هتل آپارتمان ترنم مشهد

Taranom Apartment Hotel

معرفی و تصاویر

انتخاب یک هتل نزدیک به حرم مطهر کار زیاد سختی نیست ولی پیدا کردن هتلی که در عین زیبایی، تمیز و بهداشتی باشد کار سختی است. هتل آپارتمان ترنم مشهد محیطی بسیار زیبا و بهداشتی است که ‌می‌تواند شرایطی بسیار ایده آل را برای اقامت شما به وجود بیاورد.

این هتل لوکس نزدیک حرم بوده و تما‌می ‌امکانات و آپشن‌های یک هتل 5 ستاره را دارد. رفتار پرسنل و خدمه‌های این هتل بسیار صمیمی ‌و حرفه‌ای بوده و در طول اقامت شما در این هتل محیطی امن و آرام را برای شما فراهم خواهند کرد. با لیانا پرواز همراه باشید تا سایر ویژگی‌ها و امکانات این هتل لوکس را به شما معرفی کنیم.

موقعیت هتل آپارتمان ترنم مشهد

این هتل تنها 50 کیلومتر با حرم فاصله دارد و شما با پای پیاده تنها در چند دقیقه ‌می‌توانید به حرم برسید. به همین دلیل هر ساله زائران زیادی به قصد زیارت این هتل را برای اقامت انتخاب ‌می‌کنند. فاصله بین هتل و باب الرضا نیز 3 دقیقه‌ای است که بهترین فرصت را برای زائرین فراهم ‌می‌کند تا اذان را در حرم به سر ببرند.

همچنین شما ‌می‌توانید با استفاده از تاکسی و اتوبوس‌های موجود در جلوی این هتل تنها در چند دقیقه به سایر نقاط دیدنی این شهر زیبا از جمله پارک ساحلی آفتاب، باغ پرندگان، خیابان رضا شهر، ایستگاه قطار، ورزشگاه امام رضا و … برسید. از طرفی تما‌می ‌امکانات رفاهی از جمله تخت، مبلمان، روکش‌های نو و بهداشتی، یخچال، تلویزیون، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم هوای مطبوع، نورپردازی جذاب و … در این هتل وجود دارد.

آژانس مسافرتی لیانا پرواز معتبرترین سامانه رزرو بلیط هواپیما تهران مشهد با بهترین قیمت

امکانات رفاهی هتل آپارتمان ترنم مشهد

رستوران

یکی از امکانات اولیه هتل آپارتمان ترنم رستوران شیک و مجلل است که ظرفیتی 140 نفره دارد. منوی این هتل بسیار متنوع است و شما ‌می‌توانید بر اساس سلیقه خود مناسب‌ترین غذا را سفارش دهید. بهداشت غذاهای این رستوران کاملا تضمین شده است و تما‌می‌ کارکنان و سرآشپزها از لباس‌های فرم استفاده ‌می‌کنند. همچنین سالن و میزهای رستوران این هتل به صورت مرتب نظافت ‌می‌شود. فضای این رستوران نیز بسیار آرامش بخش است و شما ‌می‌توانید از آن برای قرارهای کاری و یا دورهمی ‌استفاده کنید.

کافی‌شاپ

از دیگر امکانات ویژه هتل آپارتمان ترنم مشهد کافی‌شاپ دنج و آرام است. این کافی‌شاپ‌ها در تما‌می‌ ساعات روز در حال خدمت‌رسانی به میهمانان محترم این هتل است و شما ‌می‌توانید در ساعات مختلف نوشیدنی مورد علاقه خود را در این کافی‌شاپ‌ها میل کنید. این کافی‌شاپ انواع بستنی‌ها را نیز به مشتریان خود ارائه ‌می‌کند. بنابراین شما ‌می‌توانید دورهمی ‌لذت بخشی را در این کافی‌شاپ داشته باشید.

سایر امکانات هتل آپارتمان ترنم مشهد

صندوق امانات، لوازم بهداشتی، لابی لوکس و مجلل، سیستم اطفاء حریق، نظافت 24 ساعته، خدمات باربری، اتاق چمدان و پله اظطراری از دیگر امکانات هتل آپارتمان مشهد می باشد.

