هتل تارا مشهد

Tara Hotel

معرفی و تصاویر

مشهد یکی از شهرهای بسیار پرتردد ایران است که به دلیل وجود حرم مطهر امام رضا (ع) و جاذبه‌های گردشگری فراوان ، سالانه مسافرین زیادی به این شهر سفر می‌کنند. شما با ورود به این شهر هتل و مسافرخانه‌های بسیاری را مشاهده خواهید کرد. در صورتی که بهداشت هتل، نزدیکی به حرم، موقعیت قرارگیری عالی، محیط امن و آرام و امکانات رفاهی مهم است، پیشنهاد می‌کنیم که حتما سری به هتل تارا مشهد بزنید.

این هتل بسیار لوکس و زیبا ، تمامی ‌امکانات لازم برای یک اقامت راحت و بدون دغدغه برای مهمانان خود فراهم می کند. هتل تارا مشهد، یکی از لوکس ترین هتل های مشهد محسوب می شود، برای آشنایی بیشتر با این هتل با ما همراه باشید.

موقعیت هتل تارا مشهد

یکی از امتیازات بسیار ویژه هتل تارا نزدیکی به حرم مطهر است. این هتل تا حرم مطهر حداقل 3 دقیقه فاصله است و شما با پای پیاده می‌توانید به حرم برسید و نیازی به استفاده از خودرو نیست. همچنین سایر مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های گردشگری مشهد اعم از آرامگاه نادر افشار، خیابان آزادی، بازار، گنبد سبز، مسجد گوهرشاد، موزه فرش، موزه ظروف و … نیز در نزدیکی این هتل قرار دارد و شما می‌توانید با کمی ‌پیاده‌روی از این مکان‌ها دیدن کنید.

همچنین در اطراف این هتل خودروهای عمومی‌ و تاکسی‌هایی برای همراهی زائرین وجود دارد و شما می‌توانید از تمامی ‌مناطق دیدنی شهر مشهد در طول اقامت خود لذت ببرید.

اتاق‌های هتل تارا مشهد

هتل تارا در سال 1374 تاسیس شد و سپس در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفت و سایر امکانات رفاهی به این هتل افزوده شد. در حال حاضر هتل تارا در لیست شیک‌ترین و زیباترین هتل‌های شهر مشهد قرار دارد. این هتل 113 اتاق دارد که در 11 طبقه موجود است و شما با آسانسور می‌توانید به تمامی ‌واحدهای این هتل دسترسی داشته باشید.

در تمامی‌ اتاق‌های این هتل امکاناتی از جمله سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، لوازم یکبار مصرف، پکیج بهداشتی، تلویزیون، نورپردازی عالی، تخت، مبلمان و … تدارک دیده شده است. شما می‌توانید بر اساس ظرفیت و بودجه خود مناسب‌ترین اتاق را رزرو کنید.

اگر قصد سفر به شهر کویری ایران را دارید، ما تور یزد را به شما پیشنهاد می کنیم.

امکانات رفاهی هتل تارا مشهد

رستوران

رستوران‌های شیک و تمیز این هتل بهترین مکان برای صرف وعده‌های غذایی به شمار می‌رود. رستوران این هتل ظرفیتی 150 نفره دارد و میز و صندلی‌های این رستوران فوق العاده تمیز و شیک می‌باشد. طراحی دیزاین رستوران این هتل بسیار شیک و زیبا است و نمایی فوق‌العاده شیک و لاکچری را برای مسافرین به ارمغان می‌آورد.

کیفیت غذاهای این رستوران در سطحی بسیار عالی قرار دارد و غذاهای طبخ شده در این رستوران تنوع بسیار زیادی دارد. در این رستوران از ظروف و وسایل تمیز و بهداشتی استفاده می‌شود و تمامی ‌پرسنل آن لباس‌های فرم بر تن دارند.

کافی‌شاپ دنج

در صورتی که به‌دنبال محیطی دنج و آرام برای گذراندن اوقات خود هستید، کافی‌شاپ‌های هتل تارا مشهد می‌تواند مناسب‌ترین زمینه را برای شما فراهم کند. در این هتل انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد سرو می‌گردد و شما می‌توانید در این محیط قرارهای کاری خود را نیز برگزار کنید.

