هتل جواهر شرق مشهد

Javaher Shargh Hotel

معرفی و تصاویر

هتل جواهر شرق مشهد از جمله هتل‌های سه ستاره این شهر محسوب می‌شود که در سال ۱۳۹۳ تاسیس شده است. این هتل دارای هفت طبقه می‌باشد. موقعیت جغرافیایی این هتل به گونه‌ای در نظر گرفته شده تا فاصله بسیار کمی‌ با حرم مطهر رضوی داشته باشد. به‌طوری که پیاده‌روی این فاصله حدود پنج دقیقه زمان می‌برد.

این هتل به مکان‌های تاریخی همانند حمام مهدی قلی بیگ، مسجد هفتاد و دو تن، بازار سرشور و بازار رضا دسترسی زیادی دارد. همین عوامل، مزیتی برای این هتل به شمار می‌رود و باعث شده تا مسافران و زائران زیادی این هتل را جهت اقامت خود در شهر مشهد انتخاب نمایند و در لیست بهترین هتل های مشهد قرار بگیرد.

انواع اتاق‌های هتل جواهر شرق مشهد

این مجتمع دارای هفت طبقه و در مجموع تقریبا ۵۳ واحد می‌باشد. از انواع اتاق‌های این هتل، می‌توان اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته،چهار تخته، سوییت‌های رویال و تک خوابه را نام برد که حدود ۱۳۰نفر گنجایش دارد. تنوع طراحی‌های اتاق‌های این هتل باعث شده تا برای هر نوع جمع خانوادگی و دوستانه مناسب باشند و محدودیتی در رابطه با ظرفیت افراد نداشته باشند. اتاق‌های این هتل، دارای طراحی‌های بسیار شیکی می‌باشد که جهت رفاه حال مسافران ترتیب داده شده‌اند.

پیشنهاد ما برای افرادی که به صورت خانوادگی جهت رزرو این هتل، اقدام کرده‌اند، سوییت‌های تک خوابه می‌باشد. البته طراحی این نوع سوییت برای چهار نفر انجام شده اما مساحت زیادی را در بر گرفته است که امکان پذیرش تا سقف شش نفر را دارد. در این سوییت‌ها امکاناتی همچون وان و جکوزی تعبیه شده است که توانسته‌اند لقب بهترین واحد‌های اقامتی در این هتل را کسب نمایند.

در هتل جواهر شرق واقع در شهر مشهد، سوییت‌های بسیار شیک و لاکچری طراحی شده است. البته در اکثر هتل‌های سه ستاره، این چنین اتاق‌هایی موجود نمی‌باشد. اما اتاق‌های چهار تخته این هتل دارای مساحت‌های زیادی هستند تا بتوانند جوابگوی راحتی و آسایش مسافران قرار بگیرند.

اگر قصد سفر به شهر زیبای یزد را دارید پیشنهاد لیانا پرواز به شما تور یزد می باشد.

رستوران و کافی شاپ‌های هتل جواهر شرق مشهد

رستوران‌های این هتل باعث شده‌اند تا مسافران هیچ گونه دغدغه و نگرانی از بابت خوراک و وعده‌های غذایی روزانه خود نداشته باشند. رستوران طلا از جمله رستوران‌های این هتل می‌باشد که صبحانه، ناهار و شام را به متقاضیان ارائه می‌دهد. جهت مراجعه به این هتل، احتیاجی به خروج از هتل ندارید. این رستوران انواع خوراک‌های ایرانی و فرنگی را در تنوع بالا به مسافران ارائه می‌دهد.

این رستوران در انتخاب کارمندان خود بسیار با دقت و وسواس عمل کرده و تلاش کرده تا پرسنل با تجربه، حرفه‌ای و منظمی ‌را استخدام نماید تا بتواند رضایت هر چه بیشتر مخاطبان خود را به دست آورد. این رستوران علاوه بر کارمندان مجرب، از سر آشپزان خبره‌ای نیز برخوردار است. همین موضوع باعث شده تا غذا‌ها با بهترین کیفیت و طعم به مشتریان عرضه شوند.

