هتل هالیدی این اکسپرس کوالالامپور

Holiday inn express

معرفی و تصاویر

هتل هالیدی این اکسپرس کوالالامپور یکی از هتل‌های سه ستاره کوالالامپور کشور مالزی است. کشور مالزی جزو کشورهای با تمدن بسیار غنی است و سالانه تعداد کثیری از گردشگران با تور مالزی از محل‌های دیدنی آن بازدید می‌کنند. این هتل در مرکز شهر کوالالامپور واقع شده است و به مراکز خرید و تفریحی نزدیک است. افرادی که به خرید علاقه دارند بهتر است این هتل را برای اقامت انتخاب کنند. در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری راجع به هتل هالیدی این اکسپرس به دست آورید.

هتل هالیدی این اکسپرس در مرکز شهر کوالالامپور و در خیابان راجا چولان واقع شده است و فاصله آن تا نزدیکترین ایستگاه مونوریل تنها 3 دقیقه است، این هتل زیر مجموعه هتل های اینترکنتیننتال بوده و یکی از به صرفه ترین هتلهای شهر کوالالامپور میباشد.

معرفی هتل هالیدی این اکسپرس کوالالامپور

هتل هالیدی این اکسپرس کوالالامپور مانند اکثر هتل‌هایی که در شهر کوالالامپور احداث شده است قدمت چندانی ندارد و یکی از هتل‌های تازه تاسیس در این شهر به شمار می‌آید. فاصله این هتل تا مراکز تفریحی و باستانی بسیار کم است و می‌توانید از پرسنل هتل آدرس و مکان‌های دیدنی را به دست آورید. این هتل دارای امکانات زیاد و مناسب برای گردشگران است. قیمت‌های هتل با توجه به امکاناتی که برای همه مسافران در نظر گرفته شده است مناسب است. بنابراین؛ اگر به دنبال هتل با موقعیت مناسب گردشگری و تفریحی و همچنین قیمت مناسب هستید می‌توانید این هتل را انتخاب کنید.

بهترین قیمت رزرو تور عمان با پروازهای مختلف، مشاهده لیست قیمت به همراه امکانات ویژه

امکانات هتل هالیدی این اکسپرس کوالالامپور

هتل هالیدی از هتل‌های ۳ ستاره است که امکاناتی نظیر آسانسور، پله اضطراری، لابی، اینترنت رایگان، صندوق امانات، ترانسفر رفت و برگشت، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، خدمات آتش نشانی، زنگ اعلان خطر، پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه و غیره است. پرسنل هتل مسلط به چندین زبان هستند و می‌توانید از آنها سوالات خود را بپرسید.

امکانات اتاق‌های هتل هالیدی این اکسپرس کوالالامپور

اتاق‌های هتل هالیدی زیبا و شیک هستند و دارای رنگ‌های گرم و نورپردازی عالی می‌باشند. این اتاق‌ها برای استراحت بسیار مناسب هستند و پس از گردش و تفریح به راحتی می‌توانید در اتاق‌ها استراحت نمایید. امکانات اتاق از جمله؛ تلفن، تلویزیون، اینترنت رایگان، حمام، سرویس بهداشتی و وسایل بهداشتی اختصاصی، قهوه ساز، کمد، رخت آویز، آباژور و غیره است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران بانکوک با ارزان ترین قیمت

رزرو هتل هالیدی این اکسپرس کوالالامپور

رزرو این هتل زیبا و دیدنی به صورت غیر حضوری و آنلاین امکان پذیر است و افرادی که علاقه دارند به شهر کوالالامپور مالزی سفر کنند می‌توانند این هتل را برای رزرو انتخاب نمایند. رزرو اتاق از طریق آنلاین سبب به دست آوردن تخفیفات ویژه از سوی پرسنل هتل شده و قیمت پایین‌تری را می‌پردازید. اگر به هر دلیلی از مسافرت پشیمان شدید باید هزینه یک شب اقامت را به عنوان جریمه بپردازید پس در صورت قطعی بودن سفر خود رزرو انجام دهید.

سخن پایانی

افرادی که به کشور مالزی علاقه دارند می‌توانند با خرید تور کوالالامپور، بزرگترین شهر و پایتخت این کشور را برای گردشگری و تفریح انتخاب نمایند. هتل هالیدی در مرکز شهر کوالالامپور واقع شده است و بهتر است که این هتل را برای اقامت انتخاب کنید. دسترسی هتل به مراکز گردشگری و تفریحی و خرید سبب لذت بیشتر از گردش و تفریح می‌شود. لطفا نظرات و انتقادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مشخصات

مشخصات تماس

قوانین و امکانات

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
آسانسور
ترانسفر فرودگاهی
خشکشویی
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
سالن کنفرانس
صندوق امانات
لابی
مترجم برای مهمانان خارجی
تهویه مطبوع
کمد دیواری همراه با جا لباسی
سشوار
مسواک، خمیر دندان و صابون
سالن بدنسازی
رستوران
کافی شاپ
ماهواره