هتل جواد مشهد

Javad Hotel

معرفی و تصاویر

هتل جواد مشهد در سال 1389 کاملاً جدید و شیک طراحی و مبله شد و خود را وقف ارائه خدمات فوق‌العاده و بی‌نقص به کسانی کرد که هم به زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) می‌روند و هم از اماکن تاریخی و دیدنی مشهد بازدید می‌کنند.هتل جواد مشهد مجهز به مدیریت و برگزاری ضیافت یا کنفرانس بعدی شماست.

درمییابید که هتل جواد مشهد، بهشتی برای آسایش و آرامش در قلب مشهد است و تنها 10 دقیقه پیاده تا حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله دارد.هتل جواد به طور مداوم در حال بهبود است و خدمات و امکانات بهتری را به مهمانان گرامی ‌ارائه میدهد. در سال 1395، هتل جواد درهای رستوران فست فود جدید خود را باز کرد. سال 1396 شاهد افتتاح بزرگ استخر و سالن بدنسازی هتل جواد بودیم.

هتل جواد مشهد از لحاظ امکانات و خدمات ارائه دهنده و همچنین به دلیل رفتار محترمانه ی پرسنل آن، یکی از بهترین هتل های مشهد شناخته شده است.

امکانات و خدمات هتل جواد مشهد

هتل جواد با تایید سطح بالای خدمات و امکانات رفاهی خود موفق به کسب رتبه چهار ستاره برتر از سوی سازمان بین المللی گردشگری و فرهنگی ایران شده است. این هتل همچنین اتاقهایی مخصوص برای آرامش و راحتی مهمانان خارجی و زوج های تازه ازدواج کرده خود معرفی می کنند: اتاقهای فرانسوی، ایتالیایی، مراکش، سنتی و ماه عسل وغیره.

لابی هتل جواد مشهد

لابی هتل جواد پذیرای شماست. سبک معاصر و آبشار ملایم آن شما را به نشستن و استراحت دعوت میکند. یک دقیقه وقت بگذارید و دوباره در یکی از قسمت‌های گفتگوی لابی که به شکلی جذاب با مبل‌ها و صندلی‌های راحتی مبله شده است، تجدید قوا کنید. در حالی که در لابی هستید، یکی از روزنامه‌های روزانه را بردارید یا ایمیل‌ها و پیامهای خود را در اینترنت وای فای رایگان سراسر هتل بررسی کنید.

پذیرش 24 ساعته

میز پذیرش هتل جواد به همراه پرسنل لابی و کارکنان پشت صحنه و نگهداری و خدمات هتل به صورت 24 ساعته در دسترس است. کارکنان پذیرش قادر به برقراری ارتباط به زبانهای انگلیسی، عربی و البته فارسی هستند. علاوه بر این، آنها آگاه و مودب هستند.

میز رزرواسیون

میز رزرواسیون این هتل خوشحال است که به شما در رزرو اقامتهای آینده در هتل جواد کمک میکند. میز رزرواسیون در ساعات اداری باز است.

سیستم تصویه هوای فیلتر شده

وقتی از پیادهروهای شلوغ بلوار امام رضا وارد لابی شدید، نفس عمیقی بکشید. سیستم مرکزی فیلتر هوا به طور مداوم هوای تمیز و تازه را در سراسر هتل جواد، از لابی تا رستورانها، راهروها و اتاقهای مهمان، به گردش در میآورد.

خدمات تاکسی سرویس

تاکسی سرویس به راحتی در لابی هتل جواد به صورت شبانه روزی در دسترس است. مهمانان میتوانند در هر زمان درخواست تاکسی کنند و همچنین میتوان از قبل رزرو کرد. میز تاکسی با کمال میل ترتیب حمل و نقل به فرودگاه یا هر جای دیگری در مشهد یا مناطق حاشیهای آن مانند طرقبه، شاندیز، آرامگاه توس/فردوسی و نیشابور را میدهد.

آبشار

همه مهمانان و بازدیدکنندگان هتل جواد با منظره و صدای آرامشبخش آبشار در لابی هتل پذیرایی میشوند. طراحی معاصر آبشار به طرز خلاقانهای بر فضای آرامش بخش و خوش سلیقه لابی تاکید میکند. زمانی که منتظر مهمان خود هستید یا یک دقیقه برای جمع شدن مجدد وقت میگذارید، این پس زمینه عالی است.

