان هتل قصر بین المللی مشهد کافی است وارد خیابان امام رضا شده و بین خیابان امام رضا 14 و 16 آن را مشاهده کنید.

توصیف این هتل می‌تواند نظر هر مسافری را برای انتخاب محل اقامت جلب کند. ساختمانی است با درب وردی هلالی شکل یا چهار ستون بلند که نام هتل و ستاره‌های طلایی رنگ را می‌توانید بر سردر آن ببینید. بعد از عبور از درب شیشه‌ای وارد محلی چند متری شده و در سمت راست پیشخوانی به رنگ زرشکی و طلایی مشاهده می‌شود که تابلویی تحت عنوان تاکسی سرویس در بالای آن نصب شده است و مسافران می‌توانند به راحتی از این خدمات استفاده نمایند.

در سمت چپ این محل نیز یک عدد صرافی وجود دارد. برای ورود به سالن اصلی هتل قصر بین المللی مشهد مجدداً باید از یک درب شیشه‌ای عبور کرد. پس از وارد شدن به سالن اصلی، جلال و زیبایی هتل را می‌توانید از نما و طراحی داخلی آن مشاهده کنید.

ستون‌های سفید، کف روشن مایل به سفید که با رنگ سبز طراحی شده است توجه هر مسافری را جلب می‌کند. مبل‌های سبز و زرشکی نیز برای استراحت آن‌ها در کناره‌های سالن تعبیه شده‌اند. در سمت چپ پیشخوان پذیرش قرار دارد که برای هماهنگی و رزرو اتاق می‌توان به این قسمت مراجعه کرد. کمی ‌جلوتر محلی برای سفارش نوشیدنی ایجاد شده و در قسمتی دیگر رستوران بسیار زیبایی برای صرف غذا ساخته شده است.

رستورانی دارای دو طبقه که در طبقه پایین با میز‌های گرد و صندلی و در طبقه بالا با تخت‌های چوبی از میهمانان پذیرایی می‌شود. مقداری از غذا‌ها به صورت سلف سرویس بوده و بر روی صفحه‌ای مشکی که دائم در حال حرارت دادن به غذا‌ها است در دسترس افراد قرار گرفته است.

اگر در لابی هتل قصر بین المللی مشهد به سمت بالا نگاه کنیم طبقه دیگری از این هتل را می‌توان مشاهده کرد. سالن دیگری را در انتهای لابی می‌توان یافت که به آن کافی شاپ وی آی پی ملودی می‌گویند. سالنی با دیوار سورمه‌ای فوق‌العاده جذاب که با صندلی‌های سفید میزبان مسافران است.

این طبقه و این سالن دارای پنج فروشگاه می‌باشد. فروشگاه شماره یک اتاقی است برای بانوان محترم. پوشاک زنانه و زیورآلات از جمله محصولاتی است که در این فروشگاه به نمایش گذاشته شده است. فروشگاه شماره دو نیز مخصوص بانوان است. محصولات آرایشی و بهداشتی بارزترین محصول در این اتاق به شمار می‌آید.

فروشگاه سوم خانم و آقا نمی‌شناسد و هر دو جنس مخاطب آن هستند. سوغاتی از جنس زعفران و نخودچی و کشکمش و… را می‌توانید در این فروشگاه جست و جو کنید. فروشگاه شماره چهار، اگر برای آقایان به دنبال پوشاک، کفش و یا لوازم جانبی تلفن همراه هستید این فروشگاه می‌تواند گزینه مناسبی باشد. و اما فروشگاه شماره پنج می‌تواند برای ثبت تصویر شما و عزیزانتان خدماتی به شما برساند.

همراه با تور مشهد اقامتی راحت و خوش را در این هتل برایتان آرزومندیم.

بعد از توضیح و توصیف شکل و شمایل هتل وقت آن می‌رسد که از اتاق‌هایی که در آن وجود دارد برایتان بگوییم.

