هتل کوروش کیش

Kourosh Hotel

معرفی و تصاویر

هتل کوروش کیش از بهترین هتل‌های جزیره کیش ‌می‌باشد که در سال 1397 افتتاح گردیده است. وجود این هتل پنج ستاره باعث شده تا کیش از قطب‌های مهم و اصلی فعالیت در زمینه گردشگری در سطوح بین‌المللی به شمار رود. این هتل همواره تلاش کرده با ارائه امکانات درخور و مناسب مسافران، تما‌می ‌انتظارات متقاضیان تور کیش را از یک هتل بین‌المللی و شیک برآورده سازد. این هتل در یکی از بهترین مکان‌های جزیره کیش ساخته شده که حدودا دارای 16 طبقه و 198 اتاق ‌می‌باشد. پیشنهاد ‌می‌کنیم چنانچه قصد سفر به کیش را دارید، حتما در بین گزینه‌های اقامتی خود، این هتل را نیز جای دهید.

شکوه و معماری بسیار خاص و بی نظیر این هتل باعث شده تا گردشگران زیادی را به سوی خود بکشاند. این هتل، تنها هتل سبز ایران ‌می‌باشد بدین معنا که در مصارف خود از انرژی خورشیدی استفاده ‌می‌نماید که در این صورت هیچ آسیبی به طبیعت وارد نمی‌شود. موقعیت جغرافیایی این هتل بسیار دقیق تعیین شده، به طوری که دسترسی کاملی به مراکز مهم اطراف خود همانند مراکز خرید، اماکن تفریحی و دیدنی و انواع رستوران‌ها دارد. همچنین فاصله این هتل تا دریای خلیج فارس بسیار کم برآورد شده که شما با پیاده‌روی نیز ‌می‌توانید این فاصله را در مدت زمان خیلی کم طی نمایید.

امکانات هتل کوروش جزیره کیش

امکانات این هتل پنج ستاره و لوکس بسیار وسیع و متنوع تعیین شده است. این امکانات برگرفته از پیشرفته‌ترین تجهیزات مدرن دنیا ‌می‌باشد. تما‌می ‌این امکانات جهت رفاه حال مسافران فراهم گردیده است تا اقامت دلنشین و لذت بخشی را در این هتل داشته باشند. اینترنت رایگان، سونا، استخر، جکوزی، صندوق امانات، پارکینگ، فروشگاه مواد غذایی، فضای سبز، آسانسور، خدمات تاکسی سرویس، حمام ترکی، رستوران و کافی شاپ، سالن‌های همایش، لاندری، اتاق چمدان، خدمات کرایه اتومبیل، باشگاه ورزشی و آتلیه عکاسی از جمله امکاناتی است که به مسافران این هتل ارائه ‌می‌گردد.

هتل کوروش کیش، دارای خدمات ویژه و منحصر به فردی است که کمتر در سایر هتل‌ها ارائه ‌می‌گردند. خدماتی نظیر نظافت روزانه اتاق‌های هتل، پذیرش 24 ساعته هتل، خدمات خاص معلولان و افراد کم توان و ناتوان، ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس تمام وقت، وجود میز گردشگری برای گشت و گذار در جزیره و تسلط کارمندان هتل به انواع زبان‌های انگلیسی، فارسی و عربی.

بازدید از کاخ کشاورزان، کاخ کرملین، دریاچه کابان و دیگر جاذبه های تفریحی و گردشگری در تور کازان

اتاق‌های هتل کوروش کیش

طراحی اتاق‌های هتل کوروش کیش با بهره‌گیری از تناژ رنگ‌های گرم و سرد انجام شده است که همین باعث ‌می‌شود تا آرامش بیشتری را به مسافران منتقل نماید. اتاق‌های هتل، اضافه بر آن که دارای امکانات کاملی ‌می‌باشند، از ویوی بسیار دلنشینی برخوردار ‌می‌باشد.

چشم انداز برخی اتاق‌های هتل به سمت دریا ‌می‌باشد. برخی از پنجره‌های اتاق‌های هتل به سمت جزیره گشوده ‌می‌شود که در این حالت سازه و ساختمان‌های شهر نمایان‌اند. معمولا از بین افراد متقاضی رزرو این هتل، نسبت افرادی که اتاق‌های با چشم انداز دریا را گزینش ‌می‌کنند، از افرادی که تمایل دارند ویوی سوییت آن‌ها به سمت فضای جزیره باشد، بیشتر ‌می‌باشد.

