هتل الماس 2 مشهد

Almas2 Hotel mashhad

معرفی و تصاویر

هتل الماس 2 مشهد یکی از هتل‌های ۵ ستاره معروف در شهر مشهد مقدس است. هتل‌های الماس شعبه‌های مختلفی دارند و این هتل زیبا یکی از هتل‌های تازه تاسیس در شهر مشهد به شمار می‌رود. همه ساله زائران و مسافران زیادی به شهر مشهد برای زیارت و استفاده از امکانات تفریحی و رفاهی مسافرت می‌کنند. شهر مشهد جزو بزرگترین شهرهای کشور ایران به شمار رفته و یکی از مراکز زیارتی مهم کشور به شمار می‌رود. سالانه این شهر پذیرای مسافران و گردشگران ایرانی و خارجی زیادی با تور مشهد است. به همین منظور هتل‌های بسیاری در این شهر احداث شده است. یکی از این هتل‌ها، هتل الماس۲ است که به معرفی آن می‌پردازیم.

هتل الماس 2 مشهد (Almas 2 Hotel) از مجلل ترین هتل های مشهد است که در نزدیکترین نقطه به حرم مطهر رضوی واقع شده است. این هتل پنج ستاره با موقعیت مکانی بسیار عالی قابلیت دسترسی میهمانان به راه آهن، فرودگاه، بازارهای شهر و جاذبه‌های تاریخـــی رابه آسانی فراهم نموده است.

معرفی هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس ۲ جزو هتل‌های ۵ ستاره مجلل است و یکی از هتل‌های تازه تاسیس است که در سال ۹۵ تاسیس شده است. این هتل دارای ۲۱۸ اتاق است و ۲۵ طبقه دارد. ساعت تحویل اتاق ۱۵ می‌باشد و ساعت خروج اتاق ساعت ۱۲ است. همه پرسنل هتل بین‌المللی الماس مجرب و کارآزموده هستند و در نهایت ادب امکانات رفاهی مناسبی را در اختیار همه مسافران قرار می‌دهند. این هتل دارای اتاق‌های زیبا و نمای بیرونی بسیار زیبا می‌باشد.

رزرو تور عمان لحظه آخری و ارزان با امکانات لوکس و گشت های مهیج

امکانات هتل الماس 2 مشهد

در هتل الماس ۲ امکانات بسیار زیاد رفاهی وجود دارد و تمامی گردشگران ایرانی و خارجی با استفاده از امکانات می‌توانند ساعات خوب و خوشی را سپری کنند. از جمله امکاناتی که در این هتل وجود دارد عبارتند از: ترانسفر رفت و برگشت، ترانسفر رایگان رفتن به حرم، اینترنت رایگان نامحدود، پذیرایی صبحانه در اتاق به صورت روم سرویس، اتاق‌های یک تخته و دو تخته مجلل و شیک، لابی، آسانسور، پله اضطراری، سیستم اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، نورپردازی عالی و غیره.

هتل الماس 2 مشهد دارای خدمات متنوع و امکانات رفــاهی و اقامتی نظیر لوکس‌ترین سوئیت‌ها، اتاق‌های رویـــال و وی آی پی و مشرف به حــرم، روم سرویس 24 ساعته، اینترنت رایـــگان، تاکــسی سرویس، رستوران گــردون در طبقه 25 هتــل، روف گــاردن، و تریــا و کافــی شاپ با فضاهـای متنوع، کافی نت همچنین ترانسفر رایگان فرودگاهی می باشد.

با رزرو تور بانکوک از دیدن جاذبه های تاریخی و مدرن این شهر دیدن نمایید.

امکانات اتاق‌های هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2 مشهد دارای ۲۱۸ اتاق است که هر کدام از اتاق‌ها دارای امکانات مجزا و رفاهی می‌باشند. در این اتاق‌ها صبحانه به صورت روم سرویس سرو می‌شود و همچنین می‌توانید از دیگر امکانات مانند تخت، تلویزیون، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت رایگان، حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی و کاناپه اشاره کنیم. تمامی هتل‌ها دارای پنجره‌های بزرگ همراه با پرده هستند و برای استراحت به راحتی می‌توانید اتاق را تاریک کرده و استراحت کنید. این هتل دسترسی به حرم دارد و به راحتی می‌توانید با استفاده از تاکسی سرویس رایگان به حرم مطهر مشرف شوید. قیمت‌های ارائه شده با توجه به امکانات اتاق‌ها در این هتل مناسب هستند.

رزرو هتل الماس 2 مشهد

به جای آنکه به صورت تلفنی و یا حضوری رزرو خود را انجام دهید بهتر است وارد سایت شده و به صورت آنلاین پرداخت انجام داده و رزرو خود را نهایی کنید. همه مسافران دغدغه و نگرانی از اقامت در شهر مشهد را دارند. بهتر است قبل از شروع مسافرت و شروع تعطیلات رزرو خود در یکی از هتل‌ها را انجام داده و سپس سفر خود را شروع کنید. هتل پنج ستاره الماس ۲ از هتل‌های الماس است، می‌توانید به راحتی یکی از شعب هتل را انتخاب کنید.

خرید بلیط هواپیما تهران پوکت بصورت اینترنتی با نرخ ویژه

سخن پایانی

شهر مشهد یکی از شهرهای زیارتی در ایران به شمار می‌رود و سالانه پذیرای تعداد بسیار زیادی زائر و مسافر از نقاط مختلف کشور و حتی دیگر کشورها است. در این بین هتلداران سعی کردند بهترین امکانات را برای مسافران خود آماده کرده تا مسافران به راحتی بتوانند لحظات خوبی را در شهر مشهد سپری کنند. لطفاً نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را برای ما بازگو کنید.

مشخصات

  • سال ساخت: ۱۳۹۵
  • Number of floors: ۲۵
  • تعداد اتاق: ۲۱۸

قوانین و امکانات

  • ساعت تحویل اتاق ۱۵:۰۰
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲:۰۰

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
پارکینگ
تاکسی سرویس در هتل
ترانسفر فرودگاهی
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
صبحانه در اتاق
صندوق امانات
کافی نت
لابی
نزدیک به موقعیت زیارتی
تهویه مطبوع
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
مسواک، خمیر دندان و صابون
استخر سر پوشیده
رستوران
کافی شاپ
تراس