اتاق های هتل قصر بین المللی مشهد

  • اتاق قاجاریه: اتاقی است با تختی دو نفره، کفی به رنگ قرمز دارد و پرده‌ای فیروزه‌ای رنگ برای طراحی آن انتخاب شده است. همچنین تابلوهایی با طرح زنان قاجار بر روی هر دیوار نصب شده است که به اتاق روحی از جنس دوره قاجاریه دمیده است.
  • آپارتمان دو خوابه رویال: اگر به‌دنبال محل اقامتی دلچسب و آرام هستید این اتاق را به شما پیشنهاد می‌کنم. اتاقی با دیوار‌های سفید، دارای کابینت‌ها و میزهای سفید که با مبلی سبز رنگ زیبایی آن دو چندان شده است. همچنین وان سفیدی که در حمام تعبیه شده است می‌تواند خستگی روزانه را از تن بیرون کرده و هر اتاق با تخت‌های دو نفره سفیدی که دارد خواب راحتی را به شما افراد هدیه دهد.
  • اتاق پرزیدنت ویژه: اگر به‌دنبال اتاقی مجلل و شکیل هستید و از ترکیب رنگ‌های سبزآبی و طلایی لذت می‌برید این اتاق هتل قصر بین المللی مشهد را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
  • اتاق پرنسس: اتاقی با تختی دو نفره، میزی برای کار و مبلی برای استراحت می‌تواند انتخاب دیگری باشد، اتاقی ساده اما در عین حال بسیار زیبا.
  • اتاق ماه عسل: از انتخاب آن پشیمان نخواهید شد. بزرگ، زیبا و با طراحی منحصر به فرد.
  • اتاق سینگل: دیوار چوبی، ترکیب رنگ زرد و سبز می‌تواند گزینه مناسبی باشد برای مسافرانی که عاشق این رنگ‌ها هستند.
  • اتاق دبل هخامنشی: همانطور که از اسم آن مشخص است تابلوهایی با نقش و نگار دوره هخامنشی دور تا دور اتاق را فراگرفته است. سبکی قدیمی ‌اما زیبا دارد.
  • اتاق دبل لاکچری: یک تخت یک نفره و یک تخت دو نفره در این اتاق واقع شده است. وجود آینه‌کاری در این اتاق یکی از زیبایی‌های این قسمت به شمار می‌آید.
  • اتاق پرزیدنت رویال: اگر به‌دنبال خاص‌ترین اتاق هستید این اتاق هتل قصر بین المللی مشهد را به شما پیشنهاد می‌کنیم‌. بزرگی و وسایل آن فوق‌العاده جذب است. اتاقی که چیزی از امکانات کم ندارد و یک عدد جکوزی اوقات خوش شما را دوچندان می‌کند.

اتاق دبل کلاسیک، اتاق کانکت، اتاق دبل، آپارتمان یک خوابه، آپارتمان دو خوابه؛ اتاق سوئیت و اتاق دبل رویال لاکچری از دیگر اتاق‌های هتل قصر بین المللی مشهد به شمار می‌آید که تجربه هر یک از این اتاق‌ها حس و حال معرکه‌ای را در شما ایجاد می‌کند و خاطرات خوشی را در ذهن شما به جای می‌گذارد.

آژانس مسافرتی لیانا پرواز برگزار کننده تورهای داخلی شمل: تور قشم، تور یزد، تور چابهار و… با بهترین قیمت و امکانات است. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مشخصات

  • سال ساخت: ۱۳۵۶
  • Number of floors: ۱۲
  • تعداد اتاق: ۲۲۰

قوانین و امکانات

  • ساعت تحویل اتاق ۱۵:۰۰
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲:۰۰

امکاناتی که هتل دارد

آرایشگاه زنانه
آرایشگاه مردانه
آسانسور
پارکینگ
تاکسی سرویس در هتل
خدمات عکاسی
صرافی
خشکشویی
خودپرداز
پذیرش 24 ساعته
صندوق امانات
فروشگاه در هتل
لابی
نمازخانه
تهویه مطبوع
یخچال با مینی بار شارژ شده
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
پارک کودک
استخر سر پوشیده
بیلیارد
جکوزی
سونا
ماساژ
رستوران
کافی شاپ
روزنامه