هتل سورینت مریم کیش

Sorinet Maryam Hotel

معرفی و تصاویر

هتل سورینت مریم از هتل‌های چهار ستاره جزیره کیش است که به سبب نزدیکی آن به دریا و مراکز خرید به سوی خود جذب نماید. این هتل در سال ۱۳۸۳ به بهره برداری رسیده و بازسازی این هتل در سال ۱۳۹۲ انجام شده است. معماری بی نظیر و مدرن این هتل که به سبک اروپایی طراحی شده است، باعث شده تا این هتل از درخشندگی خاصی برخوردار باشد و جزء یکی از محبوبترین هتل های کیش است.

امکانات هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش از آن دسته از هتل‌هایی محسوب می‌شود که از کنترل هوشمند BMS، جهت خدمت رسانی به مسافران خود بهره می‌گیرد. این سیستم باعث شده تا انواع وسایل الکترونیکی همانند سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم روشنایی، سیستم سرمایشی و گرمایشی به محض ورود میهمانان به صورت همزمان و اتوماتیک فعال گردند. امکانات این سیستم پیشرفته، شرایط بهتری جهت تامین نیاز‌ها و انتظارات مسافران از هتل فراهم کرده و توانسته آسایش و آرامش آنان را تا حدود زیادی برقرار سازد.

سرویس تلویزیون اینترنتی IPTV، از دیگر خدمات ارائه شده هتل به مسافران می‌باشد که اضافه بر نمایش شبکه‌های تلویزیونی، خدمات دیگری همانند نمایش صورتحساب، دسترسی به اینترنت، اطلاعات انواع مراکز گردشگری، اعلام وضعیت آب و هوا و همچنین اوقات شرعی را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. این هتل در ۴ طبقه طراحی شده که دارای ۵۶ واحد اقامتی می‌باشد. مجموع تعداد تخت‌های هتل به ۱۱۲ تخت نیز می‌رسد. لابی این هتل نیز عددی نزدیک به ۳۰ نفر گنجایش دارد.

نکته قابل توجه آن است که هتل سورینت مریم کیش استقبال فرودگاهی خود را به صورت رایگان به مسافران خود ارائه می‌دهد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم برای انجام پروسه ترانسفر در زمان رزرو هتل، مشخصات دقیق خود را از جمله شماره پرواز، ساعت حرکت، مبدا حرکت، زمان حرکت و نام شرکت هواپیمایی حتما به این هتل اعلام نمایید.

سفر به سرزمین کوهستانی و زیبای ارمنستان با تور ارمنستان لیانا پرواز

امکانات اتاق‌های هتل سورینت مریم کیش

اتاق‌های دو تخته این هتل شامل اتاق یک تخته دبل، سوییت جونیور دو نفره شامل یک تخت دبل، سوییت پرزیدنتال دو نفره دارای یک تخت دبل، اتاق توئین دارای دو تخت سینگل، سوییت جونیور سه نفره شامل یک تخت سینگل و یک تخت دبل از انواع مختلف اتاق‌های این هتل می‌باشد که هر کدام از امکاناتی همانند صبحانه و اینترنت رایگان برخوردار هستند.

تمامی‌ اتاق‌های این هتل شامل خدماتی نظیر سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، چای ساز، صبحانه، اینترنت وایرلس رایگان، صندوق امانات، سیستم اعلان حریق، تلویزیون lcd، یخچال، شارژ انواع وسایل الکترونیکی، تراس اختصاصی، کمد لباس، پاور سوییچ، دراور، آباژور، حمام خصوصی، تلفن داخلی و آزاد، مینی کافه، قفل درب کارتی و سیستم اطفا حریق می‌باشند. از دیگر امکانات رفاهی این هتل می‌توان به شامپو، صابون، دمپایی حموم و خمیر دندان نیز اشاره نمود.

اگر هدف شما درخواست و اخذ ویزای کانادا است، اما با مراحل و نحوه دریافت انواع ویزای کانادا آشنایی ندارید، لیانا پرواز تجربه و توانایی خوبی در دریافت انواع ویزای این کشور را دارد.

دیگر امکانات هتل سورینت مریم کیش

آسانسور، اینترنت بی سیم در لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، آژانس مسافرتی، خشکشویی، دستگاه فتوکپی، فکس و پرینتر، خدمات تور ویژه مسافران، کرایه اتومبیل، اتاق چمدان، نمازخانه، روزنامه، اتاق سیگار، خدمات پزشکی، گیم نت، خدمات خانه‌داری، خدمات باربری، ترانسفر رفت و برگشت، سیستم تهویه مطبوع هوا، خودپرداز، پارکینگ روباز، کپسول آتشفشانی، زنگ هشدار، سونا و جکوزی و خدمات بیدار باش از نمونه امکانات رفاهی هتل سورینت مریم کیش به شمار می‌روند.

