هتل آبشار مشهد

Abshar Hotel

معرفی و تصاویر

مشهد، یکی از شهرهای گردشگری و مذهبی ایران است که به دلیل وجود حرم مطهر امام رضا علیه السلام هر ساله تعداد زیادی مسافر با تور مشهد به این شهر سفر می‌کنند. برای آسایش و رفاه حال مسافران هتل‌های زیادی در این شهر وجود دارند که یکی از آنها هتل آبشار مشهد است.

این هتل در نزدیکی حرم امام رضا قرار دارد و مسافران برای رفتن به زیارت می‌توانند در مدت زمان بسیار کمی ‌به حرم برسند. امکانات این هتل بسیار زیاد است و موجب رضایت مسافران شده است. هتل آبشار دارای یک سالن غذاخوری است که در زمان مشخصی وعده‌های غذایی مختلف را برای مسافران آماده می‌کنند و آنها باید در ساعت مقرر در سالن حضور پیدا کنند.

معرفی هتل آبشار مشهد

این هتل ۶ طبقه دارای ۴۳۰ واحد است که هر کدام از آنها با ظرفیت مشخصی برای مهمانان آماده خدمت‌رسانی هستند. مسافرانی که قصد سفر به مشهد را دارند می‌توانند قبل از حرکت خود اتاق‌های این هتل را رزرو کنند تا پس از رسیدن به مقصدشان به راحتی بتوانند استراحت کنند. این هتل چندین سال است که در مشهد ساخته شده و با تجربیاتی که به دست آورده توانسته شرایط بهتری را برای مسافران فراهم کند. افرادی که این هتل را برای استقرار خود انتخاب می‌کنند باید از درب باب الرضا وارد حرم مطهر رضوی شوند.

ساعت تحویل گرفتن اتاق‌های هتل آبشار مشهد ساعت ۱۴ و ساعت تحویل دادن اتاق‌ها قبل از ساعت ۱۲ ظهر می‌باشد. اقامت کودکان سه ساله در هتل رایگان می‌باشد و کودکان ۳ تا ۶ ساله با توجه به استفاده کردن از سرویس‌های هتل به صورت نیم بها محاسبه می‌شوند و کودکان بالای شش سال باید هزینه کامل را برای اقامت در این هتل پرداخت کنند.

جهت رزرو بلیط هواپیما تهران مشهد با ارزان ترین نرخ روز به لیانا پرواز مراجعه کنید.

برای خانم‌هایی که می‌خواهند تنها در هتل آبشار مشهد اتاق داشته باشند باید حتماً کارت ملی و شناسنامه خود را ارائه دهند تا بتوانند از خدمات این هتل بهره‌مند شود و بدون وجود مدارک هیچگونه خدماتی به آنها داده نمی‌شود. در هنگام انتخاب اتاق مورد نظر باید دقت داشته باشید که تعداد شما چند نفر است و با توجه به آن انتخاب کنید برای مثال اتاق‌های دو نفره دارای دو تخت می‌باشد و همینطور ظرفیت اتاق‌ها بیشتر می‌شوند.

امکانات هتل آبشار مشهد

هتل آبشار مشهد دارای امکانات زیادی است که در این مقاله سعی داریم به برخی از آنها اشاره کنیم تا شما بتوانید انتخاب راحت‌تری داشته باشید. یکی از امکاناتی که امروزه افراد زیادی خواهان آن در هتل‌ها می‌باشند استفاده از اینترنت و وای فای به صورت رایگان است که این هتل از این خدمات بهره مند می‌باشد.

امکانات دیگر این هتل شامل اعلام حریق و تهویه مطبوع و وجود سرویس بهداشتی ایرانی و سرویس فرنگی است. این هتل شامل آژانس مسافربری و دستگاه خودپرداز برای راحتی شما است. این هتل دارای استخر و سونا و کافی شاپ است. درون این هتل یک مرکز خرید وجود دارد تا شما بتوانید در زمانی کوتاه به آنجا بروید و نیازتان را برطرف سازید. پارک کودک و گیم نت نیز یکی از بهترین امکانات هتل برای تفریح بیشتر کودکان دلبند شما است.

