هتل درویشی مشهد

Darvishi Hotel

معرفی و تصاویر

اگر قصد سفر به مشهد مقدس را دارید و می‌خواهید یک اقامت سرشار از کیفیت را تجربه کنید برای انتخاب هتل مناسب دودل نباشید و هتل درویشی مشهد را نشانه‌گیری کنید. هتلی لوکس با دکوراسیونی با شکوه و دارای درجه 5ستاره، به عنوان یکی از لوکس ترین هتل های مشهد، میزبان مسافران محترم خود می‌باشد.

ویژگی های هتل درویشی مشهد

این هتل به عنوان آسمانخراش شهر مشهد معرفی شده است چرا که دارای بیست طبقه می‌باشد و طبیعتاً اتاق‌های بسیاری به تعداد 223 واحد در این طبقات جای داده شده‌اند که هر کدام از زیبایی خاصی برخوردار هستند.
اگر بخواهم این هتل را وصف کنم بهتر است از بدو ورود شروع کنم. در ابتدای ورود فرش قرمزی برای مسافران پهن شده است که بعد از بالا رفتن از سه عدد پله می‌توان وارد سالن اصلی شد. زیبایی طراحی داخلی لوکس این هتل با آویخته شدن لوستر تکمیل شده است. ترکیب رنگ طلایی و قرمز و سقف بلند این ساختمان فاخر بودن این هتل را به نمایش می‌گذارد.

امکانات عمومی هتل درویشی

هتل درویشی مشهد دارای امکانات فوق العاده‌ای نظیر مجموعه آب درمانی، سالن بدنسازی، سالن زیبایی، حمام سنتی، ماهی درمانی، ماساژ مخصوص به سبک هتل، رودخانه سنگ، شهربازی، مراکز خرید (دارای 31 غرفه)، اتاق جلسات و تالار آینه می‌باشد و زائران عزیز تور مشهد می‌توانند از این خدمات استفاده کرده و از لحظه لحظه اقامت خود لذت ببرند.

امکانات اتاق های هتل درویشی مشهد

برای انتخاب محل اقامتی که همیشه مدنظرمان بوده بهتر است با نوع و طراحی اتاق‌های آن هتل آشنا باشیم و با آمادگی قبلی آن را انتخاب کنیم . این هتل دارای چهار دسته اتاق می‌باشد؛ اتاق‌های ملل، اتاق‌های رویال، اتاق‌های فصل، اتاق‌های وی آی پی و اتاق‌های اکونومی‌.

اتاق‌های این هتل به شکل سوئیت‌های یک و یا دو طبقه می‌باشد، اتاق‌نشیمن از سایر قسمت‌ها به صورت جداگانه طراحی شده و وجود مینی بارها و اینترنت رایگان و تلویزیون اختصاصی اقامت آرامی ‌را برای مسافران تضمین می‌کند.در ادامه به توصیف و معرفی هر کدام از این اتاق‌ها خواهیم پرداخت.

اتاق‌های ملل هتل درویشی مشهد

اگر تمایل دارید در طبقات بالاتر هتل اقامت داشته باشید و از منظره خوبی برخوردار باشید و از آن لذت ببرید کافی است سوئیت‌ اتاق‌های ملل را انتخاب کنید. طراحی این سوئیت‌ها الهام گرفته شده از تمدن‌های باستان است و به صورت دوبلکس می‌باشد.سوئیت‌های ملل نام‌های متفاوتی دارند که هر کدام را برایتان معرفی خواهیم کرد تا بیشتر با آن‌ها آشنا شوید.

پنت‌هاوس‌ رم

مجلل‌ترین واحد میان سایر واحد‌ها می‌باشد. حس و حال رم باستان در این اتاق جریان دارد. سوئیتی است دارای یک اتاق نشیمن و دو اتاق خواب.

سوئیت دوبلکس هند

اگر از رنگ و لعابی که هندی‌ها در طراحی خانه‌هایشان استفاده می‌کنند خوشتان می‌آید، انتخاب این سوئیت گزینه مناسبی است. دارای یک اتاق نشیمن و دو اتاق خواب که می‌تواند اوقات خوشی را برای مسافران ایجاد کند.

دوبلکس ایران اسلام

اگر معماری و نقش و نگار ایرانی که پس از اسلام رواج داشته است شما را جذب می‌کند می‌توانید بدون درنگ این سوئیت را انتخاب کنید. در این محل کاشی‌های فیروزه‌ای، یک اتاق نشیمن و دو اتاق خواب میزبان زائرین می‌شوند.

سوئیت دوبلکس عرب

اگر از تماشای معماری عراقی، مراکشی، لبنانی، تونسی و… لذت می‌برید این سوئیت را برای اقامت خود انتخاب کنید. وجود دو اتاق خواب می‌تواند محل آرامشی برای رفع خستگی شما باشد.

