هتل بین‌المللی کیش

kish international hotel

معرفی و تصاویر

هتل بین‌المللی کیش، هتلی پنج ستاره و یکی از بزرگترین و کاملترین مجموعه‌های هتل‌های کیش محسوب می‌شود که در بهار سال ۱۳۹۶ افتتاح گردیده است. این هتل عددی در حدود ۱۶۰۰۰ متر مربع مساحت دارد و در ۱۴ طبقه ساخته شده است. موقعیت این هتل به گونه‌ای است که فاصله بسیار کمی ‌با مکان‌های دیدنی اطراف خود نظیر اسکله تفریحی، مراکز خرید و تفریحات دریایی دارد.

این هتل دارای فضای سبز بسیار دلنشین و زیبایی می‌باشد که در تمامی ‌طبقات و رستوران‌های این هتل می‌توان چشم انداز‌های گسترده‌ای از دریا و غروب خورشید را در جزیره مرجانی به تماشا نشست. مدیریت این هتل تلاش کرده تا تمامی ‌امکانات رفاهی هتل را با توجه به انتظارات مسافران تنظیم کرده و همواره پذیرای گردشگران زیادی از سراسر دنیا می‌باشد.

تمامی ‌این تدارکات، تنها جهت جلب رضایت هر چه بیشتر متقاضیان این هتل انجام شده تا لحظات شیرین و خاطره‌سازی را به مسافران هدیه نماید. این مجموعه دارای ۳۴۲ اتاق و سوییت می‌باشد. از انواع متفاوت این اتاق‌ها می‌توان به اتاق‌های سینگل، کانکت، توئین، تریپل، دبل و سوییت اشاره کرد.

امکانات اتاق‌های هتل بین‌المللی کیش

تهویه مطبوع هوا، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، صندوق امانات، اینترنت پر سرعت، تلویزیون، مینی بار، چای ساز و یخچال از جمله امکاناتی هستند که در تمامی ‌اتاق‌های این هتل در دسترس مسافران قرار می‌گیرند. در سرویس‌های بهداشتی این هتل، انواع لوازم بهداشتی شخصی و سشوار نیز جهت رفاه حال هر چه بیشتر میهمانان تعبیه شده است. تمامی ‌اتاق‌ها، دارای خدمات روم سرویس تمام وقت می‌باشند.

اتاق‌های یک تخته، دو تخته با ویوی دریا و جزیره، انواع اتاق‌های سه تخته با چشم‌انداز دریا و جزیره و سوییت‌های چهار تخته از انواع گوناگون اتاق‌های هتل بین‌المللی کیش می‌باشد. لازم به ذکر است که اتاق‌های یک تخته، پنجره ندارند و اتاق‌ها با چشم انداز دریا تنها دارای دید به سمت دریا می‌باشند.‌

برای دریافت اطلاعات در مورد تور کیش و قیمت آن با کارشناسان ما در لیانا پرواز تماس بگیرید.

قوانین و مقررات هتل بین‌المللی کیش

زمان تحویل اتاق ۱۴:۰۰ و ساعت تخلیه اتاق‌ها ۱۲:۰۰ تعیین گردیده است. ساعت‌های چک این و چک اوت در تمامی ‌هتل‌های جهان انجام می‌شود. هتل بین‌المللی کیش مانند سایر هتل‌ها، مقررات و قوانین ویژه هتلداری را رعایت می‌نماید. قانون ویژه‌ای در این هتل به ثبت نرسیده است اما ضوابط کنسلی آن دارای تفاوت‌هایی با دیگر هتل‌ها می‌باشد. برای نمونه، چنانچه مسافر به هر دلیلی قصد کنسل کردن سفر خود را داشته باشد، تا حدود ۷۲ ساعت پیش از ورود، هزینه یک شب اقامت در هتل از او کسر می‌شود و باقی مبلغ به او بازگردانده می‌شود. چنانچه این مدت زمان به ۲۴ ساعت قبل کشیده شود، تمامی ‌هزینه پرداخت شده توسط مشتری، سوخت می‌گردد.

  • از آنجایی که هتل بین‌المللی کیش چارتر می‌باشد، به هیچ عنوان امکان کنسل کردن رزرو اتاق و تغییر تاریخ رزرو در این هتل ممکن نیست.
  • هزینه اقامت کودکان زیر پنج سال در صورت عدم استفاده از سرویس، به شکل رایگان و برای کودکان بالای پنج سال، می‌بایست هزینه رزرو هتل به صورت کامل پرداخت شود.
  • زوجین با ارائه صیغه نامه خود با مهر برجسته و مدارک شناسایی در این هتل پذیرش می‌شوند.
  • پذیرش بانوان تنها می‌تواند با ارائه مدارک شناسایی معتبر انجام شود.

هتل بین‌المللی کیش دارای استقبال فرودگاهی می‌باشد که به صورت رایگان انجام می‌شود. بنابراین حتما لازم است در صورت انجام ترانسفر، مشخصات دقیق پرواز خود را نظیر شماره پرواز، ساعت حرکت، مبدا حرکت و نام شرکت هواپیمایی به هتل اطلاع دهید.

خرید بلیط هواپیما تهران کیش از لیانا پرواز با بهترین نرخ روز و پشتیبانی 24 ساعته

پیشنهاد می‌کنیم پیش از تصمیم گیری نهایی خود، حتما سایت‌های مرتبط را دنبال نمایید. تمامی ‌جوانب مثبت و منفی هتل را بررسی و تحلیل کنید و نظرات مسافران سابق این هتل را مطالعه نمایید تا پروسه انتخاب هتل شما، کم چالش و بدون هیچ گونه نگرانی و دغدغه‌ای سپری شود.

مشخصات

مشخصات تماس

قوانین و امکانات

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
ترانسفر فرودگاهی
روم سرویس 24 ساعته
صندوق امانات
تهویه مطبوع
یخچال با مینی بار شارژ شده
سشوار
رستوران
سرویس بهداشتی در راهرو