هتل آپارتمان کنعان مشهد

Canaan Hotel

معرفی و تصاویر

هتل آپارتمان کنعان مشهد یکی از انتخاب‌های اقتصادی برای اقامت در مشهد مقدس است. بزرگ‌ترین مزیت این هتل لوکیشن مناسب آن است که در محلی نزدیک به حرم مطهر رضوی واقع شده است. در ادامه به تشریح امکانات رفاهی و خدمات هتل آپارتمان کنعان مشهد می‌پردازیم. با لیانا پرواز همراه باشید تا شما را با این هتل شیک و زیبا بیشتر آشنا کنیم.

موقعیت جغرافیایی هتل آپارتمان کنعان مشهد

تقریباً می‌توان گفت اولین هدف افراد از مسافرت غیر کاری به این شهر و تور مشهد زیارت حرم مطهر رضوی است و اقامت در یک هتل که فاصله کمی با حرم داشته باشد، از معیارهای مهم افراد برای انتخاب هتل و مزایای شاخص آن هتل است. چون نزدیکی به حرم تا حد زیادی مصادف با نزدیکی به معروف‌ترین بازارها، جاذبه‌های دیدنی مشهد نیز هست. فاصله هتل کنعان مشهد تا حرم مطهر امام هشتم (ع) تنها ۳۰۰ متر و معادل چند دقیقه پیاده‌روی است.

رزرو بلیط هواپیما تهران مشهد با ارزان ترین نرخ روز از آژانس مسافرتی لیانا پرواز 

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان کنعان مشهد

در هتل آپارتمان کنعان مشهد امکانات رفاهی مناسبی برای اقامت میهمانان در نظر گرفته شده است. برخی از این امکانات رفاهی و خدمات هتل کنعان به شرح زیر هستند.

صندوق امانات و خدمات صرافی

در بخش پذیرش هتل آپارتمان کنعان مشهد خدمات ویژه‌ای به مسافران ارائه می‌شود. از جمله این خدمات می‌توان به صندوق امانات و خدمات صرافی اشاره کرد. مسافران می‌توانند اشیاء قیمتی، پول نقد و مدارک مهم خود را به پذیرش هتل بسپارند و هر زمان که تمایل داشتند آن‌ها را تحویل بگیرند، همچنین در بخش پذیرش این هتل خدمات مربوط به صرافی شامل تبدیل ارز و… انجام می‌شود.

اتاق‌های مجهز هتل آپارتمان کنعان مشهد

واحدهای اقامتی هتل کنعان مشهد دارای اندازه‌های متفاوت و امکانات رفاهی متعددی هستند، از جمله مهم‌ترین امکانات رفاهی و خدمات این هتل در بخش اتاق‌ها می‌توان به داشتن سرویس بهداشتی و حمام مجزا، تلویزیون ال‌ای‌دی شخصی، یخچال مجزا، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش مطلوب، اینترنت (با پرداخت هزینه اضافی)، کمد لباس روم سرویس، تلفن داخلی و… اشاره کرد.

چایخانه سنتی هتل آپارتمان کنعان مشهد

در این هتل آپارتمان یک چایخانه سنتی با فضایی دنج و صمیمی برای گذراندن اوقات فراغت در مدت اقامت در این هتل وجود دارد. در این چایخانه امکان صرف چایی و مطالعه روزنامه و… برای تمام مسافران وجود دارد.

خدمات ترانسفر، تور و بلیت

در هتل آپارتمان کنعان مشهد خدمات مربوط به ترانسفر فرودگاهی و جابه‌جایی مسافران در داخل شهر مشهد (با پرداخت هزینه) صورت می‌گیرد. در این هتل آپارتمان هم‌چنین خدمات مربوط به خرید بلیت انجام می‌شود تا مسافران از نظر رفت‌وآمدهای شهری و رزرو بلیت دغدغه‌ای نداشته باشند.

رستوران هتل آپارتمان کنعان

رستوران هتل کنعان مشهد دارای فضایی تمیز و مجهز است و منویی شامل انواع آیتم‌های ایرانی اعم از غذا، سالاد و نوشیدنی ارائه می‌دهد.

پذیرش و خدمات‌رسانی بیست‌وچهارساعته

خدمات بخش پذیرش مسافران و هم‌چنین سرویس‌های خدمتکاری در هتل آپارتمان کنعان مشهد به صورت شبانه‌روزی ارائه می‌شود.

واحد‌های اقامتی دارای آشپزخانه

برخی از واحد‌های اقامتی هتل کنعان مشهد دارای آشپزخانه و امکانات تهیه چای و قهوه و… هستند. این اتاق‌ها معمولاً بزرگ‌تر هستند و برای استفاده‌های خانواده‌ها مناسب‌ترند. هم‌چنین در برخی از اتاق‌های این هتل امکاناتی مانند مبلمان راحتی و رخت‌آویز و… وجود دارند.

سخن پایانی

از آنجایی ‌که یکی از مهم‌ترین عواملی که به داشتن آرامش و خلق خاطرات خوب در سفر برای مسافران کمک می‌کند، اجاره یک اقامتگاه با امکانات مناسب و البته تعرفه مقرون‌به‌صرفه است، هتل آپارتمان کنعان مشهد یکی از گزینه‌های مناسب برای اقامت در شهر مشهد است که با وجود خدمات‌رسانی مطلوب، تعرفه قابل قبولی دارد. در این گفتار برخی از ویژگی‌ها و امکانات این هتل را شمردیم تا به شما در انتخاب یک اقامتگاه مناسب برای سفر زیارتی و سیاحتی به مشهد مقدس کمک کنیم.

مشخصات

فاصله تا ...

  • حرم مطهر امام رضا ۳۰۰متر
  • بازار رضا ۶۰۰متر
  • مرکز خرید اطلسیه ۱٫۳کیلومتر
  • بازار مرکزی ۲کیلومتر
  • پارک باغ ملی ۲٫۲کیلومتر
  • غار مغان ۳۶کیلومتر
  • باغ‌وحش وکیل‌ آباد ۲۰٫۴کیلومتر
  • مجتمع توریستی پدیده شاندیز ۳۴٫۶کیلومتر
  • دریاچه چشمه سبز ۷۵٫۱کیلومتر

مشخصات تماس

قوانین و امکانات

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
آسانسور
پارکینگ
تاکسی سرویس در هتل
ترانسفر فرودگاهی
صرافی
خودپرداز
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
صندوق امانات
نمازخانه
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
رستوران