هتل ساوین مشهد

Savin Hotel

معرفی و تصاویر

‌هتل ساوین مشهد به عنوان یکی از گزینه‌هایی که می‌تواند میزبان گردشگران باشد، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت در مشهد است.سفر به مشهد و زیارت هشتمین امام شیعیان از خاطره‌انگیزترین سفرهایی است که مسلمانان همواره مشتاق آن هستند. در شهر مشهد امکانات رفاهی و تفریحی زیادی برای مسافران و گردشگران تدارک دیده شده است.

از جمله این امکانات می‌توان به هتل‌های بزرگ و مرفه، شهربازی و مراکز تفریحی، مراکز خرید بزرگ و… اشاره کرد. انتخاب یک هتل مناسب برای این سفر زیارتی – سیاحتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.در این مطلب می خواهیم تمامی امکانات و خدمات هتل ساوین مشهد را به شما معرفی می‌کنیم.

هتل ساوین مشهد، یکی از بهترین و ارزانترین هتل های مشهد است، که دارای امکانات مدرن و لوکس می باشد.

موقعیت جغرافیایی هتل ساوین مشهد

موقعیت ایده آل هتل ساوین مشهد یکی از مزایای اقامت در این هتل است. این هتل بزرگ و مجلل در شهر مشهد استان خراسان رضوی و در فاصله یک کیلومتری از حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. به دلیل قرار گرفتن این هتل در مرکز مشهد و نزدیکی لوکیشن آن به حرم مطهر و نیز داشتن امکانات رفاهی مطلوب، این هتل همواره از محبوب‌ترین انتخاب‌های مسافران و گردشگران تور مشهد برای اقامت در شهر مشهد است.

این هتل علاوه بر نزدیکی به حرم مطهر با مراکز خرید و جاذبه‌های توریستی دیگر مشهد هم فاصله اندکی دارد.

امکانات رفاهی هتل ساوین مشهد

هتل ساوین مشهد یک هتل سه ستاره است که با معماری و متریال جدید در سال 97 ساخته شده است. هتل ساوین در مجموع 110 واحد اقامتی دارد که می‌تواند تا سقف 150 مسافر را پذیرش کند. اتاق‌های دو تخته، سه تخته و چهار تخته این هتل از امکانات مناسبی برخوردار هستند. این هتل امکانات رفاهی، تفریحی و خدمات متنوعی ارائه می‌دهد که شاید فراتر از انتظارات میهمانان از یک هتل سه ستاره باشد.

خدمات بخش پذیرش هتل ساوین مشهد

در بخش پذیرش این هتل خدمات متنوعی به مسافران ارائه می‌شود. از جمله خدمات مهم بخش پذیرش این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

صندوق امانات

مسافران این هتل می‌توانند مدارک مهم و اشیا قیمتی خود را به صندوق امانات در بخش پذیرش هتل ساوین مشهد بسپارند و در زمان موردنظرشان آن‌ها را تحویل بگیرند.

خدمات تور

خرید بلیت و سایر خدمات تور از خدمات ویژه بخش پذیرش هتل ساوین مشهد است.

پذیرش ۲۴ ساعته

بخش پذیرش هتل بزرگ و مدرن ساوین خدمات پذیرش مسافر و تسویه حساب را به صورت شبانه‌روزی انجام می‌دهد تا اسکان مسافران آن بدون هیچ‌گونه معطلی صورت بگیرد.

خدمات فکس و کپی

از دیگر خدمات بخش پذیرش هتل ساوین می‌توان به خدمات اینترنتی و خدمات چاپ و پرینت و… اشاره کرد که به صورت رایگان به مسافران ارائه می‌شود.

رستوران و کافی‌شاپ هتل ساوین مشهد

رستوران شیک و تمیز هتل ساوین مشهد با ظرفیت ۹۰ نفر، دارای منو غذایی متنوع و کیفیت طبخ قابل قبولی است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی به همراه سالادهای متنوع و نوشیدنی‌ها سرو می‌شود. هم‌چنین در این هتل یک کافی‌شاپ شیک با فضایی دنج و مدرن وجود دارد که می‌تواند لحظات اقامت شما را در این هتل خاطره‌ انگیزتر کند. در کافی‌شاپ هتل ساوین انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و آیتم‌های دیگر قابل سفارش هستند. لازم به ذکر است که استفاده از خدمات کافی‌شاپ نیازمند پرداخت هزینه مازاد بر هزینه اقامت است.

خدمات عمومی هتل ساوین مشهد

در هتل سه ستاره ساوین مشهد، امکانات رفاهی و تفریحی برای مسافران در نظر گرفته شده است. از جمله بهترین این امکانات می‌توان به داشتن باشگاه ورزشی با امکانات ورزشی زیاد و خدمات ویژه معلولین و نیز سیستم اتوشویی و خشک‌شویی و… اشاره کرد.

سخن پایانی
در این گفتار به معرفی برخی از مهم‌ترین امکانات رفاهی و خدمات توریستی هتل ساوین مشهد پرداختیم. ازآنجایی‌که یکی از مهم‌ترین پارامترهایی که به داشتن آرامش و خلق خاطرات خوب در سفر برای مسافران کمک می‌کند انتخاب یک هتل با امکانات رفاهی کافی است، مسافران می‌توانند با در نظر گرفتن بودجه شخصی خود و انتظاراتشان در هتل‌های متفاوتی اقامت داشته باشند.

یکی از بهترین و مجهزترین هتل‌های مشهد هتل سه ستاره ساوین مشهد است که بهترین مزیت آن نزدیک بودن به حرم مطهر امام رضا (ع) است، برای رزرو اتاق در این هتل به سایت لیانا پرواز مراجعه نمایید.

مشخصات

  • سال ساخت: ۱۳۹۷
  • تعداد اتاق: ۱۱۰

فاصله تا ...

  • بازار رضا ۷۵۰متر
  • مرکز خرید اطلسیه ۸۸۰متر
  • مرکز خرید آسمان ۸۸۰متر
  • حرم مطهر ۱کیلومتر
  • بیمارستان سینا ۱٫۵کیلومتر
  • کلیسای مسروپ مقدس ۱٫۶کیلومتر
  • بازار مرکزی مشهد ۲٫۳کیلومتر
  • مسجد گوهرشاد ۲٫۴کیلومتر
  • پارک باغ ملی مشهد ۲٫۵کیلومتر

مشخصات تماس

قوانین و امکانات

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
پذیرش 24 ساعته
صندوق امانات
تهویه مطبوع
یخچال با مینی بار شارژ شده
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
رستوران
کافی شاپ