هتل آفتاب شرق مشهد

Aftab Shargh Hotel

معرفی و تصاویر

هتل آفتاب شرق مشهد به جرئت یکی از بهترین هتل های سه ستاره در مشهد است که در همان بدو ورود، مسافران را شگفت‌زده می کند. اگر چه سرویس تاکسی برای هتل وجود دارد اما این هتل آنقدر به بازار و حرم نزدیک است که شما حتی پیاده می توانید به حرم برسید. حال شما را با امکانات خاص و ویژه این هتل آشنا می کنیم.

آژانس مسافرتی لیانا پرواز مطمئن ترین مرجع رزرو بلیط هواپیما تهران مشهد با بهترین قیمت

معرفی هتل آفتاب شرق مشهد

هتل آفتاب شرق مشهد یکی از هتل های نوساز شهر مشهد مقدس است که در سال 1394 به بهره‌برداری رسید. این هتل دارای 6 طبقه با واحدهای اقامتی متنوع می باشد که با پذیرش 24 ساعته پذیرای میهمانان عزیز می باشد. در اینجا زائران عزیز تنها 8 دقیقه تا حرم مطهر امام رضا فاصله دارند.
این هتل ممتاز به داشتن محیطی بسیار تمیز معروف است که می تواند در بدو ورود توجه بسیاری از مسافران را به خود جلب کند.

در هتل آفتاب شرق مشهد، گروهی از کارکنان حرفه ای و آموزش دیده و با تجربه تمام تلاش خود را می کنند تا خواسته های شما را به بهترین نحو ممکن برآورده سازند. از طرفی رستوران و غذاهای آن نیز بر اساس نظرات مهمانان عزیز بی نقص و فراموش نشدنی است. شایان ذکر است سرویس ترانسفر نیز برای زائرین و زائران امام رضا (ع) رایگان است. این هتل به دلیل خدمات خوب و لذت بخش، مرکزی رضایت بخش با موقعیت بی نظیر برای بسیاری از مسافران است.

نمازخانه، کافی شاپ، پارکینگ، لباسشویی و خشکشویی، اینترنت وای فای، صندوق امانات و … از دیگر امکانات هتل می باشد. همچنین پارکینگ مطمئن هتل به بهترین شکل ممکن از خودروی شما محافظت خواهد کرد. از طرفی ترانسفر رایگان به حرم و هتل نیز آسایش و رضایت شما زائران عزیز را چندین برابر می کند.

در اینجا کارکنان به زبان عربی و همچنین انگلیسی مسلط هستند که برای تعداد زیادی از بازدیدکنندگان یک مزیت بسیار مهم و کاربردی است. می توان ادعا کرد که به دلیل داشتن امکانات کامل و همچنین فضای دلنشین هیچ یک از آرزوهای شما قطعا در هتل آفتاب شرق مشهد بی پاسخ نمی ماند.
در نهایت تنوع واحدهای اقامتی از یک نفره تا چهارنفره و بیشتر را می توان مزیت دیگری برای ارائه گزینه های بیشتر برای مسافران عزیز دانست. با وجود اینکه این هتل سه ستاره است اما از نظر مسافران و گردشگران تور مشهد، این هتل با هتل های 5 ستاره برابری می کند. در این هتل اقامت خوب و خوشی را برای شما آرزو می کنیم.

آدرس این هتل: مشهد، میدان بیت المقدس، ضلع جنوبی بازار رضا، شیخ طوسی 7، پلاک49

امکانات هتل آفتاب شرق مشهد

هتل های مشهد با توجه به تعداد ستاره های خود امکاناتی را به مسافران خود ارائه می کند. اما شما در هتل آفتاب شرق مشهد امکاناتی بیش از انتظار را تجربه خواهید کرد. دکوراسیون زیبای این هتل خود به تنهایی احساسی دل نشین را در شما ایجاد می کند.

مشخصات

  • سال ساخت: ۱۳۹۴
  • Number of floors: ۶

فاصله تا ...

  • حرم مطهر ۰٫۵کیلومتر
  • راه آهن ۳٫۹کیلومتر
  • پایانه مسافربری ۵٫۴کیلومتر
  • فرودگاه شهید هاشمی‌ نژاد ۷٫۶کیلومتر
  • پارک ملت ۱۷٫۲کیلومتر
  • نمایشگاه بین‌المللی ۱۷٫۷کیلومتر
  • سرزمین موج‌های آبی ۲۲٫۴کیلومتر
  • منطقه ییلاقی طرقبه ۲۶کیلومتر
  • آرامگاه فردوسی ۳۸٫۳کیلومتر

مشخصات تماس

قوانین و امکانات

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
پارکینگ
تاکسی سرویس در هتل
خشکشویی
پذیرش 24 ساعته
صندوق امانات
تهویه مطبوع
یخچال با مینی بار شارژ شده
رستوران
کافی شاپ
تراس