همچنین کافی‌شاپ این رستوران صبحانه‌ای مفصل را نیز برای مشتریان خود تدارک دیده است. بوفه و سلف هتل تارا نیز تمامی ‌تنقلات و خوراکی‌های مورد علاقه شما را فراهم کرده است و شما می‌توانید بدون خروج از هتل از این بوفه‌ها خوراکی مورد نیاز خود را تهیه کنید.

اگر دوست دارید، یک تغییر روحیه برای خود ایجاد کنید و یک سفر هیجان انگیز داشته باشید، تور چابهار، بهترین گزینه برای تغییر روحیه شما می باشد.

رفتار پرسنل هتل تارا

هتل تارا مشهد دارای پرسنلی بسیار مودب و صمیمی‌ است که با رفتار حرفه‌ای خود رضایت مشتریان را جلب می‌کنند. در ورودی این هتل پرسنل و خدمه‌های این هتل به شما خوش آمدگویی خواهند کرد. همچنین این پرسنل در تمامی ‌ساعات شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز می‌باشد.

هزینه رزرو اتاق در هتل تارا مشهد

هزینه‌های اتاق‌های این هتل به صورت روزانه محاسبه می‌گردد. در این هتل امکانات مختلفی موجود است که به صورت رایگان بوده و شما می‌توانید از تمامی ‌امکانات بهره مند شوید. هتل تارا دارای اتاق‌های دو تخته، سه تخته و چهار تخته است که هزینه هر یک از این اتاق‌ها به صورت جداگانه برآورد می‌شود. همچنین این هتل در برخی از روزهای سال و در مناسبت‌ها شامل تخفیف است و اقامت در آن ارزان‌تر می‌باشد. جهت اطلاع از قیمت رزرو اتاق در هتل تارا مشهد با شماره‌های مندرج در سایت تماس بگیرید.

رزرو اتاق دو تخته در هتل تارا

اتاق‌های دو تخته این هتل به صورت استاندارد طراحی شده است و در آن یک تخت دو نفره وجود دارد. این هتل زیبا دارای نورپردازی عالی است. همچنین تمامی ‌اتاق‌ها به سیستم عایق صدا مجهز شده تا محیطی آرام را برای زائرین فراهم کند. از جمله امکانات رفاهی این هتل می‌توان به تلویزیون، بالکن، کمد لباس، رخت آویز، دراور، مبلمان، سرویس بهداشتی، سسیتم سرمایشی و گرمایشی، مبلمان، اینترنت و … اشاره کرد. شما تنها از طریق تماس تلفنی می‌توانید اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید.

رزرو آنلاین تور مشهد با بهترین نرخ در لیانا پرواز

رزرو اتاق سه تخته استاندارد

اتاق‌های سه تخته این هتل برای خانواده‌های سه نفره طراحی شده است و دارای یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره می‌باشد. در این اتاق‌ها تمامی ‌امکانات رفاهی وجود دارد تا شما بتوانید اقامت راحتی را در این هتل داشته باشید. شما می‌توانید به صورت حضوری و یا غیر حضوری این اتاق را رزرو کنید. افرادی که در این هتل اقامت می‌کنند می‌توانند وعده‌های غذایی خود را نیز در رستوران‌های این هتل صرف کنند.

رزرو اتاق چهار تخته جونیور

اتاق‌های سه تخته جونیور نسبت به سایر اتاق‌های هتل تارا مشهد امکانات بیشتری را در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد. اتاق‌های سه تخته جونیور هتل تارا شیک ترین و بهترین اتاق‌های این هتل است که طبیعتا برای رزرو آن باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید. شما می‌توانید از طریق تماس تلفنی این اتاق را رزرو نمایید.

جمع بندی

برای رزرو اتاق دلخواه و مورد سلیقه خود در این هتل با صفا، می توانید به سایت آژانس گردشگری مسافرتی لیانا پرواز مراجعه نموده و بعد از مشاهده لیست قیمت اتاق ها، اتاق مورد نظرخود را به صورت آنلاین رزرو نمایید.همانطور که در قسمت فوق نیز بیان کردیم، هتل تارا یکی از بهترین هتل های مشهد است.

مشخصات

  • سال ساخت: ۱۳۷۴
  • Number of floors: ۱۱
  • تعداد اتاق: ۱۱۶
  • Number of parking spaces: ۶۰ خودرو

مشخصات تماس

قوانین و امکانات

امکاناتی که هتل دارد

پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
صندوق امانات
لابی
تهویه مطبوع
یخچال با مینی بار شارژ شده
بیلیارد
رستوران
کافی شاپ