هتل رضویه مشهد

Razavieh Hotel

معرفی و تصاویر

هتل رضویه مشهد یکی از هتل‌های نزدیک به حرم است که ۳ ستاره می‌باشد و دارای ساختمانی ۱۴ طبقه که ۹۲ واحد اقامتی در آن می‌باشد. لابی هتل بسیار بزرگ است و به صورت مدرن طراحی شده که این باعث شده تا مهمانان در هنگام ورود بتوانند کمی ‌استراحت کنند و خستگی سفر خود را کم کنند.

این هتل همان طور که گفته شد دارای ۹۲ اتاق می‌باشد که این اتاق‌ها بسیار زیبا و مدرن طراحی شده‌اند. به گونه‌ای که در دیوارهای این هتل از کاغذ دیواری‌ها و پرده‌های رنگ شاد استفاده شده است تا مهمانان از تمامی ‌لحظات در هتل لذت کافی ببرند و یک اقامت متفاوتی نسبت به سایر هتل های مشهد تجربه نمایند.

اتاق‌های این هتل شامل یک تخته، دو تخته و سه تخته و … می‌باشند که تمامی ‌لوازم ضروری و مدرن در این اتاق‌ها موجود می‌باشد. همچنین از موزه‌ها و تخت‌های استاندارد و بسیار باکیفیت در این هتل استفاده شده و سیستم تهویه مطبوع در هر کدام از اتاق‌ها نصب شده است. در هر کدام از اتاق‌های این هتل یک چشم انداز بسیار زیبا رو به گنبد طلایی حرم وجود دارد.

امکانات هتل رضویه مشهد

این هتل دارای یک رستوران جذاب است که صندلی‌های این رستوران به رنگ بنفش و چوب‌های تیره طراحی شده‌اند. در این رستوران از غذاهای گوناگون و خوشمزه استفاده می‌شود که کیفیت بسیار عالی دارند که لحظات خوشی را برای میهمانان هتل رضویه مشهد فراهم می‌کند.

در این رستوران تمامی‌ امکانات فراهم شده به گونه‌ای که آنان نیاز به خارج شدن از هتل برای خرید غذای مورد علاقه خود را ندارند و می‌توانند به راحتی در رستوران‌‌های هتل با خیال راحت و آسوده غذای خود را صرف نمایند.

به علاوه در این هتل کافی‌شاپ‌هایی وجود دارد که انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را برای مهمانان خود آماده می‌کند. فضای این کافی‌شاپ‌ها بسیار صمیمی ‌است به گونه‌ای که می‌توانید برای دورهمی‌های دوستانه خود از آن استفاده کنید. همچنین می‌توانید در اوقات فراغت خود به این مکان بروید و از فضای کافی شاپ نهایت لذت را ببرید.

ویژگی هتل رضوی در مشهد

یکی از مزایای مهم این هتل این است که به بازار رضا و حرم بسیار نزدیک می‌باشد و مسافران می‌توانند بدون اینکه نیاز به ماشین داشته باشند به بازار بروند. این بازار یکی از بازارهای مهم مشهد است که می‌توانید به راحتی به این بازار بروید و از این بازار دیدن و خرید نمایید.

در هتل رضوی مشهد خدماتی مانند: رمپ معلولین، پارکینگ، نمازخانه، لاندری، بدنسازی، خدمات درون شهری و برون شهری وجود دارد. این هتل نبش بازار رضا واقع شده است که تقریبا سالانه زائرین زیادی به این هتل مراجعه می‌کنند تا بتوانند بعد از استراحت در هر ساعتی که می‌خواهند به حرم بروند.

این هتل تقریباً به تمامی ‌بازارهای اطراف هتل نزدیک می‌باشد این هتل دارای هیچگونه قوانین خاصی نمی‌باشد و تقریبا تمامی ‌ضوابط و شرایط هتلداری را به بهترین شکل رعایت می‌کند.از دیگر امکانات بی نظیر این هتل می‌توان به اینترنت رایگان، پذیرش 24 ساعته، خدمات باربری، پارکینگ مجهز به کارواش، لباسشویی، گشت شهری و … اشاره کرد. معمولا در این هتل صبحانه به صورت رایگان در اختیار مسافرین قرار داده می‌شود.

هزینه ی رزرو اتاق در هتل رضویه مشهد

هزینه اقامت در این هتل برای هر شب و روز نرخی حدود ۴۳۰ هزار تومان تا ۱ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان می‌باشد که تقریباً قیمت بستگی به تعداد نفرات و اتاق مورد نظر شما دارد در این هتل هیچگونه کمبود و یا مشکلی برای مسافران تور مشهد وجود نخواهد داشت. همچنین دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی است که یکی از مکان‌های پر جنب و جوش مشهد به حساب می‌آید و یک موقعیت مکانی بسیار عالی دارد.

جمع بندی
هتل رضویه مشهد یکی از هتل‌های بسیار عالی و نزدیک به حرم است که می‌توانید با رزرو این هتل به راحتی به زیارت بروید. و یا حتی می‌توانید در کمترین زمان از بازار رضا معروف مشهد دیدن کنید. این شهر زیارتی دارای هتل‌های معروف زیادی است که یکی از بهترین و پرطرفدارترین آن‌ها هتل رضویه مشهد است که تقریبا تمامی ‌امکانات لازم برای یک سفر بی نظیر را دارا است و شما می‌توانید در کمترین زمان به زیارت حرم امام رضا بروید که این یکی از ویژگی‌های مهم این هتل است.

این هتل دارای اتاق‌های چند تخته است که برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب است. باید توجه نمایید که قیمت هر اتاق با توجه به تعداد تخت‌ها و امکانات متغیر می‌باشد. بهتر است قبل از شروع سفر خود برای رزرو اتاق اقدام نمایید. جهت رزرو هتل رضویه مشهد که یکی از ارزانترین هتل های مشهد به حساب میاید با مشاوران لیانا پرواز در ارتباط باشید.

مشخصات

  • Number of floors: ۱۴
  • تعداد اتاق: ۹۲

مشخصات تماس

قوانین و امکانات

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
لابی
نمازخانه
تهویه مطبوع
سالن بدنسازی
رستوران
کافی شاپ