هتل مارینا پارک کیش

Marina Park Hotel Kish

معرفی و تصاویر

هتل مارینا پارک کیش (Marina Park)، هتلی 5 ستاره در زمینی به مساحت بیش از 10 هکتار توسط مهندسان مجرب در سال 1390 به بهره برداری رسید. این هتل فوق العاده در دوطبقه با 190 اتاق در تایپ های مختلف آماده پذیرش مسافران می باشد. این هتل در موقعیت مکانی بسیار مناسبی واقع شده است به گونه ای که در هر دو طرف هتل مارینا پارک کیش ، ساحل مرجانی به چشم می خورد و این خود یک ویژگی منحصر به فرد می باشد.

رزرو آنلاین تور کیش با بهترین قیمت و خدمات ویژه

امکانات هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش دارای محوطه ای بی نظیری می باشد و شما با گشت زدن در این محوطه می توانید شاهد تنوع گوناگون گیاهان منطقه گرمسیری، آب نماها و از همه مهم تر ساحل اختصاصی باشید. شما در هتل مارینا پارک در محوطه ای امن و کاملا اختصاصی می توانید به پیاده روی بپردازید.

این هتل یکی از بهترین هتل های 5 ستاره جزیره زیبای کیش می باشد و دارای امکانات مناسبی برای میهمانان دارد از سالن همایش گرفته، تا رستوران و مرکز اسپا و ماساژ و….. هتل مارینا پارک با فضایی دلنشین و استاندارد آمادگی برگزاری سمینارها و جلسات شما در جزیره زیبای کیش می باشد.

هتل مارینا پارک کیش دارای دو رستوران لوتوس و رستوران باغ (گل کاغذی ) می باشد. رستوران گل کاغذی در فضای باز و چیدمانی زیبا آماده پذیرایی شما میهمانان می باشد. شما هر آنچه که از اقامت خود در جزیره کیش میخواید در هتل مارینا خواهید داشت خدماتی که هتل مارینا به میهمانان خود ارائه می دهد شامل : رستوران-کافی شاپ، اجاره اتومبیل، فروشگاه، سالن همایش و فعالیت های سلامتی می باشد.

 اتاق های هتل مارینا پارک کیش

اتاق استاندارد

اتاقی 23 متری با منظره پارک می‌باشد.

دبل پارک

این اتاق 36 متر مساحت دارد و دارای یک اتاق دو نفره و منظره‌ی رو به پارک می‌باشد.

تویین پارک

همان امکانات اتاق دبل پارک را دارد با این تفاوت که دارای 2 اتاق یک نفره می‌باشد.

دبل دریا

این اتاق 36 متر مساحت دارد و دارای یک اتاق دو نفره و منظره‌ی رو به دریا می‌باشد.

تویین دریا

همان امکانات اتاق دبل دریا را دارد با این تفاوت که دارای 2 اتاق یک نفره می‌باشد.

جونیور سوئیت دو خواب

این سوییت 64 متری با منظره‌ای زیبا و دلپذیر و تخت دونفره به همراه اتاق نشیمنی بزرگ میزبان شما میهمانان عزیز می‌باشد.

جونیور سوئیت یک خواب

همان امکانات جونیور سوئیت دو خواب را دارد با این تفاوت که برای یک نفر می‌باشد.

سوئیت رویال

منظره دلنشین پارک را در این سوییت 148 متری به همراه دو تخت دونفره، دو تخت مجزا و اتاق نشیمنی بزرگ و دلباز و سایر امکانات ویژه تجربه کنید.

سوئیت دو خوابه

در این سوییت 125 متری با منظره‌ی زیبای رو به دریا اوقات خوشی را سپری خواهید کرد. این سوییت شامل دو اتاق خواب با تخت دونفره و دو تخت مجزا میزبان شما عزیزان می‌باشد.

سوئیت یک خوابه

در این اتاق‌های 92 متری از منظره‌ی زیبا به همراه تخت دو نفره، اینترنت پر سرعت، میز کاری شیک و سایر امکانات این اتاق لذت ببرید.

تور قشم یکی از پر طرفدارترین تورهای گردشگران داخلی است.

مشخصات

مشخصات تماس

قوانین و امکانات

امکاناتی که هتل دارد

پارکینگ
سالن کنفرانس
فروشگاه در هتل
کرایه ماشین
زمین تنیس
ماساژ
ماهیگیری
مجتمع ورزشی و تفریحی
مرکز اسپا و سلامتی
رستوران
کافی شاپ