هتل اطلس مشهد

Atlas Hotel

معرفی و تصاویر

مشهد، مرکز استان خراسان رضوی است. شهری که بسیاری از انسان‌ها را برای زیارت ضریح مطهر امام هشتم شیعیان امام رضا(ع) به آن جا می‌کشاند و آن شهر را تبدیل به یکی از مراکز گردشگری و زیارتی کرده است. وجود گنبدی از جنس طلا، کبوتر‌های مخلصی که دور تا دور حرم و گنبد را می‌پیمایند تا ارادت خود را به پروردگار و امام مهربانی‌ها اثبات کنند.

اگر قصد سفر چند روزه به نیت سیاحت و زیارت را دارید مستلزم تعیین محل اسکان مناسبی است تا آن چند روز را در آرامش سپری کنید. محل اقامتی مناسب حق هر انسانی است تا از غذای مناسب و محل استراحت خوب بهره‌مند باشد. هتل‌های سه ستاره تا هتل‌های پنج ستاره‌ای در این شهر بنا شده‌اند و هر شخص می‌تواند با توجه به سلیقه و انتخاب خود یکی از آن‌ها را برای اسکان خود در نظر بگیرد. لیانا پرواز در این متن قصد دارد هتلی با نام هتل سه ستاره اطلس مشهد که یکی از بهترین هتل‌ های مشهد است را به شما معرفی کند. 

معرفی هتل اطلس مشهد

اگر قصد عزیمت به مشهد مقدس را دارید و تصمیمتان بر این است که محل اقامتتان نزدیک به حرم مطهر امام رضا(ع) باشد، هتل سه ستاره اطلس مشهد گزینه خوبی است. برای یافتن این هتل میدان بیت المقدس را جست و جو کنید. این هتل فاصله سه دقیقه‌ای با حرم مطهر دارد و قدمت آن به بیش از چهل سال می‌رسد. نمای بیرونی سفیدی دارد که شیشه‌های آبی رنگی به آن زیبایی بخشیده است.

در بدو ورود با سالن بزرگی مواجه می‌شوید که دارای ستون‌های بزرگ سفید رنگ است و تراشه‌های شش ضلعی بر روی سقف طراحی شده است که نمای زیبایی را به لابی داده است. مبل‌های قهوه‌ای که با رنگ قرمز ترکیب شده‌اند نیز در سالن چیده شده‌اند تا زائرین بر روی آن‌ها به استراحت پرداخته و یا اگر در حال انتظار می‌باشند، برای آن‌ها فرصتی باشد تا خستگی را احساس نکنند.

این ساختمان دارای هشت طبقه می‌باشد، طبقاتی که در خود صد و هشتاد و هشت اتاق جای داده است. اتاق‌های دو تخته و سه تخته و آپارتمان یک خوابه‌ای که دارای چهار تخت می‌باشد نیز این هتل را تکمیل کرده است. تماشای منظره حرم و گنبد طلایی امام رضا (ع) از اتاق محل اقامت مسافران، از مزیت‌های این هتل به شمار می‌آید.

امکانات هتل اطلس مشهد

اگر بخواهم امکانات عمومی ‌هتل اطلس مشهد را برایتان بازگو کنیم می‌توان به پارکینگ اختصاصی، کافی‌نت، آسانسور، صندوق امانات، اینترنت، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، آژانس مسافرتی، دستگاه خودپرداز، استخر، سونا، جکوزی، سیستم گرمایشی و سیستم سرمایشی، ماساژ، خدمات تور، سالن ورزشی، نمای رو به حرم، اتاق بازی، مرکز خرید، تلفن در اتاق، خشکشویی، آرایشگاه، فروشگاه، خدمات برای معلولین، مینی بار رایگان، خدمات باربری، رستوران عربی، چایخانه سنتی، صبحانه رایگان، رستوران بام، تبدیل ارز، وسایل بدن سازی و اینترنت در لابی اشاره کرد.

همچنین این هتل مجهز به خدمات فکس، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر رفت با هزینه، ترانسفر برگشت با هزینه، گیم نت، پارک کودکان، خدمات تهیه بلیط، کتابخانه، آتلیه، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، سالن بیلیارد، زمین تنیس، خدمات پزشکی، نماز خانه، اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، سرویس حرم، خدمات نگهداری کودک، رستوران فست فود، روزنامه رایگان، ترانسفر از هتل به فرودگاه، ترانسفر از فرودگاه به هتل، پرداخت ویزا و مستر کارت، روم سرویس، سرویس بهداشتی ایرانی و سرویس بهداشتی فرنگی می باشد.

