هتل ایران کیش

Iran Hotel

معرفی و تصاویر

هتل ایران کیش از هتل‌های ۵ ستاره در جزیره کیش محسوب می‌گردد. این هتل بسیار شیک و دارای ظاهری بسیار زیبا است که در خیابان خلیج فارس قرار دارد. این هتل در دو ساختمان در سال ۱۳۹۳ ساخته شده است هم چنین این هتل دارای ۷ طبقه و ۱۲۸ اتاق و سوئیت مجهز شده است که آماده اسکان دادن مسافرین است تا اقامت منحصر به فردی در این جزیره داشته باشند.

معرفی هتل ایران کیش

این هتل یکی از هتل‌های ۵ ستاره جزیره کیش می‌باشد که فعالیت خود را از سال ۱۳۷۵ آغاز نموده است و بازسازی این هتل در سال ۱۳۸۴ کلید خورد و در نهایت بنای جدید آن در سال ۱۳۹۳ به اتمام رسید و از همین سال به بعد فعالیت آن آغاز شد. این هتل دارای امکانات شیک و منحصر به فرد است و خدمات در این مجموعه بسیار با کیفیت انجام می‌گیرد.

از آن جا که قیمت هتل برای بسیاری از گردشگران و مسافران دارای اهمیت زیادی است و می‌تواند تا حدود زیادی هزینه‌های سفر را کاهش دهد اما به کسانی که می‌خواهند از خدمات با کیفیت و بین المللی بهره ببرند اقامت در هتل ایران کیش توصیه می‌گردد. این هتل پنج ستاره همواره مورد توجه گردشگران در جزیره زیبای کیش قرار می‌گیرد و مطابق با عنوان ۵ ستاره امکانات بی نظیر زیادی را در خود ایجاد کرده است که سبب شده تا هر فردی از این مجموعه رضایت کامل داشته باشد.

هتل ۵ ستاره ایران کیش بسیار جذاب و خاص طراحی شده است. این هتل دارای دو برج به صورت هفت طبقه مجزا می‌باشد و در مجموع ۳۲۸ واحد اقامتی دارد. در این هتل اتاق‌های سمت شمالی آن مشرف به دریا می‌باشند و اتاق‌های جنوبی آن به پارک شهر نما دارند. بنابراین اگر تمایل دارید و علاقه‌مند هستید با صدای امواج آب دریا بیدار شوید و این منظره زیبا و خدادادی را از پنجره اتاق هتل مشاهده نمایید حتماً اتاق‌های ضلع شمالی این هتل را رزرو نمایید اما اگر طرفدار سکوت و طبیعت هستید واحد‌های اقامتی ضلع جنوبی برای شما مناسب‌تر است.جهت رزرو این هتل با مشاورین ما در لیانا پرواز تماس بگیرید.

امکانات رفاهی هتل ایران کیش

این هتل‌ها دارای امکانات ویژه‌ای هستند که از جمله این امکانات می‌توان استخر، سونا جکوزی رایگان، سالن بدنسازی، صبحانه رایگان، اینترنت رایگان، مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی را نام برد. از امکانات موجود در این هتل می‌توان به سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، تلفن، حمام اختصاصی، ملزومات شخصی بهداشتی، مبلمان، وان جکوزی، آباژور و یخچال و… اشاره نمود.
تمامی ‌اتاق‌های هتل ایران کیش که از بهترین هتل‌های ۵ ستاره هستند امکانات عالی و متنوعی دارند و به همین دلیل یک اقامت عالی و ویژه را برای مسافرین و گردشگران رقم خواهند زد.

کادر مجرب و آموزش دیده مجموعه هتل ایران کیش با کمال خوشرویی از مسافرین و مهمانان تور‌های مسافرتی کیش پذیرایی نموده که این مورد یکی از نقاط قوت هتل ایران کیش می‌باشد. در مجموع به تمام مسافرین عزیزی که می‌خواهند از هتل بین المللی برای اقامت به یاد ماندنی خود استفاده نمایند هتل ایران کیش را معرفی می‌نماییم هم چنین در صورتی که مهمان خارجی دارید حتماً می‌توانید این هتل را به عنوان یکی از گزینه‌های خود مد نظر داشته باشید.

هتل ایران کیش یکی از معدود هتل‌های جزیره کیش می‌باشد که مجهز به سیستم تهویه مطبوع است. این مجموعه از سیستم‌های تهویه مطبوع برای تازه کردن هوای اتاق‌های اقامتی خود استفاده می‌نماید. هتل ایران کیش نمای بسیار فوق‌العاده و خیره‌کننده‌ای دارد و به همین دلیل هر فردی را ترغیب می‌کند که برای یک شب هم که شده در این هتل اقامت نماید.

سالن اجتماعات هتل، سالن کنفرانس و اتاق جلسات هتل ۵ ستاره ایران کیش باعث شده است تا یکی از ایده آل‌ترین هتل‌ها برای افرادی که به دلیل تجارت یا سفرهای کاری به کیش مسافرت می‌نمایند، باشد. هتل پنج ستاره ایران کیش دارای یک لابی مدرن مجهز به تجهیزات پیشرفته است که نگاه مسافران را در بدو ورود به هتل به خود جذب می‌نماید و مسافران در این لابی می‌‌توانند به استراحت و گفتگو با یکدیگر بپردازند و از فضای لوکس آن لذت ببرند.

موقعیت جغرافیایی هتل ایران کیش

این هتل در مرکز شهر قراردارد و به همین دلیل در این مجموعه می‌توانید در تور کیش به راحتی به مراکز تفریحی شهر و مراکز خرید دسترسی داشته باشید. اسکله تفریحی، پلاژ آقایان، کارتینگ، کوه نور، گذر هنرمندان و فلای بورد مراکز تفریحی هستند که در جزیره کیش وجود دارند که فاصله زیادی با این هتل ندارند.
از طرفی هتل ایران کیش به مراکز خریدی مانند رویال مال، بازار بهکیش، بازار دامون دریا ۱ و ۲، بازار زیتون، بازار مریم، بازار پانیذ و بازار پردیس ۱ و ۲ نزدیک می‌باشد بنابراین با اقامت در این هتل می‌توانید به مراکز خرید و مراکز تفریحی این جزیره دسترسی داشته باشید.

مشخصات

مشخصات تماس