هتل سی و سه پل مشهد

Siosepol Hotel Mashhad

معرفی و تصاویر

هتل سی و سه پل مشهد، یکی از هتل‌های نوسازی شده است که در سال 1397 تاسیس شده است و با امکانات زیادی که دارد شرایط خوبی برای مسافران فراهم کرده است. این هتل در نزدیکی حرم امام رضا است و مسافران ‌می‌توانند در زمان کمی‌ خود را به حرم برسانند. این هتل لوکس، یکی از بهترین هتل های مشهد به شمار می رود.

مشهد یکی از شهرهای مهم کشور ما و جزو شهرهای مذهبی و گردشگری است که مسافران زیادی برای تفریح و زیارت به این شهر سفر ‌می‌کنند. به دلیل وجود مسافران زیاد در برخی از ماه‌های سال، نیاز به مسافرخانه‌ها و هتل‌های بیشتری در این شهر وجود دارد. به همین دلیل هتل‌های نوساز زیادی در مشهد ساخته شده‌اند تا خدمات‌رسانی به مسافران و زائران امام رضا (ع) هرچه بیشتر و بهتر باشد.

اگر قصد سفر به شهر باصفای تبریز را دارید، تور تبریز مناسب ترین گزینه برای شما می باشد.

رزرو اتاق در هتل سی و سه پل مشهد

این هتل شش طبقه دارای پنجاه و دو واحد است که هر کدام دارای اتاق‌هایی با ظرفیت‌های مختلف هستند. شما ‌می‌توانید با توجه به تعدادی که دارید از اتاق‌های این هتل انتخاب کنید. رزرو اتاق‌های هتل به صورت غیر حضوری نیز امکان پذیر است و نیازی نیست شما حتما به مقصد برسید و رزرو کنید. این هتل برای راحتی شما یک سالن غذاخوری بزرگ را ساخته است و در زمان‌های مشخصی وعده‌های مختلف را برای شما آماده ‌می‌کند.

امکانات هتل سی و سه پل مشهد

هتل سی و سه پل دارای امکانات زیادی است که برای رفاه حال مسافران عزیز این شرایط را فراهم کرده است تا بتوانند لذت بیشتری از سفر خود ببرند. یکی از امکانات رفاهی که امروزه اکثر مسافران به‌دنبال آن هستند وجود اینترنت وایرلس در هتل است که بتوانند در زمان‌هایی که در اتاق خود استراحت می‌کنند به راحتی به اینترنت دسترسی داشته باشد.
وجود رستوران و کافی‌شاپ در این هتل نیز یکی از امکانات بسیار مطلوبی است که موجب خوشگذرانی بیشتر ‌می‌شود و به دلیل کیفیت بسیار بالای سرویس‌دهی کافی شاپ و رستوران این هتل طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.

این هتل دارای پارکینگ نیز می‌باشد تا مسافران بتوانند به راحتی وسیله شخصی خود را در آن قرار دهند و اطمینان کافی از جای ماشین خود داشته باشند تا هیچگونه مشکلی برای آن به وجود نیاید.

برای آگاهی مسافران از اخبار و حوادث، این هتل روزنامه‌های رایگان را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. پذیرش ۲۴ ساعته این هتل موجب شده است تا شما در هر ساعتی که به مشهد برسید بتوانید به راحتی به این هتل مراجعه کنید و اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید.

تحویل گرفتن اتاق‌ها در ساعت ۱۴ ظهر انجام می‌شود و تحویل دادن اتاق‌ها باید قبل از ساعت ۱۲ ظهر انجام گیرد. درون اتاق‌های این هتل نیز امکاناتی شامل سیستم گرمایش و سرمایش و یخچال و سرویس بهداشتی وجود دارد.

برای راحتی بیشتر در داخل ‌اتاق‌ها مبلمان وجود دارد و تخت‌ها بسیار نرم و منعطف هستند.بالکن‌هایی برای اتاق‌ها تعبیه شده تا مسافران بتوانند درون آن‌ها هوایی عوض کنند و موجب تهویه بیشتر اتاق‌ها نیز ‌می‌شود.

