هتل ثامن مشهد

Samen Hotel

معرفی و تصاویر

هتل ثامن مشهد یکی از بهترین هتل های مشهد می باشد و یک هتل 4 ستاره به شمار می رود. این هتل لوکس در جاده طرقبه، بلوار وکیل آباد واقع شده و در بین گردشگران و زائران حرم مطهر امام رضا (ع) محبوبیت خاصی دارد.

شهر طرقبه مشهد

طرقبه منطقه‌ای سرسبز در نزدیکی شهربازی کوهستانی، جنگل وکیل آباد و پیست دوچرخه‌سواری و دیگر جاذبه‌های شهر است. طرقبه به داشتن شب‌های معتدل تابستان معروف است. طرقبه را بسیاری از مردم مشهد به عنوان گریز مورد علاقه خود از این شهر ‌می‌دانند.

جاذبه های طرقبه

رودخانه‌ای بکر از میان شهر طرقبه ‌می‌گذرد و باغ‌ها و باغ‌های میوه زیادی را سیراب ‌می‌کند. از آنجایی که این شهر اکنون یکی از شهرهای زیبای استان خراسان رضوی است، در سال‌های اخیر به عنوان یک مقصد گردشگری محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.

این هتل در میان کوه‌ها و جنگل‌های وکیل آبادقرار دارد و دسترسی به نقاط مختلف شهر آسان است، جنگل وکیل آباد، یکی از قدیمی‌ترین جنگل‌های مشهد است که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب ‌می‌کند. همچنین جاده دوچرخه‌سواری، باشگاه سوارکاری، شاندیز و مکان‌های دیدنی و تفریحی دیگر در اطراف هتل وجود دارد. این هتل به دور از هر گونه آلودگی و ازدحام جمعیت، مشرف به مناظر کوهستانی است.

لیانا پرواز برای مسافران خارجی و داخلی علاقه مند به شهر زیبای تبریز، تور تبریز را ارائه می دهد.

معرفی هتل ثامن مشهد

هتل چهار ستاره ثامن دارای دو ساختمان است که ساختمان قدیم در سال 1374 ساخته شده و در سال 1393 بازسازی اساسی شده و ساختمان جدید در سال 1388 ساخته شده و دارای 74 واحد مسکونی زیبا ‌می‌باشد. این هتل آماده خدمات‌رسانی به 250 نفر ‌می‌باشد.

با رزرو هتل ثامن به حرم امام رضا نزدیک نیستید، اما به همه اطراف شهر دسترسی دارید چون در بلوار وکیل آباد قرار دارد. هر وقت خواستید ‌می‌توانید به حرم برسید و در صورت تمایل به خرید ‌می‌توانید به الماس شرق که نزدیک‌ترین مرکز خرید به هتل است بروید.

مرکز خرید الماس شرق تلفیقی از معماری سنتی و مدرن است که گنبدی بزرگ و خیره‌کننده مانند الماس ‌می‌درخشد. ساختمان این مجموعه از شش طبقه تشکیل شده است که اکثر واحدها نمایندگی و وابسته به فروش و پخش لوازم خانگی، چینی و کریستال، صوتی و تصویری، کامپیوتر، موبایل، کیف و کفش، پوشاک، صنایع دستی و لوازم ‌می‌باشند.

رزرو تور مشهد با بهترین قیمت در لیانا پرواز.

انواع اتاق‌های هتل ثامن مشهد

اتاق یک نفره: یک تخت یک نفره دارد. فضای کوچک و مناسب و دلنشین.

اتاق دو نفره: سفری به یادماندنی در فضایی دوستانه.

اتاق سلطنتی: این اتاق لوکس با دکوراسیون سلطنتی و کاملا مدرن دارای دو تختمی باشد، یک تخته دونفره و یک تخت یک نفره.

سوئیت رویال 2 نفره: این سوئیت لوکس جادار و با دکوراسیون رنگارنگ است.

سوئیت رویال 4 نفره: استفاده از رنگ‌های آرامش بخش، طراحی منحصر به فرد، استفاده از تما‌می ‌فضاها و امکانات رفاهی. برای خانواده‌ها مناسب است.

رستوران‌های هتل ثامن مشهد

هتل ثامن یک هتل 4 ستاره با کیفیت بالا و قیمت مناسب ‌می‌باشد. این هتل دارای تما‌می ‌امکانات برای اقامتی خاطره انگیز است. این هتل دو رستوران و یک کافی شاپ دارد. اگر ‌می‌خواهید غذای خود را در فضایی صمیمی ‌و سنتی میل کنید، به رستوران سنتی بروید.

در آنجا ‌می‌توانید روی تخت‌ها بنشینید و از غذاهای خوشمزه در هوای آزاد لذت ببرید. اگر چیدمان مدرن را ترجیح ‌می‌دهید، رستوران هتل را انتخاب کنید. در آنجا در فضایی شیک با غذاهای ایرانی و خارجی پذیرایی خواهید شد. علاوه بر این در رستوران‌ها ‌می‌توانید صبحانه را به صورت رایگان میل کنید.

امکانات تفریحی و سرگرمی

اگر به ورزش و بازی علاقه دارید یا با فرزندتان به مشهد ‌می‌روید، هتل ثامن گزینه خوبی برای شماست. چون در مکان تفریحی خوبی نیز قرار دارد. امکانات ورزشی و تفریحی بسیار خوبی نیز وجود دارد. مانند اسباب بازی‌های کودکان و سالن‌های سرپوشیده برای انواع ورزش‌ها، بسکتبال، تنیس و فوتبال. تما‌می ‌اتاق‌ها سونا و جکوزی دارند. همچنین سالن‌های همایش و پذیرایی برای برگزاری مجالس و مراسم در نظر گرفته شده است.

مکان‌های نزدیک به هتل ثامن مشهد

  • فاصله تا حرم امام رضا: ۴۷ دقیقه با ماشین
  • فاصله تا فرودگاه: 42 دقیقه با ماشین
  • فاصله تا ایستگاه راه آهن: 41 دقیقه با ماشین
  • فاصله تا ترمینال مسافربری: 46 دقیقه با ماشین
  • فاصله تا باب الجواد: 42 دقیقه با ماشین
  • فاصله تا باب الرضا: 42 دقیقه با ماشین
  • فاصله تا مرکز خرید زیست خاور: 42 دقیقه با ماشین
  • فاصله تا پارک کوه سنگی: 38 دقیقه با ماشین

جمع بندی

شما عزیزان برای رزرو اتاق در هتل ثامن مشهد می توانید به صفحه رزرو هتل سایت لیانا پرواز مراجعه نمایید و اتاق موردنظر خود را با قیمت مناسب رزرو نمایید، درصورت که پرسشی درباره ی امکانات و خدمات هتل داشته باشید می توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

مشخصات

مشخصات تماس

قوانین و امکانات

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
پارکینگ
تاکسی سرویس در هتل
حمام ترک
روم سرویس 24 ساعته
فروشگاه در هتل
بیلیارد
جکوزی
زمین تنیس
سالن ورزشی
ماساژ
رستوران
رستوران سنتی
کافی شاپ