در لابی هتل نیز شارژرهایی برای شارژ کردن وسایل الکترونیکی وجود دارد و همچنین وجود تلویزیون ال ای دی برای شما می‌تواند انتظار را سریع تر پایان دهد. وجود آتلیه در این هتل برای گرفتن عکس‌های شما می‌تواند خاطره‌ای شیرین را از این هتل به جای بگذارد و شما عکس‌های مختلفی از جمله عکس با حرم را به راحتی در آتلیه هتل آبشار مشهد انجام دهید. کارکنان این هتل مجهز به زبان عربی و انگلیسی نیز می‌باشند و برای افرادی که از خارج از کشور به این هتل می‌آیند امکاناتی را فراهم کرده است تا بتوانند به راحتی اتاق‌ها را رزرو کنند و هیچ مشکلی در ارتباط با کارکنان هتل نداشته باشند.

هتل آبشار مشهد، با قیمتی باورنکردنی

اگر تجربه رفتن به مسافرت را داشته باشید و یا سری به سایت‌هایی که در گوگل وجود دارد زده باشید متوجه قیمت‌های بسیار بالای رزرو اتاق‌های هتل‌های گوناگون می‌شوید. قیمت هتل‌ها به حدی زیاد شده است که افراد بسیاری در انتخاب خود دچار مشکل می‌شوند و استفاده از سوئیت‌های ساده را ترجیح می‌دهند.

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که سری به گوگل بزنید و قیمت‌های این هتل را با سایر هتل‌ های مشهد مقایسه کنید تا متوجه قیمت مناسب و باورنکردنی هتل آبشار مشهد شوید. این هتل با امکانات بسیار زیادی که دارد قیمت‌های کمی ‌را برای رزرو اتاق‌های خود ارائه کرده تا مسافران بتوانند آسایش بیشتری را در سفر خود تجربه کنند.

این هتل با هدف جلب رضایت مشتریان خود و خدمات‌رسانی بهتر به مسافران با دکوراسیونی شیک و مدرن و غذایی بسیار عالی، قیمت بسیار مناسبی دارد. از نظر درجه بندی این هتل در حد متوسط است که دارای دو ستاره می‌باشد و نظرات افرادی که به این هتل رفته‌اند نظرات مثبتی بوده است.
این هتل در کوچه امام رضا پنج واقع شده است و با نمای زیبای خود به راحتی قابل مشاهده است.

در مشهد نمی‌توانید هتل را پیدا کنید که هم تازه‌ساز باشد و هم فاصله کمی‌ تا حرم داشته باشد و با این قیمت به مسافران خدمات دهد و می‌توان گفت که هتل آبشار مشهد یکی از ارزان‌قیمت‌ترین هتل‌هایی است که با این امکاناتی که در بالا ذکر شد با قیمت کمی ‌در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

هتل‌ها در هر گروهی که قرار دارند دارای درجه بندی و امکانات مختلفی می‌باشند که هتل‌های پنج ستاره بهترین امکانات را ارائه می‌دهند. هتل دو ستاره آبشار نسبت به هتل‌های دو ستاره دیگر امکانات بهتری دارد و می‌توان گفت حتی مقایسه آن با هتل‌های سه ستاره نیز کار غیر منطقی نمی‌باشد.

اگر شما یکبار به این هتل رفته باشید می‌توانید خودتان به شخصه شرایط عالی این هتل را تجربه کنید و اصلا نیازی به توضیحات بیشتر ما نیست. اگر به مشهد سفر کردید سری به هتل آبشار بزنید و لحظات مفرح و شادی را تجربه کنید. با آرزوی سفری بی خطر برای شما، سالم و سلامت باشید.

مشخصات

  • Number of floors: ۶
  • تعداد اتاق: ۴۳۱

مشخصات تماس

قوانین و امکانات

  • ساعت تحویل اتاق ۱۴:۰۰
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲:۰۰

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
خدمات عکاسی
فروشگاه در هتل
لابی
تهویه مطبوع
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
پارک کودک
استخر سر پوشیده
سونا
کافی شاپ