هتل جواهری مشهد

javaheri hotel mashahad

معرفی و تصاویر

هتل جواهری مشهد، از انواع هتل‌های دو ستاره این شهر ‌می‌باشد که در سال ۱۳۵۸ تاسیس شده است. بازسازی این هتل نیز در سال ۱۳۹۴ جهت خدمت‌رسانی بیشتر و با کیفیت بالاتر به مسافران انجام شد. این هتل از امکانات محدودی برخوردار است که در نتیجه هزینه‌های اقامت در آن نیز بسیار ارزان خواهد بود.این هتل یکی از ارزانترین هتل های مشهد به شمار میاید.

هتل کوچک جواهری در خیابان امام رضا، امام رضا ۶ واقع شده است. این هتل دارای شش طبقه ‌می‌باشد که در مجموع حدود ۶۵ اتاق با طراحی‌های زیبایی در آن ساخته شده‌اند. در لابی این هتل تعدادی مبل و تلویزیون قرار داده شده است تا بدین وسیله پذیرایی از مسافران و گردشگران انجام شود.

اتاق‌های هتل جواهری مشهد

هتل جواهری دارای دو نوع اتاق ‌می‌باشد که عبارتند از: اتاق‌های یک تخته و دو تخته. نکته مهم آن که هیچ گونه اتاق لوکسی در این هتل موجود نمی‌باشد. به این صورت مسافران ‌می‌توانند خود به دلخواه اتاق مد نظرشان را متناسب با شرایط خود گزینش نمایند. سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، یخچال، تلفن، تلویزیون، بالکن، چای‌ساز، حمام، کمد لباس، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، آباژور، میز آیینه، دراور، سیستم تهویه مطبوع و مبلمان از جمله امکاناتی است که اتاق‌های این هتل دارا ‌می‌باشند. نمازخانه از مواردی است که در برخی هتل‌های مشهد ساخته نشده اما هتل جواهری مشهد نمازخانه‌ای را جهت رفاه حال بیشتر مسافران ترتیب داده است.

اگر قصد سفر به شهر زیبا و پر جاذبه تبریز را دارید، لیانا پرواز تور تبریز را برای راحتی شما برگزار می کند.

رستوران‌ هتل جواهری مشهد

رستوران نظیف واقع در هتل جواهری مشهد انواع خوراک و غذاهای ایرانی را با کیفیت نه‌چندان بالا و بسیار معمولی ارائه ‌می‌دهد. چنانچه انتخاب شما برای صرف صبحانه، ناهار و شام این رستوران نبود، رستوران‌ها و فست فود‌های پیرامون هتل پیشنهاد ما برای شماست. رستوران نظیف با این که فضایی بسیار کوچک را در بر ‌می‌گیرد، اما بسیار تمیز است و خدمات مطلوبی را به مشتریان خود عرضه ‌می‌دارد و حدود ۱۴۰ نفر ظرفیت دارد.

امکانات هتل جواهری مشهد

لاندری، آسانسور، دستگاه فکس، دستگاه فتوکپی، مراکز خرید، پله اضطراری، زنگ هشدار، دستگاه پرینتر، سیستم اعلام حریق، کپسول‌های آتش‌نشانی، لابی با ظرفیتی حدود ۵۰ نفر، دستگاه واکس کفش، خدمات تور، شبکه‌های پخش فیلم، تلویزیون ال سی دی، اتاق چمدان، اینترنت رایگان با سرعت بالا و انواع خدمات خانه‌داری از امکانات این هتل ‌می‌باشد. این هتل برای میهمانان خود صندوق‌های اماناتی در نظر گرفته است که متقاضیان ‌می‌توانند در صورت نیاز از آن‌ها استفاده نمایند.

ویژگی هتل جواهری

یکی از نکات مهم این هتل، فاصله کم آن با حرم مطهر رضوی است. این فاصله حدودا به میزان ۸ دقیقه پیاده‌روی ‌می‌باشد. همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه شهید‌ هاشمی‌نژاد مشهد عددی نزدیک به ۲۰دقیقه محاسبه شده است. از مزایای این هتل ‌می‌توان به مسافت پایین آن تا بیمارستان موسی ابن جعفر اشاره کرد. این بیمارستان وابسته به ارگان‌های خیریه ‌می‌باشد که از کادر پزشکی بسیار حرفه‌ای و مجربی برخوردار است.

