هتل ارگ مشهد

Arg Hotel

معرفی و تصاویر

هتل ارگ مشهد از هتل‌های یک ستاره مشهد ‌می‌باشد که از کیفیت بسیار بالایی از لحاظ امکانات نسبت به هتل‌های هم‌سطح خود برخوردار ‌می‌باشد. هتل ارگ در خیابان امام رضا(ع)، امام رضا شماره ۱۱ قرار دارد. لابی و خدمات هتل از مواردی است که در لحظه ورود مسافران به هتل، ارائه ‌می‌گردد. این هتل با توجه به هزینه‌ای که در قبال خدمات از شما دریافت ‌می‌کند، جهت اقامت در مشهد بسیار شایسته ‌می‌باشد. چنانچه مایلید به مشهد سفری داشته باشید و در انتخاب هتل های مشهد مرددید و هزینه اقامت نیز برای شما پر اهمیت است، پیشنهاد ‌می‌کنیم حتما هتل ارگ مشهد را مورد بررسی قرار دهید.

اتاق‌های هتل ارگ مشهد

اتاق‌های این هتل بسیار تمیز، پاکیزه و دارای امکانات رفاهی مناسبی هستند. تما‌می ‌امکانات این هتل، از جمله نمونه امکاناتی که در اتاق‌ها، تعبیه شده و همگی جهت رفاه حال مسافران عزیز با امید داشتن اقامتی پر آرامش انجام شده است. از نمونه اتاق‌های این هتل، ‌می‌توان به اتاق‌های یک تخته، دو تخته و سه تخته اشاره کرد که هر کدام برای میهمانان کم و یا پرجمعیت اختصاص داده شده‌اند.

حوله، لوازم بهداشتی ویژه یک نفر، یخچال، سیستم تهویه مطبوع هوا و تلویزیون از انواع امکاناتی است که این هتل به مسافران خود در اتاق‌ها ارائه ‌می‌نماید. این هتل، دارای یک اتاق ۴ تخته فول بورد ‌می‌باشد. این اتاق، از بالاترین هزینه مابین اتاق‌های این هتل محسوب ‌می‌شود.

کیفیت و تنوع خوراک‌های هتل ارگ مشهد

این هتل، دارای رستورانی ‌می‌باشد که انواع غذا و خوراک‌های ایرانی را با کیفیت بسیار بالا به مسافران عرضه ‌می‌دارد. فضای رستوران هتل ارگ مشهد بسیار مدرن و شیک طراحی شده است و از نظافت بسیار خوب و مطلوبی برخوردار ‌می‌باشد. از جمله زیبایی‌های این رستوران، ‌می‌توان به ویوی آن اشاره کرد که لذت صرف غذا را دوچندان ‌می‌نماید. نکته قابل توجه آن است که در منوی این رستوران حدود ۸ نوع غذا، به مسافران عزیز ارائه ‌می‌گردد.

امکانات هتل ارگ مشهد

لاندری، کافی شاپ، خدمات تاکسی سرویس و روم سرویس از دیگر امکانات این هتل یک ستاره به شمار ‌می‌روند. از دیگر خدمات ارائه شده ‌می‌توان به خدمات خاص جانبازان و افراد ناتوان و معمول، بالکن، نمازخانه و فروشگاه مواد غذایی اشاره کرد. با توجه به امکانات و خدمات این هتل، همانند تاکسی سرویس، دیگر جهت رفت و آمد خود نیازی نیست معطل تاکسی بمانید. نکته مهم آن است که چنانچه موقعیت جغرافیایی هتل مد نظر شما از لحاظ نزدیکی به حرم، خیلی برای شما با اهمیت نیست، توصیه ‌می‌کنیم هتل‌های دیگری را نیز مورد بررسی قرار دهید.

جهت رزرو تور مشهد بابهترین قیمت با مشاوران ما در لیانا پرواز در ارتباط باشید.

