هتل عماد مشهد

Emad Hotel

معرفی و تصاویر

مشهد مقدس از محبوب‌ترین انتخاب‌های ایرانی‌ها و حتی مسلمانان کشورهای همسایه برای مسافرت است. سفر به مشهد یک سفر زیارتی و سیاحتی محسوب می‌شود که هر ساله طرفداران زیادی دارد. یکی از دغدغه‌های اصلی مسافران مشهد، انتخاب یک هتل با امکانات رفاهی خوب، موقعیت جغرافیایی نزدیک به حرم امام رضا (ع) و نیز قیمت مقرون‌به‌صرفه است. در این گفتار یکی از بهترین گزینه‌ها را برای اقامت در شهر مشهد به شما معرفی خواهیم کرد. هتل عماد مشهد یک هتل چهار ستاره با ساختمانی لوکس و مدرن و نیز امکانات رفاهی متعدد یکی از بهترین هتل های مشهد برای اقامت است. در ادامه به تشریح امکانات رفاهی و خدمات هتل بین‌المللی عماد مشهد می‌پردازیم.

موقعیت جغرافیایی هتل عماد مشهد

این هتل در شهر مشهد مرکز استان خراسان رضوی واقع شده است و فاصله آن با حرم مطهر امام رضا (ع) تنها 350 متر است. به دلیل لوکیشن عالی و قرار گرفتن هتل چهار ستاره عماد در مرکز شهر و نزدیکی حرم و هم‌چنین داشتن امکانات رفاهی و خدمات ویژه، سالیانه گردشگران زیادی برای اقامت در شهر مشهد مقدس این هتل را برمی‌گزینند. هتل بزرگ و مجلل عماد مشهد در موقعیت جغرافیایی مناسبی در این شهر بناشده است و با بسیاری از جاذبه‌ها و مراکز گردشگری مشهد فاصله اندکی دارد.

امکانات اتاق‌های هتل عماد مشهد

ساختمان هتل عماد یک ساختمان 9 طبقه با ۵۵ واحد اقامتی است. واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق‌های یک تا چهار تخته و نیز سوییت‌های خانوادگی هستند. اتاق‌های تمیز و مجهز این هتل امکانات رفاهی متعددی دارند. از جمله امکاناتی که در اتاق‌های هتل عماد مشهد برای گردشگران، مسافران و زائران فراهم است، می‌توان به روم سرویس، یخچال مجزا، مبلمان راحتی، مینی بار با هزینه، کمد لباس قفل‌دار، سیستم اعلام حریق، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت با هزینه مجزا، دراور برای قرار دادن وسایل، سیستم اطفاء حریق در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، ملزومات بهداشتی مانند دمپایی روفرشی ملزومات بهداشتی مانند دمپایی روفرشی، مسواک، خمیردندان، سشوار و… اشاره کرد.

رزرو آنلاین تور مشهد با بهترین نرخ و امکانات در لیانا پرواز.

خدمات عمومی هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد در راستای تأمین آسایش و رفاه بیشتر برای زائران و گردشگران، خدمات ویژه‌ای را در نظر گرفته است. برخی از امکانات رفاهی و تفریحی این هتل شامل موارد زیر هستند.

رستوران‌ هتل عماد مشهد

رستوران هتل بین‌المللی عماد مشهد دارای فضایی زیبا و پاکیزه با ظرفیت ۱۶۰ نفر و منو غذایی با آیتم‌های متنوع، آماده پذیرایی و خدمت‌رسانی از میهمانان داخلی و خارجی این هتل است.

کافی‌شاپ هتل عماد مشهد

کافی‌شاپ هتل عماد مشهد فضایی لوکس و آرامش‌بخش برای صرف چای، قهوه و انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها در کنار دوستان و خانواده است.

سوییت‌های خانوادگی

در هتل عماد مشهد سوییت‌های خانوادگی با ظرفیت‌های متفاوتی وجود دارند، خانواده‌ها می‌توانند برای اقامت در این هتل‌ها از سوییت‌های خانوادگی آن استفاده کنند.

استخر، سونا و جکوزی

هتل عماد مشهد دارای استخر، سونا و جکوزی است. استفاده از این خدمات هتل با پرداخت هزینه اضافی برای عموم مسافران و گردشگران مقدور است.

ترانسفر رفت‌ و برگشت با هزینه

هتل عماد مشهد دارای خدمات ترانسفر فرودگاهی برای جابه‌جایی میهمانان خارجی و هم‌چنین خدمات حمل‌ونقل داخلی در کل شهر مشهد است، البته استفاده از این خدمات به پرداخت هزینه اضافی از سوی میهمانان هتل نیاز دارد.