برای سفر به کشورهای خارجی ابتدا باید درخواست ویزای دهید، آژانس لیانا پرواز در زمینه دریافت ویزای کشورهای مختلف تجربه و توانایی های خاصی دارد، از جمله اخذ ویزای ایران، برای گردشگران و افرادی که به هر دلیلی می خواهند به ایران سفر نمایند.

اماکن نزدیک به هتل جواهری مشهد

هتل جواهری در یکی از پراهمیت‌ترین خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی واقع شده است. به دلیل همین موقعیت جغرافیایی، با بازار سرشور، بازار رضا، بازار فروش فرش‌ها، مکان‌های تاریخی نظیر مسجد هفتاد و دو تن و حمام قلی بیک مسافت کمتری دارد. مسافرانی که این هتل را برای اقامت خود در مشهد انتخاب کرده‌اند، ‌می‌توانند از مکان‌های دیدنی نزدیک هتل نیز دیدن نمایند.

پیشنهاد ‌می‌کنیم در پروسه انتخاب هتل مد نظر خود، حتما هتل‌های مشابه آن را در نظر داشته باشید، به طور دقیق آن‌ها را مورد تحلیل و بررسی قرار دهید تا در نهایت تصمیم درستی را در رابطه با اقامتگاه خود داشته باشید.

قوانین و مقررات هتل جواهری مشهد

این هتل زیبا در مشهد دارای هیچ‌ قانون خاص و ویژه‌ای نمی‌باشد. این در حالی است که تما‌می ‌قوانین و مقررات مرتبط با هتل‌داری را رعایت ‌می‌نماید. البته چنانچه قصد دارید آنلاین و از طریق سایت‌های رزروکننده هتل جهت رزرو اتاق اقدام نمایید، پیشنهاد ‌می‌کنیم حتما قوانین ویژه کنسلی آن‌ها را با دقت مطالعه نمایید. پر اهمیت‌ترین نکته در رابطه با مقررات سفر، کنسلی سفر به شمار ‌می‌رود.

هنگا‌می ‌که متقاضی رزرو هتل، به هر دلیلی خواهان کنسل شدن سفر خود باشد، سایت رزروکننده و یا خود هتل ‌می‌تواند یک شب اقامت در هتل را تا سقف ۷۲ ساعت پیش از ورود را از هزینه پرداختی مسافر کاهش دهد و در نهایت باقی مانده هزینه را به مسافر بازگرداند.

پذیرش بانوان، تنها با ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار مقدور ‌می‌باشد. زوجین ‌می‌توانند با ارائه صیغه‌نامه با مهر برجسته، کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار هر دو نفر از امکانات هتل بهره‌مند شوند. ساعت تحویل اتاق حدود ۱۴:۰۰ ‌می‌باشد و زمان تخلیه اتاق‌ها تا ساعت ۱۲:۰۰ نیز ادامه خواهد داشت.

جهت رزرو تور مشهد با بهترین نرخ و امکانات با مشاوران ما در لیانا پرواز در ارتباط باشید

شرایط اقامت کودکان در هتل جواهری

هزینه‌های اقامت کودکان زیر دو سال در این هتل به صورت رایگان محاسبه ‌می‌شود. اقامت کودکان در رنج سنی دو تا شش سال براساس قوانین و مقررات هتل، در خود هتل پرداخت خواهد شد. هزینه کودکان بالای شش سال همانند یک فرد کامل پرداخت ‌می‌شود.

نکته آخر

رزرو هتل به صورت آنلاین و از طریق سایت لیانا پرواز، دارای مزایای بسیاری است. از جمله این موارد ‌می‌توان پشتیبانی بیست و چهار ساعته در زمان رزرو، برگزاری نظر سنجی‌های متفاوت با موضوع امکانات هتل و لحاظ کردن تخفیف‌های ویژه برای سفر‌های بعد را نام برد.هتل جواهری مشهد با امکانات رفاهی بالا و پرسنلی مجرب و متعهد به کار و ارائه خدمات هتل، شایستگی لازم را جهت پذیرایی از میهمانان و زائران شهر مشهد دارا ‌می‌باشد.

مشخصات

  • سال ساخت: ۱۳۵۸
  • Number of floors: ۶
  • تعداد اتاق: ۶۵

مشخصات تماس

قوانین و امکانات

  • ساعت تحویل اتاق ۱۴:۰۰
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲:۰۰

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
آسانسور
صندوق امانات
لابی
نمازخانه
تهویه مطبوع
یخچال با مینی بار شارژ شده
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
رستوران