سالن کنفرانس هتل دارای ۷۰ نفر ظرفیت می‌باشد و امکاناتی نظیر ویدئو پروژکتور، نورپردازی‌ و انواع خدمات صوتی تصویری را در بر دارد. همچنین سالن اجتماعات این هتل گنجایشی حدود ۲۲۰ نفر را دارد. امکانات این سالن نیز مشابه سالن کنفرانس می‌باشد.

خدمات رستوران و کافی‌شاپ هتل سورینت مریم کیش

این هتل دارای دو مجموعه رستوران می‌باشد. دو رستوران پارمیدا و پامچال هر کدام به ترتیب ۲۲۰ و ۱۲۰ نفر گنجایش دارند. این دو رستوران انواع غذا‌های ایرانی و فرنگی و دریایی را به مسافران ارائه می‌دهد. سرو خوراک‌های رستوران، به صورت انتخابی و بوفه می‌باشد، پارکینگ آن‌ها رایگان و دارای گنجایشی نزدیک به ۱۰ خودرو است. میان وعده نیز در هر یک از این رستوران‌ها قابل ارائه به مسافران است.

هزینه اقامت در هتل سورینت مریم کیش

قیمت اقامت در انواع هتل‌های کیش، به دلیل چارتر بودن، به صورت لحظه‌ای متغیر می‌باشند. هزینه‌های اقامت در این هتل، در طول سال دستخوش تغییرات زیادی می‌شود. در فصولی از سال که گردشگران زیادی به جزیره کیش سفر می‌کنند، هزینه اقامت در این هتل بسیار گران‌تر از فصول کم گردشگر سال محاسبه می‌شود.

موقعیت جغرافیایی این هتل به گونه‌ای است که با مکان‌های دیدنی اطراف خود فاصله کمی‌ دارد. شهر باستانی حریره، باغ پرندگان، پلاژ بانوان، کارتینگ، اسکله تفریحی، مسیر خاص دوچرخه سواری، مراکز خرید سارینا، پلاژ آقایان، پارک دلفین‌ها، شهر زیرزمینی کاریز، پارک درخت سبز، آب انبار سنتی و کشتی یونانی از مقاصد گردشگری نزدیک به این هتل می‌باشند.

لیانا پرواز، تور گردشگری قشم را نیز برای گردشگران خارجی و علاقمندان داخلی ثبت نام و برگزار می کنند.

قوانین و مقررات هتل مریم کیش

  • ساعت تحویل اتاق در این هتل حدود ۱۴:۰۰ و ساعت تخلیه اتاق‌ها حدود ۱۲:۰۰ می‌باشد. چارتر بودن هتل باعث شده تا امکان کنسل شدن و تغییر تاریخ رزرو هتل امکان پذیر نباشد.
  • هزینه اقامت کودکان زیر ۵ سال در هتل در صورت عدم استفاده از سرویس هتل، به صورت رایگان و کودکان بالای ۵ سال به طور کامل برآورد شده است.
  • پذیرش بانوان تنها، در صورت ارائه مدارک شناسایی معتبر بدون هیچ مشکلی انجام می‌پذیرد.
  • زوجین می‌توانند با ارائه صیغه نامه معتبر با مهر برجسته، در این هتل اقامت داشته باشند.

جمع بندی
چنانچه مایلید به جزیره کیش سفر کنید، پیشنهاد می‌کنیم جهت رزرو اقامت خود در این جزیره، ابتدا هتل‌های متناسب با بودجه خود را به طور کامل تحلیل و بررسی نمایید و تمامی‌ جوانب مثبت و منفی هر کدام را بررسی کنید. سایت‌های مختلف در این زمینه، اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار می‌دهند. توصیه ما بر این است که حتما نظرات مسافران سابق هتل‌های مد نظر خود را مطالعه نمایید. این مورد می‌تواند به صورت واقعی‌تر شما را به حقیقت امکانات و جزئیات هتل‌های کیش برساند. همچنین می‌توانید با تماس با هتل اطلاعات بیشتری را از پرسنل آن کسب نمایید.

مشخصات

مشخصات تماس

قوانین و امکانات

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
پارکینگ
خودپرداز
پذیرش 24 ساعته
سالن کنفرانس
خدمات لابی
تهویه مطبوع
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
جکوزی
سونا
رستوران