هتل شایگان کیش

Shaygan Hotel Kish

معرفی و تصاویر

هتل شایگان کیش جزء بهترین هتل‌های کیش و 5 ستاره‌ای می باشد، که در بهترین نقطه این جزیره قرار گرفته است و در سال 1382 افتتاح شده است. این هتل 130 سوئیت دارد که هر یک از آن‌ها دارای امکانات بی‌نظیری هستند که برای آسایش مسافران در نظر گرفته شده‌اند.

این هتل به مراکز تفریحی و تجاری این جزیره مانند: مجتمع تجاری پانیذ، پارک دلفین‌ها، اسکله تفریحی کیش، مجتمع پردیس یک و دو نزدیک است و مهمانان می‌توانند برای خرید به این مجتمع‌ها مراجعه نمایند.این هتل بی‌نظیر یکی از اولین انتخاب‌ها برای رزرو هتل در کیش می‌باشد. پرسنل این هتل بسیار حرفه‌ای هستند و همواره تلاش می‌کنند که مهمانانشان یک اقامت دلنشین و عالی در این هتل داشته باشند.

اگر قصد سفر به جزیره قشم را نیز دارید، لیانا پرواز تور قشم را نیز برگزار می کند.

امکانات هتل شایگان کیش

یکی از ویژگی‌های این هتل داشتن مرکز تجاری و فروشگاه‌های گوناگون است که باعث می‌شود مسافران برای خرید به این فروشگاه‌ها مراجعه کنند و در وقت و زمان خود صرفه‌جویی نمایند. این هتل دارای یک عکاسخانه است که دارای امکانات کامل عکاسی می‌باشد که مسافران می‌توانند خاطرات خود را در آنجا ثبت نمایند. در هتل شایگان استفاده از اینترنت به صورت رایگان می‌باشد و تقریباً در تمامی‌ نقاط این هتل دسترسی به اینترنت وجود دارد.

این هتل تمامی ‌امکاناتی که برای یک مسافرت نیاز است را دارا است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به حمام سنتی، سونای خشک و بخار، جکوزی به همراه ماساژ و غیره اشاره کرد که می‌توانند خستگی مسافرت را از تن مهمانان بیرون کنند و لحظات با آرامشی را برای آن‌ها به وجود بیاورند. هتل شایگان کیش دارای کلوپ‌های سرگرمی ‌است که محیطی بسیار پر انرژی و دارای شور و هیجان است.این هتل دارای اتاق جلسات VIP، سالن اجتماعات و سالن همایش، میتینگ کلاسی، دبیرخانه و امکانات کامل صوتی و تصویری است.

اگر قصد سفر به بندر زیبای چابهار را نیز دارید، تور چابهار لیانا پرواز بهترین گزینه برای شما می باشد.

امکانات اتاق های هتل شایگان کیش

سوئیت‌های این هتل دارای طراحی بسیار زیبا و سبک مدرن هستند که دارای امکانات کامل رفاهی می‌باشند. این سوئیت‌ها دارای امکاناتی همچون تختخواب‌های استاندارد، چایی ساز، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، مبل نشیمن و غیره می‌باشند. هر اتاق دارای صندوق امانات می‌باشد که مهمانان می‌توانند اشیای قیمتی خود را در آن بگذارند. هریک از این سوئیت‌ها دارای حمام اختصاصی هستند که تمامی‌ لوازم بهداشتی و سشوار را دارا می‌باشند.

سوئیت‌های هتل شایگان کیش دارای یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته می‌باشند که بسیار شیک هستند و فضایی راحت و دنج دارند که می‌توانید به راحتی و در آنجا استراحت کنید. این هتل دارای رستوران‌ها و کافه‌های بسیار عالی است که در این رستوران‌ها و کافه‌ها با بهترین امکانات از مهمانان خود پذیرایی می‌نمایند. رستوران شانی این هتل در طبقه اول قرار دارد که انواع غذاهای دریایی، فرنگی، ایرانی و گریل را دارا است همچنین در این رستوران اجرای موسیقی زنده برای میهمانان هم فراهم شده است.

رستوران و کافه های هتل شایگان

اگر شما جزو افرادی هستید که به همبرگر و پیتزا علاقه دارید می‌توانید سری به فست فود شانی این هتل بزنید.همچنین این هتل دارای چایخانه سنتی است که این چایخانه سنتی صبا نام دارد و انواعی از غذاهای اصیل ایرانی مانند: آش، کباب و آبگوشت را برای میهمانان خود تدارک می‌بیند، همچنین در این بخش امکان سفارش قلیان و نوشیدنی‌های گرم و سرد هم وجود دارد.

کافه گاردن این رستوران دارای یک محیط دلنشین و فضایی باز است که انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را با بهترین و با کیفیت‌ترین مواد تهیه می‌نماید. در این کافه می‌توانید کیک و دسر خوشمزه و نوشیدنی‌های با طعم عالی سفارش بدهید و لذت ببرید.

جمع‌بندی
هتل شایگان یک هتل 5 ستاره است که تمامی ‌امکانات مورد نیاز مسافران را دارا است و مسافران می‌توانند به راحتی در این هتل اقامت کنند. در این هتل اگر به هر دلیلی اتاق رزرو شده را کنسل نمایید باید حداقل 40 درصد از هزینه یک شب را پرداخت نمایید.این هتل در شرق جزیره کیش و ابتدای بلوار رودکی است و مسافران با انتخاب این هتل می‌توانند دسترسی کامل به مراکز تفریحی و خرید را داشته باشند.

آژانس لیانا پرواز در اخذ ویزای کشورهای مختلف نیز تجربه و تبحر خاصی دارد و براحتی در مدت زمات کوتاهی می تواند ویزای هر کشوری را که می خواهید، برای شما دریافت نماید.

مشخصات

مشخصات تماس

قوانین و امکانات

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
سالن کنفرانس
صندوق امانات
تهویه مطبوع
یخچال با مینی بار شارژ شده
سشوار
جکوزی
سونا
ماساژ
رستوران
کافی شاپ