سالن ورزشی با امکانات ورزشی متنوع

مسافران در مدت اقامت خود در هتل عماد مشهد می‌توانند از امکانات ورزشی متنوع باشگاه ورزشی هتل عماد از جمله باشگاه بدنسازی مجهز و… استفاده کنند و برنامه ورزشی خود را به صورت منظم پیگیری کنند.

فروشگاه برای خرید سوغاتی و هدایا

در هتل عماد مشهد فروشگاه‌هایی برای خرید انواع لوازم ضروری سفر و نیز خرید هدایا و سوغاتی‌های زیارتی و مخصوص مشهد مقدس وجود دارند.

خدمات اداری همچون فکس، فتوکپی و پرینت

در این هتل امکانات مربوط به فکس و کپی و دیگر خدمات کافینتی وجود دارد تا افراد بتوانند در صورت لزوم از این امکانات استفاده کنند.

تعرفه ارزان‌تر برای کودکان

براساس قوانین هتل عماد مشهد برای اقامت کودکان زیر سه سال که از سرویس استفاده نمی‌کنند، هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌شود. ضمناً هزینه اقامت کودکان بین سه تا پنج سال که از سرویس‌های هزینه‌دار استفاده نمی‌کنند به صورت نیم‌بها حساب می‌شود.

لابی مجلل با اینترنت و تلفن رایگان

ساختمان این هتل از ساختمان‌های مدرن شهر مشهد به حساب می‌آید و معماری بی‌نظیری دارد. هتل عماد مشهد دارای یک لابی بزرگ و مجلل یا امکاناتی نظیر اینترنت پرسرعت رایگان، تلفن رایگان، تلویزیون و نیز امکان سفارش انواع نوشیدنی است.

از دیگر امکانات رفاهی این هتل چهار ستاره بزرگ می‌توان به نمازخانه زنانه و مردانه، تلویزیون بزرگ در لابی، خشکشویی و اتوشویی، تلفن داخلی در اتاق و لابی، خدمات خانه‌داری در ساعات خاص، اتاق چمدان برای نگهداری چمدان‌ها، سیستم تهویه مطبوع برای تمامی اتاق‌ها، دستگاه واکس کفش، 3 دستگاه آسانسور برای رفت و آمد راحت و سریع اشاره کرد.

سخن پایانی

در این گفتار به معرفی برخی از مهم‌ترین امکانات رفاهی و خدمات توریستی یکی از بهترین هتل‌های مشهد یعنی هتل عماد مشهد پرداختیم. ازآنجایی‌که یکی از مهم‌ترین عواملی که به داشتن آرامش و خلق خاطرات خوب در سفر برای مسافران کمک می‌کند، انتخاب یک هتل با امکانات رفاهی کافی است، مسافران می‌توانند با در نظر گرفتن بودجه شخصی خود و انتظاراتشان در هتل‌های متفاوتی اقامت داشته باشند. یکی از بهترین و مجهزترین هتل‌های مشهد هتل چهار ستاره عماد مشهد است که بهترین مزیت آن نزدیک بودن به حرم مطهر اما رضا (ع) است.

لیانا پرواز برگزار کننده تورهای خارجی و داخلی شامل: تور بالی، تور سریلانکا، تور تبریز، تور چابهار و … با بهترین امکانات و قیمت است. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در لیانا پرواز در ارتباط باشید.

مشخصات

  • سال ساخت: ۱۳۸۹
  • Number of floors: ۹
  • تعداد اتاق: ۵۵

فاصله تا ...

  • حرم مطهر امام رضا ۳۵۰متر
  • بیمارستان ام‌البنین ۱٫۲کیلومتر
  • مسجد گوهرشاد ۱٫۴کیلومتر
  • بازار مرکزی ۲کیلومتر
  • بازار رضا ۲٫۱کیلومتر
  • مرکز خرید اطلسیه ۳٫۱کیلومتر
  • باغ پرندگان ۹٫۴کیلومتر

مشخصات تماس

قوانین و امکانات

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
آسانسور
خشکشویی
روم سرویس 24 ساعته
فروشگاه در هتل
لابی
نمازخانه
تهویه مطبوع
یخچال با مینی بار شارژ شده
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
استخر سر پوشیده
جکوزی
سالن ورزشی
سونا
رستوران
کافی شاپ