جهت رزرو آنلاین بلیط هواپیما تهران مشهد به سایت لیانا پرواز مراجعه نمایید.

امکانات اتاق های هتل اطلس مشهد

اتاق‌های هتل اطلس مشهد به دو دسته رنگ تقسیم می‌شوند؛ اگر از ترکیب رنگ سفید و آبی، رنگ سفید و قهوه‌ای و سفید و سبز خوشتان می‌آید. اقامت در اتاق‌های این هتل برای شما لذت‌بخش خواهد بود. نورپردازی‌ها و رنگ‌های به کار برده شده در اتاق‌ها فضای گرم و دلنشین و سرشار از آرامش را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

تمامی ‌اتاق‌ها اعم از اتاق دو تخته، اتاق سه تخته و سوئیت یک خوابه‌ای که چهار عدد تخت دارد دارای سرویس صبحانه، ناهار و شام می‌باشد و امکانات واحدها تلویزیون، آباژور، کمد لباس، میز آیینه، یخچال، دراور، مبلمان، اینترنت غیر رایگان، حمام، سرویس بهداشتی و سیستم گرمایشی و سیستم سرمایشی است.

معرفی دیگر امکانات هتل اطلس

اگر در هتل اطلس مشهد تمایل به نوشیدن انواع نوشیدنی‌ها دارید، کافی شاپ دنجی که در این هتل قرار دارد گزینه مناسبی است چرا که انواع قهوه‌ها، آبمیوه‌های تازه و اسموتی در این کافی شاپ سرو می‌شود. مسافران می‌توانند در همان فضا که به استراحت و خوش‌گذرانی پرداخته‌اند از اینترنت رایگان استفاده نمایند.

برای صرف صبحانه، ناهار و شام نیز می‌توان به رستوران هتل واقع در طبقه اول مراجعه کرد. صرف غذا در این رستوران بسیار دلنشین است چرا که وجود پنجره‌های سرتاسری با منظره بلوار امام رضا (ع) لذت چشیدن غذا را دوچندان می‌کند. منوی غذا به سبک بین‌المللی و وجود تنوع از دیگر مزیت‌های این هتل به شمار می‌آید. انتخاب این هتل برای اقامت نه تنها مسیر رفت و آمد برای زیارت را کم کرده است بلکه با نزدیکی به بازار رضا، پارک میرزا کوچک خان و دیگر مراکز خرید رفاه حال زائرین را تضمین کرده است.

نکته‌ای که برای رزرو هتل اطلس مشهد باید درنظر داشته باشید این است که اقامت کودکان زیر دو سال در این هتل به شرط این که از سرویس اضافه استفاده نشود به صورت رایگان می‌باشد. همچنین اقامت کودکان بین دو تا شش سال نیز با همان شرط به صورت نیم بها محاسبه می‌شود که این مورد نیز یکی دیگر از مزیت‌های انتخاب این هتل می‌باشد.

زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) و گشت و گذار در میان خیابان‌های زیبا، بازدید از موزه‌ها و دیگر مکان‌های زیارتی و تفریحی این شهر یکی از بهترین لحظات زندگی مردمان ایرانی را می‌سازد و می‌تواند خاطرات خوشی را ایجاد کند. در نهایت همراه با تور مشهد اوقات خوش و بی نظیری را در هتل اطلس مشهد برایتان آرزومندیم.

مشخصات

  • Number of floors: ۸
  • تعداد اتاق: ۱۸۸

قوانین و امکانات

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
آرایشگاه زنانه
آرایشگاه مردانه
آسانسور
پارکینگ
تاکسی سرویس در هتل
ترانسفر فرودگاهی
خدمات عکاسی
خشکشویی
خودپرداز
پذیرش 24 ساعته
صندوق امانات
فروشگاه در هتل
کرایه ماشین
لابی
نمازخانه
تهویه مطبوع
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
پارک کودک
استخر سر پوشیده
بیلیارد
جکوزی
زمین تنیس
سالن ورزشی
سونا
ماساژ
رستوران
کافی شاپ
روزنامه