میز پرسشنامه یا نظرسنجی

هتل جواد برای مهمانان خود ارزش زیادی قائل است و از نظرات آنها در مورد اقامت، رستورانها و خدمات هتل قدردانی میکند. در هر اتاق یک پرسشنامه ارائه میشود. پس از تکمیل پرسشنامه، مهمانان میتوانند آن را برای تحویل به نظافتچی بگذارند. در لابی نیز، پرسشنامهها موجود است.

پارکینگ خودروی هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد سه سطح زیرزمینی پارکینگ رایگان را در اختیار مهمانان خود قرار میدهد. ورودی از بلوار امام رضا 3 سمت هتل جواد میباشد.

امنیت

با در نظر گرفتن امنیت، دسترسی کنترل شده به پارکینگ هتل جواد وجود دارد. یک مهماندار 24 ساعته ورودی و خروجی همه وسایل نقلیه را کنترل میکند. دوربینهای امنیتی برای تمام سطوح پارکینگ وجود دارد. سطوح پارکینگ به خوبی روشن است و هر طبقه دارای آسانسور و راه پله به لابی و طبقات اتاق مهمان دارد. علاوه بر این، سیستم اسپرینکلر اعلام حریق نیز وجود دارد.

استخر و سالن بدنسازی هتل جواد مشهد

پس از یک روز پرمشغله در مشهد با بهرهمندی از استخر و سالن ورزشی راحت و با طراوت هتل جواد، استراحت کنید. استخر علاوه بر جکوزی، دارای سونای خشک و بخار است، استخر و باشگاه دارای ساعات مجزای مناسبی برای زنان و مردان است.سالن بدنسازی هتل جواد دارای تجهیزات ورزشی اولیه و فضایی تمیز برای ادامه برنامه تمرینی منظم شما در سفر است. در این سالن کمد و مکان تعویض لباس فراهم شده است. بعد از تمرین، عضلات خود را در سونای خشک و بخار و جکوزی شل کنید.
ساعات کاری استخر و سالن بدنسازی:بانوان: 10:00 صبح تا 4:00 بعد از ظهر، آقایان: 5:00 الی 11:00 شب

آبگرم

آبگرم هتل جواد مکان مناسبی برای تسکین درد عضلات پس از یک روز پیادهروی، گشت و گذار یا خرید است. سونای خشک و بخار بدن شما را از شر سموم خلاص میکند. برای آرامش کامل حتما از جکوزی لذت ببرید.

خدمات انواع ماساژ

ماساژهای حرفهای توسط ماساژورهای معتبر با تعیین وقت قبلی امکان پذیر است.

انواع اتاق های هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد میتواند برای مهمانی و کنفرانس شما، چیدمان مناسب برای نشستن، انتخاب منوها، ارائه بوفه با سلیقه و خدمات کارآمد را فراهم کند. از مجالس معمولی گرفته تا سمینارها و مهمانیهای مجلل، هتل جواد برای برگزاری مراسم شما مجهز است.این هتل دارای سه اتاق مهمانی یا کنفرانس است که به تنهایی یا به صورت ترکیبی میتوانند پذیرای مهمانان شما باشند و یا جلسه کاری بعدی شما را برگزار کنند. ظرفیت کل هر سه مرکز 490 مهمان میباشد.

طبقه همکف هتل

اتاق ضیافت یا کنفرانس طبقه همکف برای مجالس با اندازه متوسط تا کوچکتر ایده آل است. ورودی اصلی آن از طریق مجموعهای زیبا از پنجرههای فرانسوی در مجاورت لابی است. ظرفیت صندلی: حداکثر 120 مهمان.

طبقه اول هتل

طبقه بالا بزرگترین مرکز غذاخوری و کنفرانس هتل است. پنجرههای زیاد آن منظرهای از بلوار پرجنب و جوش امام رضا را نشان میدهد. از فضای داخلی هتل، منطقه طبقه بالا مشرف به لابی است. هم با آسانسور و هم با انتخاب دو پله زیبا قابل دسترسی است. ظرفیت صندلی: حداکثر 250 مهمان.

طبقه دوم هتل

طبقه فوقانی اتاق مهمانی یا کنفرانس یک ورودی چشمگیر از یک راه پله دوتایی منحنی گسترده را ارائه میدهد. ظرفیت صندلی: حداکثر 120 مهمان.

برای سفر به بندر زیبای چابهار استان سیستان بلوچستان، می توانید تور چابهار لیانا پرواز را انتخاب نمایید.