رستوران طلا در هتل جواهر شرق مشهد دارای شش طبقه می‌باشد و از طراحی بسیار شیک، مدرن و فوق‌العاده‌ای برخوردار است. تراس این رستوران، چشم انداز زیبایی را از آستان مطهر رضوی نشان می‌دهد.کافی شاپ هتل دارای فضایی آرام و مناسب برای افرادی است که مایلند در آرامش و امنیت و سکوت به صرف نوشیدنی مد نظر خود بپردازند. این فضا همچنین مناسب جمع‌های دوستانه شما می‌باشد. می‌توانید در کنار دوستان خود لحظات خوب و خاطره انگیزی را در کنار هم در کافه‌های این هتل بسازید.

جهت رزرو تور مشهد با بهترین نرخ به سایت لیانا پرواز مراجعه نمایید.

امکانات هتل جواهر شرق مشهد

هتل جواهر شرق مشهد امکانات بسیار ویژه‌ای را جهت رفاه مسافران در نظر گرفته است. انواع خدمات معلولین و افراد ناتوان، لاندری، چایخانه سنتی، خدمات تاکسی سرویس، نمازخانه و فروشگاه مواد غذایی چند نمونه از امکانات این هتل می‌باشد که سعی شده تا تمامی ‌نیاز‌های میهمانان در نظر گرفته شود. هتل جواهر شرق مشهد، توانسته تمامی ‌انتظارات مسافران را از یک هتل سه ستاره برطرف نماید.

پیشنهاد می‌کنیم چنانچه تمایل دارید به صورت خانوادگی جهت رزرو هتل اقدام نمایید، ابتدا تمامی‌ جوانب اعم از مزایا و معایب چندین هتل را مورد تحلیل و بررسی قرار دهید تا با اطمینان خاطر بیشتری اقدامات اقامتی شما صورت بگیرد. البته که ممکن است در مواردی چند هتل به لحاظ امکانات و موقعیت جغرافیایی در یک سطح قرار بگیرند که در این صورت افراد با توجه به سلیقه خود یک هتل را گزینش می‌نمایند.

نکته قابل توجه آن است که تور هتل جواهر شرق مشهد از شهر شیراز و نیز مبادی بسیار متفاوتی به آسانی انجام‌پذیر می‌باشد. کیفیت بالای این هتل در کنار قیمت مناسب و معقول آن باعث شده تا بتواند در طی سال‌های طولانی رونق زیادی داشته باشد و زائرین بسیاری سالانه این هتل را جهت اقامت خود در مشهد مقدس برگزینند.

رزرو آنلاین بلیط هواپیما تهران مشهد با بهترین قیمت در لیانا پرواز.

قوانین هتل جواهر شرق مشهد

هتل جواهر شرق مشهد دارای مقررات و قوانین ویژه‌ای نمی‌باشد اما توانسته تمامی ‌شرایط و قوانین مربوط به هتلداری را به درستی رعایت نماید. این در صورتی است که انواع سایت‌های رزرو هتل، دارای قوانین مرتبط با کنسلی می‌باشند که توصیه می‌کنیم حتما پیش از درخواست رزرو هتل خود، به طور کامل آن‌ها را بررسی نمایید. پر اهمیت‌ترین نکته در رابطه با مقررات سایت‌ها، کنسل کردن سفر‌ها محسوب می‌شود.

هنگامی‌ که متقاضی، به هر دلیلی درخواست رزرو هتل خود را لغو نماید، سایت رزروکننده و یا خود هتل می‌تواند هزینه یک شب اقامت تا حدود ۷۲ ساعت پیش از ورود را از میزان هزینه پرداختی متقاضی سفر، کاهش دهد و سپس باقی مبلغ را برگرداند.پیشنهاد می‌کنیم حتما پیش از تصمیم‌گیری نهایی خود، سایت‌های مختلف و هزینه‌های تعیین شده هتل‌ها را به صورت کامل بررسی نمایید تا در پروسه سفرتان دچار چالش‌های سنگین نشوید.

لیانا پرواز پیشرو در برگزاری تورهای گردشگری، رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل های مختلف و همچنین در اخذ ویزای کشورهای مختلف.

مشخصات

  • سال ساخت: ۱۳۹۳
  • Number of floors: ۷
  • تعداد اتاق: ۵۳

مشخصات تماس

قوانین و امکانات

امکاناتی که هتل دارد

آسانسور
تاکسی سرویس در هتل
لابی
نمازخانه
تهویه مطبوع
یخچال با مینی بار شارژ شده
رستوران
کافی شاپ