بازار‌ها و بیمارستان نزدیک به هتل ارگ مشهد

هتل ارگ مشهد به مکان‌هایی نظیر بازار بلوار، بازار سرشور، بازار فرش فروش‌ها، بازار رضا و بازار ساعت دسترسی مناسبی دارد. از بیمارستان‌های نزدیک به این هتل ‌می‌توان بیمارستان موسی ابن جعفر را نام برد که از جمله بیمارستان‌های خیریه در مشهد محسوب ‌می‌شود که دارای پرسنلی مجرب و متعهد است که در هر زمان پذیرای گردشگران و زائران این شهر ‌می‌باشد.

موقعیت جغرافیایی این بیمارستان باعث شده تا از شدت نگرانی میهمانان هتل کاسته شود و در مواقعی که نیاز به مراجعه به درمانگاه ‌می‌باشد، مدت زمان زیادی را در مسیر بیمارستان نباشند. پیشنهاد ‌می‌کنیم پیش از تصمیم گیری قطعی خود راجع به رزرو این هتل، حتما نظرات مسافران سابق این هتل را در اینترنت بخوانید تا بتوانید تما‌می‌ جوانب را در نظر بگیرید و با خیال آسوده‌تری این هتل را گزینش نمایید.

موقعیت جغرافیایی عالی این هتل باعث شده تا مسافران از طریق خطوط بی آرتی و بازار‌های مهم مشهد، بتوانند به آسانی به نقاط مختلف دیگر این شهر دسترسی داشته باشند. در رابطه با کیفیت و امکانات این هتل، نظرسنجی‌های زیادی انجام شده است. به طور میانگین نظر مردم بر کیفیت متوسط این هتل بودن است. از دیگر نکات مثبت این هتل، مسافت کم آن با آستان مطهر رضوی ‌می‌باشد. فاصله این هتل تا حرم، حدود ده دقیقه برآورد شده است. بسیاری از زائران، به همین دلیل این هتل را برای اقامت خود انتخاب ‌می‌کنند.

قوانین و مقررات هتل ارگ مشهد

این هتل قوانین و مقررات ویژه‌ای ندارد. این در صورتی است که تما‌می ‌شرایط و قوانین هتلداری را هم به درستی رعایت ‌می‌نماید. البته چنانچه تمایل دارید رزرو هتل خود را به صورت آنلاین و از طریق سایت‌های مختلف گردشگری انجام دهید، به قوانین خاصی برای کنسلی رزرو خود برمی‌خورید که ‌می‌بایست پیش از اقدام، از تما‌می ‌آن‌ها آگاهی لازم و کافی را داشته باشید. این نکته از مهم‌‌ترین مقررات این گونه سایت‌ها ‌می‌باشند. هنگا‌می ‌که مسافری سفر خود را کنسل نماید، سایت رزروکننده و یا خود هتل، ‌می‌تواند هزینه یک شب اقامت در هتل تا حدود هفتاد و دو ساعت پیش از ورود را از میزان پرداختی مسافر کاهش دهد و در نهایت باقی مبلغ را برگرداند.

سایت‌های مختلف رزرو هتل، دارای خدماتی هستند که معمولا آژانس‌های مسافرتی که به صورت حضوری فعالیت ‌می‌کنند، از داشتن آن‌ها محروم ‌می‌باشند. از جمله این امکانات ‌می‌توان به پشتیبانی بیست و چهار ساعته، برگزاری نظر سنجی‌های مختلف درخصوص عملکرد و امکانات هتل و اعمال تخفیف‌های خاص تفریحات اشاره کرد. نکته‌ای که بسیار در رزرو هتل، به صورت غیر حضوری پراهمیت ‌می‌باشد، آن است که متقاضیان در سراسر کشور ‌می‌توانند بدون مراجعه حضوری رزرو هتل مد نظر خود را انجام دهند.

مشخصات

  • Number of floors: ۷
  • تعداد اتاق: ۷۸

مشخصات تماس

قوانین و امکانات

  • ساعت تحویل اتاق ۱۴:۰۰
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲:۰۰

امکاناتی که هتل دارد

تاکسی سرویس در هتل
نمازخانه
تهویه مطبوع
رستوران
کافی شاپ
تراس