رستوران هتل جواد مشهد

رستوران هتل جواد مشهد که در طبقه بالا و مشرف به لابی واقع شده است، غذاهای عالی را برای صبحانه، ناهار و شام ارائه می‌دهد. پنجره‌های کف تا سقف آن، منظره وسیعی از بلوار پرجنب‌وجوش امام رضا را فراهم می‌کنند و مکان مناسبی برای نشستن در اتاق غذاخوری بزرگ هتل جواد خواهید داشت.

منو رستوران هتل

هتل جواد تنها از باکیفیت‌ترین مواد اولیه در غذاهای خود استفاده میکند و در تهیه و بهداشت غذا از استانداردهای دقیقی پیروی میکند. آشپزهای مجرب این هتل طیف گستردهای از غذاهای لذیذ ایرانی و بین‌المللی را طبخ میکنند.
همانطور که از یک وعده غذایی لذت میبرید، میتوانید به راحتی در اینترنت به وسیله وای فای رایگان در سطح هتل به گشت و گذار بپردازید.

صبحانه

بوفه صبحانه هتل کاملاً گسترده بوده و برای همه مهمانان رایگان است. این هتل مجموعهای در حال تغییر از صبحانههای مورد علاقه و طعمهای جدید را ارائه میدهد. روز خود را با یک صبحانه مقوی در بوفه صبحانه هتل جواد آغاز کنید.ساعات کاری بوفه صبحانه: 7:30 الی 10:00 صبح.

تایم ناهار هتل

از غذاهای خوشمزه ایرانی در بوفه ناهار هتل لذت ببرید. از آنجایی که ناهار به طور سنتی بزرگترین وعده غذایی روزانه در ایران است، این هتل یک بوفه گسترده را برای نهار خود ارائه میدهد.ساعت ناهار: 12:30 الی 15:30

شام هتل

روز خود را با یک شام خوشمزه در رستوران طبقه بالای هتل جواد به پایان برسانید. اگر بوفه شام را انتخاب کنید، چیزهای زیادی برای امتحان، طعم و لذت خواهید داشت. اگر تصمیم دارید از منو سفارش دهید، انواع شام، از کباب ایرانی گرفته تا استیک، همراه با غذاهای معمولیتر، مانند پیتزا وجود دارد.ساعت کاری شام: 7:30 الی 11:00 شب

فست فودی هتل جواد مشهد

رستوران فست فود هتل جواد در گوشه جلوی هتل جواد با ورودیهای مناسب هم از بلوار امام رضا (ع) و هم از قسمت لابی واقع شده است. رستوران فست فود هتل یک منوی گسترده تمام روز از غذاهای مورد علاقه در حال تغییر ارائه میدهد. منوی فست فود هتل جواد از پیتزا گرفته تا ترکیب مرغ سوخاری، شنیسل، ساندویچ، همبرگر، هات داگ و غیره را شامل میشود.ساعت کاری: 9:00 صبح تا 1:00 بامداد

کافی شاپ هتل جواد مشهد

کافی شاپ هتل جواد در پایین پلههای لابی قرار دارد. همچنین دسترسی از پارکینگ نیز وجود دارد. در کافی شاپ هتل جواد، با لذت بردن از یک تنقلات یا میان وعده سبک، حال و هوای ایران قدیم را خواهید دید. چه با نشستن پشت میزهای چوبی روستایی و چه روی مبلها و صندلیهای محل گفتگو، روح ایرانی قدیم را تجربه خواهید کرد.

طیف گستردهای از قهوه، چای، شیک، آبمیوه‌های تازه، اسموتی، بستنی و کیک در کافی شاپ هتل جواد با دقت تهیه و سرو می‌شود. این منو همچنین شامل برخی از وعده‌های غذایی سبک و میان‌وعده مانند پیتزا است.ساعت کاری کافه: 10:00 صبح تا 12:00 نیمه شب

سرویس اتاق هتل جواد مشهد

سرویس اتاق هتل جواد راحت و باکیفیت است. مهمانان میتوانند به سادگی تلفن اتاق خود را بردارند و از منوی سرویس اتاق خوشمزه آن سفارش دهند. هر زمان که با سرویس اتاق تماس میگیرید، خدمات مودبانه و سریعی را تجربه کنید.همچنین برای رزرو آنلاین تور مشهد و انواع اتاق در هتل جواد مشهد، از طریق مراجعه به سایت لیانا پرواز، اقدام نمایید.

مشخصات

  • سال ساخت: ۱۳۸۹

قوانین و امکانات

امکاناتی که هتل دارد

پارکینگ
تاکسی سرویس در هتل
پذیرش 24 ساعته
سالن کنفرانس
لابی
تهویه مطبوع
استخر سر پوشیده
سالن بدنسازی
رستوران