دوبلکس چین

معماری چین، چیدمان منحصر به فرد چینی‌ها و استفاده از نماد‌ها و رنگ‌های مخصوص خودشان این سوئیت را تبدیل به محلی منحصر به فرد کرده است.

اگر قصد سفر به چابهار بندر زیبا در جنوب شرقی ایران را دارید تور چابهار لیانا پرواز را از دست ندهید.

اتاق‌های رویال هتل درویشی مشهد

اتاق آینده

همانطور که از اسم آن مشخص است این سوئیت از معماری خاصی برخوردار است. معماری‌ای که از تصورات انسان‌ها در جهت طراحی‌های آینده استفاده شده است.

سوئیت دوبلکس پرزیدنتال

اتاقی مجلل، دوبلکس، با نورپردازی خاص و بسیار لوکس که از دکوراسیونی زیبا بهره‌مند است می‌تواند گزینه مناسبی باشد برای افرادی که به‌دنبال اتاق‌های شیک و خاص هستند.

پنت‌هاوس اسپا

همانطور که از اسم این سوئیت مشخص است، خدمات اسپا در این سوئیت ارائه می‌شود. اسپا به محلی گفته می‌شود که در آن خدمات آب درمانی و ماساژ ارائه می‌شود. در نتیجه زائرین می‌توانند با انتخاب این سوئیت اوقات دلنشینی را برای خود به ارمغان بیاورند.

اتاق‌های فصل

اگر به‌دنبال اتاقی زیبا و راحت اما اقتصادی‌تر می‌گردید، اتاق‌های فصل انتخاب خوبی هستند. نام دیگر این اتاق‌ها، استاندارد است که به اتاق‌های دو تخته، سه تخته و چهار تخته تقسیم می‌شوند و هر مسافر که این اتاق‌ها را انتخاب کند می‌تواند از امکانات فوق العاده این هتل بهره‌مند باشد.

اتاق‌های وی آی پی هتل درویشی

اتاق کوئین یا اتاق ماه عسل

ظرفیت این اتاق دو نفر است، با دکوراسیونی مجلل که از جمله امکانات آن می‌توان جکوزی و گل‌آرایی ویژه عروس و داماد را نام برد. انتخاب این گزینه قطعاً یکی از زیباترین خاطرات را می‌تواند در ذهن زائرین عزیز ثبت کند.

اتاق و سوئیت امپریال

این هتل دارای چندین سوئیت امپریال است که دارای یک اتاق خواب و یک اتاق نشیمن می‌باشد. ظرفیت این اتاق‌ها سه نفر می‌باشد که با نورپردازی گرم خود فضایی آرام را ایجاد می‌کند.

اتاق‌های اکونومی‌

این اتاق در طبقات پایین‌تر هتل قرار دارد که به صرفه‌ترین اتاق‌ها را شامل می‌شود. اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته‌ای دارد که مسافرین می‌توانند با آرامش در آن اقامت داشته باشند.

رستورانهای هتل درویشی مشهد

بعد از معرفی اتاق‌ها نوبت می‌رسد به معرفی رستوران‌ها و کافه‌های لوکس این هتل که هر کدام طراحی جداگانه و خاصی را به خود اختصاص داده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به رستوران آتریوم، رستوران روف گاردن، رستوران فود فیروزه، سالن صبحانه ارغوان، کافی شاپ مرکزی، کافی شاپ اسپا، کافی شاپ بیلیارد و چایخانه سنتی برکه اشاره کرد.

جمع بندی

اگر دوست دارید در هتل درویشی مشهد اقامت داشته باشید،باید بدانید که قبل از سفر به مشهد، ابتدا اتاق مورد نظر خود را در این هتل لوکس به صورت آنلاین یا تلفنی رزرو نمایید تا در هنگام مراجعه حضوری به این هتل دچار مشکل نشوید. آژانس مسافرتی لیانا پرواز برای رزرو اتاق های این هتل ،اطلاعات جامعی را درباره امکانات و هزینه های آن در اختیار شما قرار می دهد.

مشخصات

  • سال ساخت: ۱۳۹۰
  • Number of floors: ۲۰
  • تعداد اتاق: ۲۲۳
  • Number of parking spaces: ۸۰ خودرو
  • Number of beds: ۶۱۸
  • Lobby capacity: ۱۰۰ نفر

قوانین و امکانات

  • ساعت تحویل اتاق ۱۴:۰۰
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲:۰۰

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
آرایشگاه زنانه
آرایشگاه مردانه
پارکینگ
خدمات عکاسی
صرافی
خشکشویی
خودپرداز
سالن کنفرانس
صندوق امانات
فروشگاه در هتل
تهویه مطبوع
یخچال با مینی بار شارژ شده
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
بیلیارد
سالن بدنسازی
ماساژ
رستوران
کافی شاپ