هزینه‌های هتل سی و سه پل مشهد

شما ‌می‌توانید قبل از سفر خود اتاق مورد نظرتان را رزرو کنید اما کنسلی آن شامل جریمه‌هایی ‌می‌شود که اگر در زمان مشخص به مشهد نرسید باید هزینه‌ها را پرداخت کنید. کودکان زیر ۳ سال نیز شامل هزینه‌ها نمی‌شوند و به صورت رایگان می‌توانند در هتل حضور پیدا کنند و برای کودکان بزرگتر با توجه به استفاده کردن از سرویس‌های هتل هزینه یک فرد کامل در نظر گرفته ‌می‌شود.

این هتل نوساز و تمیز با امکانات زیادی که دارد با قیمت بسیار مناسبی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد و یکی از بهترین هتل‌هایی است که با فاصله بسیار کمی‌ که از حرم دارد با این قیمت در اختیار مسافران قرار گرفته است.

هزینه‌های این هتل با توجه به شرایطی از جمله منوی انتخابی رستوران و وجود پارکینگ، بسیار هزینه‌های به صرفه‌ای است. اگر هتل سی و سه پل مشهد را با سایر هتل‌های یک ستاره آن مقایسه کنید متوجه می‌شوید که این هتل با هزینه‌های بسیار کمتری خدمات به مسافران ارائه ‌می‌دهد.

کمتر هتلی پیدا می‌شود که به صورت نوساز و با وجود خدمات تفریحی و رفاهی در آن با این قیمت وجود داشته باشد. اگر شما سری به قیمت‌هایی که در اینترنت وجود دارد و هتل‌های دیگر بزنید متوجه می‌شوید که هتل سی و سه پل بسیار به صرفه ‌می‌باشد.

موقعیت هتل سی وسه پل مشهد

هتل سی و سه پل از موقعیت بسیار خوبی در مشهد بهره‌مند شده است و مسافرانی که با کودکان خردسال و یا سالمندان به این شهر سفر ‌می‌کنند باید هتلی را انتخاب کنند تا بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به حرم مطهر رضوی برسند. هتل سی و سه پل در خیابان امام رضا و کوچه 8 و نبش کوچه رجب زاده 14 ساخته شده است.

اگر شما هتل سی و سه پل مشهد را برای اقامت خود انتخاب کنید باید خیابان امام رضا را طی کرده و از باب الرضا وارد حرم مطهر امام رضا علیه السلام شوید. نمای این هتل بسیار شیک و زیبا است و به راحتی قابل مشاهده ‌می‌باشد. لابی این هتل نیز دارای مبلمان ‌می‌باشد که شما بتوانید برای انتظار خود از محیط بسیار امن و آرا‌می ‌برخوردار باشید.

یکی از مزیت‌های دیگری که موقعیت این هتل دارد دسترسی راحت به بازارهای مختلف مشهد است و شما ‌می‌توانید در مسیری که به سمت حرم ‌می‌روید از مغازه‌های بسیار زیادی که کالاهای مختلف از جمله مواد غذایی و پوشاک را به فروش ‌می‌رسانند دیدن نمایید و در مسیر بازگشت خریدتان را به راحتی انجام دهید و بتوانید به هتل رفته و استراحت کنید.

جمع بندی

هتل‌های زیادی در خیابان امام رضا وجود دارند که هتل سی و سه پل مشهد یکی از بهترین هتل‌های ساخته شده در این خیابان است و پیدا کردن این هتل بسیار آسان انجام ‌می‌شود و شما ‌می‌توانید با استفاده از موقعیت‌یاب نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن مقصدتان را پیدا کرده و به این هتل تک ستاره و شیک با امکانات فوق العاده برسید. لیانا پرواز سفر خوش را برای شما آرزو ‌می‌کند.

مشخصات

  • سال ساخت: ۱۴۰۱
  • Number of floors: ۶
  • تعداد اتاق: ۵۳

مشخصات تماس

قوانین و امکانات

  • ساعت تحویل اتاق ۱۴:۰۰
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲:۰۰

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
لابی
یخچال با مینی بار شارژ شده
رستوران
کافی شاپ
تراس
روزنامه