اتاق‌های هتل آپارتمان ترنم مشهد

اتاق‌های شیک و مجلل این هتل از دیگر دلایلی است که زائرین و مسافرین تور مشهد را ترغیب به اقامت در این هتل ‌می‌کند. این هتل در سال 1385 افتتاح شد و مجدد در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفت و امکانات آن بهبود یافت و دکوراسیون آن جذاب‌تر و زیباتر شد. اتاق‌های این هتل اکنون بسیار لوکس و زیبا است و توسط بهترین طراحان دکوراسیون چینش شده است. این هتل در نزدیکی میدان بیت‌المقدس قرار دارد و برخی از واحدهای آن مشرف به حرم است و شما ‌می‌توانید در تما‌می ‌طول روز حرم را از پنجره این اتاق‌ها مشاهده کنید. در مجموع هتل آپارتمان ترنم 3 طبقه و 40 واحد است و ‌می‌تواند پذیرای زائران بسیاری باشد.

رزرو اتاق دو تخته در هتل آپارتمان ترنم مشهد

شما ‌می‌توانید اتاق‌های هتل را تنها برای دو نفر رزرو کنید. اتاق دو تخته این هتل برای دو نفر تهیه دیده شده است و تما‌می ‌امکانات رفاهی در نظر گرفته شده در این هتل مختص دو نفر ‌می‌باشد. از جمله امکانات رفاهی اتاق دو تخته هتل آپارتمان ترنم ‌می‌توان به تلویزیون، کمد لباس، چای ساز، اینترنت، مبلمان، یخچال، سیستم سرمایشی و گرمایشی و … اشاره کرد. جهت رزرو این اتاق تماس بگیرید.

رزرو اتاق سه تخته در هتل آپارتمان ترنم مشهد

این اتاق دارای یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره است که خدمات بسیار ارزشمندی در این هتل وجود دارد. تلویزیون، کمد لباس، اینترنت، حمام، یخچال، لوازم بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی و … از جمله امکاناتی است که اتاق‌های سه تخته این هتل به میهمانان خود ارائه ‌می‌کند. تنها یک تماس برای رزرو این اتاق کافیست.

رزرو اتاق چهار تخته یک خوابه در هتل آپارتمان ترنم مشهد

اتاق‌های چهار تخته هتل آپارتمان ترنم مشهد یکی از روش‌های مقرون به صرفه برای افرادی است که 4 نفر قصد اقامت دارند. اقامت در این اتاق برای دورهمی‌ها بسیار مناسب بوده و شما ‌می‌توانید از تما‌می ‌فرصت برای لذت و خوشگذرانی استفاده کنید. اتاق‌های چهار تخته هتل ترنم امکاناتی از جمله تلویزیون، لوازم بهداشتی، حمام، سیستم سرمایشی و گرمایشی، اینترنت، سیستم تهویه هوای مطبوع، کمد لباس، مبلمان، یخچال، سرویس بهداشتی و … را در اختیار میهمانان خود قرار ‌می‌دهد.

هزینه رزرو اتاق در هتل آپارتمان ترنم مشهد

همانطور که در بالا اشاره کردیم، هتل آپارتمان ترنم مشهد دارای ظرفیت مشخصی است که ‌می‌تواند امکانات ویژه‌ای را در اختیار میهمانان خود قرار دهد. هزینه هر یک از این اتاق‌ها به صورت جداگانه محاسبه ‌می‌گردد. با توجه به موقعیت قرارگیری این هتل، هزینه نسبتا منصفانه‌ای برای اقامت در این هتل به مشتریان تعلق ‌می‌گیرد.

شما ‌می‌توانید از طریق تماس تلفنی از هزینه اقامت در هتل آپارتمان ترنم مشهد مطلع شده و به دلخواه خود مناسب‌ترین اتاق را رزرو کنید. همچنین در برخی از روزهای سال که تعداد زائرین کمتری به شهر مشهد سفر ‌می‌کنند، شما ‌می‌توانید از تخفیفات این هتل نیز بهره‌مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

مشخصات

  • سال ساخت: ۱۳۸۵
  • Number of floors: ۳
  • تعداد اتاق: ۴۰

مشخصات تماس

قوانین و امکانات

امکاناتی که هتل دارد

حمل چمدان به اتاق و بالعکس
روم سرویس 24 ساعته
صندوق امانات
لابی
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
رستوران
کافی شاپ