هتل آپارتمان گوهر مشهد

Gohar Apartment Hotel

معرفی و تصاویر

مشهد با احاطه بر حرم امام رضا (ع) بیشتر به عنوان شهری مذهبی شناخته ‌می‌شود. اما پتانسیل‌های گردشگری مشهد بسیار غنی است که قطعا سفر با تور مشهد، خاطرات فراموش نشدنی را برای شما رقم می زند. مشهد شهری زیبا و دیدنی با جاذبه‌های گردشگری متمایز است.  مشهد به عنوان مرکز استان خراسان رضوی از نظر جغرافیایی در شمال شرقی ایران قرار دارد. هتل آپارتمان‌های موجود در شهر مشهد با دارا بودن امکانات کامل در کنار قیمت مناسب، از محبوبیت بالایی در بین گردشگران برخوردار هستند. هتل آپارتمان گوهر مشهد یکی از اقامتگاه‌های مناسب در شهر مشهد ‌می‌باشد.

درباره هتل آپارتمان گوهر مشهد

هتل آپارتمان گوهر مشهد یکی از هتل‌ های مشهد است که نزدیک به حرم مطهر امام رضا (ع) ‌می‌باشد که در ابتدای خیابان امام رضا 5، کوچه چهنو 2 واقع شده است. میهمانان هتل ‌می‌توانند با حدود 5 دقیقه پیاده‌روی به حرم برسند و زیارت کنند. به دلیل موقعیت مناسب هتل گوهر مسافران دسترسی خوبی به نقاط و اماکن مختلف شهر دارند و ‌می‌توانند از جاذبه‌ها و مراکز تفریحی آن دیدن کنند. این هتل آپارتمان با فاصله حدود 20 دقیقه رانندگی از فرودگاه مشهد قرار دارد.

هتل دارای اتاق‌های دو تخته، پنج تخته، سوئیت دوتخته و آپارتمان‌های یک خوابه، دوخوابه و سه خوابه ‌می‌باشد. سطح امکانات این هتل در حد قابل قبولی بوده و همچنین کیفیت خدمات قابل ارائه به مهمانان هتل نیز مناسب و رضایت بخش ‌می‌باشد.

امکانات هتل آپارتمان گوهر مشهد مواردی مانند: سرویس اتاق شبانه روزی، لابی هتل با ظرفیت 40 نفر، میز پذیرش 24 ساعته، واکس کفش، وای فای رایگان در لابی، سیستم اطفا حریق، سیستم اعلام حریق، فکس، پله‌های اضطراری، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، صندوق امانات، خدمات خانه‌داری و تهویه مطبوع هوا است. هتل دارای آسانسور برای رفت و آمد بین طبقات و همچنین دارای امکاناتی برای افراد دارای معلولیت جسمانی برای راحتی این عزیزان برای اقامت در هتل است.

لازم به ذکر ‌می‌باشد که هتل آپارتمان گوهر مشهد فاقد پارکینگ اختصاصی برای کسانی است که با خودروی شخصی به مشهد سفر ‌می‌کنند. شما ‌می‌توانید با کمک کارمندان هتل یک پارکینگ عمو‌می ‌برای پارک کردن خودرو خود پیدا کنید. همچنین در مواقعی که هتل چندان شلوغ نباشد، جای پارک در فضای روبرو هتل در خیابان در دسترس است.

امکانات اتاق‌ های هتل آپارتمان گوهر مشهد

هتل آپارتمان در مجموع دارای 41 اتاق با ظرفیت‌های مختلف برای مسافران ‌می‌باشد. اتاق‌های فوقانی هتل چشم‌اندازی به نمای خیابان هتل دارند.
همه اتاق‌ها و سوییت‌های هتل سطحی از امکانات را ارائه ‌می‌دهند تا مسافران و زائران اقامتی راحت و مناسب داشته باشند. امکانات رفاهی که در این هتل ارائه ‌می‌شود، شامل: یخچال، کمد لباس، وای فای پرسرعت رایگان، حمام اختصاصی، تلویزیون، سرویس بهداشتی، مبلمان راحتی و تلفن ‌می‌باشد.

لیانا پرواز معتبرترین سامانه خرید و رزرو بلیط هواپیما تهران مشهد لحظه آخری و ارزان تر از همه جا 

امکانات تفریحی و غذایی هتل آپارتمان گوهر مشهد

نزدیکی هتل آپارتمان به حرم مطهر علاوه بر دسترسی راحت و آسان زائران به حرم، باعث ‌می‌شود تا به دیگر مراکز دیدنی مشهد نظیر: مسجد گوهرشاد، بازار رضا مشهد، آرامگاه نادرشاه افشار و آرامگاه فردوسی نیز دسترسی راحتی داشته باشید. همچنین در سفر به مشهد و زیارت حرم ‌می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی دیگر مشهد نیز بازدید کنید. یکی از موارد خوب این هتل آپارتمان دسترسی نزدیک و حدود یک کیلومتری آن به متروی مشهد ‌می‌باشد که گشت و گذار را در سطح شهر برای مسافران راحت کرده است.

رستوران در وعده صبحانه از مسافران هتل بصورت سلف سرویس پذیرایی ‌می‌کند. همچنین برای وعده‌های ناهار و شام منوی انتخابی با انتخاب از بیش از 10 نوع غذای مختلف در دسترس ‌می‌باشد که مهمانان هتل ‌می‌توانند از غذاهای لذیذ ایرانی استفاده کنند. توجه کنید که اقامت در این هتل آپارتمان برای کودکان زیر 5 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان ‌می‌باشد. همچنین به مانند اکثر هتل‌ها ساعت تحویل اتاق 14 و ساعت تخلیه اتاق 12 ظهر ‌می‌باشد.

مشخصات

  • تعداد اتاق: ۴۱
  • Lobby capacity: ۴۰ نفر

فاصله تا ...

  • حرم مطهر امام رضا ۵۵۰متر
  • ایستگاه مترو بسیج ۱٫۲۵کیلومتر
  • بازار رضا ۱٫۳۴کیلومتر
  • موزه آستان قدس رضوی ۱٫۳۹کیلومتر
  • موزه فرش ۱٫۴۰کیلومتر
  • پارک میرزاکوچک خان ۱٫۶کیلومتر
  • فردگاه مشهد ۱۰کیلومتر
  • مجتمع الماس شرق ۱۲کیلومتر
  • آرامگاه فردوسی ۳۷کیلومتر

مشخصات تماس

قوانین و امکانات

  • ساعت تحویل اتاق ۱۴:۰۰
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲:۰۰

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
آسانسور
تاکسی سرویس در هتل
خشکشویی
روم سرویس 24 ساعته
صندوق امانات
تهویه مطبوع
یخچال با مینی بار شارژ شده
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
رستوران
کافی شاپ