تنوع اتاق‌های این هتل بسیار بالا ‌می‌باشد و همین موضوع باعث شده تا مسافران با توجه به تعداد افراد جمع خود و به طور کاملا سلیقه‌ای سوییت مد نظر خود را انتخاب نمایند. اتاق‌های دو تخته برای یک فرد، اتاق‌های دو تخته دابل با ویوی رو به دریا، اتاق‌های دو تخته دابل با چشم انداز جزیره، اتاق‌های استاندارد سه تخته هم با ویوی دریا و هم جزیره، سوییت‌های سه تخته معمولی با چشم انداز دریا و جزیره، سوییت رویال تک خوابه با ویوی جزیره، سوییت رویال دو خوابه با چشم انداز جزیره و انواع اتاق‌های تویین با ویوی دریا و جزیره از انواع اتاق‌های این هتل پنج ستاره به شمار ‌می‌روند.

امکانات اتاق‌های هتل کوروش کیش

مدیریت هتل کوروش کیش سعی کرده تا امکانات و تجهیزات موجود در هر یک از اتاق‌های هتل به صورتی کامل طراحی شوند. انواع سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، تلویزیون با صفحه نمایش تخت، صندوق امانات، میز تحریر، تلفن، آباژور، مبلمان، اینترنت رایگان، کمد لباس، تخت، رخت آویز و امکانات بهداشتی و رفاهی از جمله امکاناتی است که این هتل در هر یک از اتاق‌ها برای اقامت‌کنندگان در نظر گرفته است.

هزینه اقامت در هتل کوروش کیش

هتل کوروش کیش، هتلی پنج ستاره و با کیفیت بالا ‌می‌باشد که رنج هزینه‌های اقامت در آن با توجه به نوع اتاق انتخابی مسافران متغیر ‌می‌باشد. ارزان‌ترین اتاق این هتل به ازای هر شب اقامت 1200000 و گران ترین اتاق آن عددی بیش از 5000000 تخمین زده شده است. این هتل از اقامتگاه‌های گران و شیک جزیره محسوب ‌می‌شود که دارای اتاق‌های زیبا و لوکسی ‌می‌باشد.

جهت اخذ ویزای سنگاپور با مشاوران ما در لیانا پرواز در ارتباط باشید.

قوانین و مقررات هتل کوروش کیش

زمان تحویل اتاق، ۱۴:۰۰ و ساعت تخلیه اتاق‌ها ۱۲:۰۰ تعیین گردیده است. ساعت‌های چک این و چک اوت در تما‌می‌ هتل‌های جهان انجام ‌می‌شود. هتل کوروش کیش مانند سایر هتل‌ها، مقررات و قوانین ویژه هتل‌داری را رعایت ‌می‌نماید. قانون ویژه‌ای در این هتل به ثبت نرسیده است اما ضوابط کنسلی آن دارای تفاوت‌هایی با دیگر هتل‌ها ‌می‌باشد.

برای نمونه، چنانچه مسافر به هر دلیلی قصد کنسل کردن سفر خود را داشته باشد، ‌می‌بایست تا حدود ۷۲ ساعت پیش از ورود، هزینه یک شب اقامت در هتل از او کسر ‌شود و باقی مبلغ به او بازگردانده ‌می‌شود. چنانچه این مدت زمان به ۲۴ ساعت قبل کشیده شود، تما‌می‌ هزینه پرداخت شده توسط مشتری، سوخت ‌می‌گردد.

پیشنهاد ‌می‌کنیم پیش از تصمیم‌گیری قطعی خود، حتما سایت‌های مرتبط را دنبال نمایید. تما‌می ‌جوانب مثبت و منفی هتل را بررسی و تحلیل کنید و نظرات مسافران سابق این هتل را مطالعه نمایید تا پروسه انتخاب هتل شما، کم چالش و بدون هیچ‌گونه نگرانی و دغدغه سپری شود.

مشخصات

مشخصات تماس

قوانین و امکانات

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
ترانسفر فرودگاهی
خدمات تور شهری و تفریحی
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
صندوق امانات
تهویه مطبوع
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
مسواک، خمیر دندان و صابون
استخر سر پوشیده
خدمات خانه‌داری