هتل آفتاب شرق کیش

Aftab e Shargh Hotel

معرفی و تصاویر

اگر در سفر نمی‌خواهید برای هتل هزینه زیادی کنید، ما هتل آفتاب شرق کیش را به شما پیشنهاد می‌کنیم. هتل سه ستاره آفتاب شرق کیش در سال 1386 در یکی از مناطق بومی ‌جزیره و در ابتدای جاده جهان به بهره‌برداری رسید. در فضای سبز هتل یک کافی شاپ زیبا در فضای باز وجود دارد که پذیرای تعداد زیادی از مسافران با نوشیدنی‌های گرم و خنک در محیطی بسیار زیبا می‌باشد. همچنین کافی شاپ دیگری نیز آماده خدمت رسانی به شما می‌باشد. از طرفی ترانسفر رایگان به مراکز خرید و هتل نیز به دلیل فاصله زیاد هتل تا مراکز تجاری اصلی جزیره از دیگر خدمات خوب هتل می‌باشد.

هتل آفتاب شرق کیش در مقایسه با بسیاری از هتل‌های کیش، قیمت بسیار پایینی دارد. به همین خاطر، می‌توانید هزینه بیشتری را در سفر خود صرف کنید، غذاهای محلی مختلف را امتحان کنید، مکان‌های دیدنی بیشتری را ببینید و سوغاتی‌های بیشتری بخرید. در رستوران هتل از انواع غذاهای ایرانی و خارجی با کیفیت و خوشمزه لذت ببرید. از طرفی اتاق‌های متنوع با ظرفیت‌های مختلف برای حمایت از سلایق، خانواده‌ها و گروه‌های بیشتر در دسترس است. کافی شاپ هتل نیز گزینه بسیار مناسبی برای برگزاری انواع مراسم رسمی ‌و دوستانه می‌باشد.

هتل آفتاب شرق کیش دارای 47 اتاق در 3 طبقه می‌باشد. همچنین فاصله تا فرودگاه بین المللی کیش 8 دقیقه است. از جاذبه‌های جزیره کیش می‌توان به سواحل کیش، شهر باستانی حریره، کشتی یونانی، مجموعه پارک دلفین‌ها، کاریز کیش، مراکز خرید کیش، هندورابی و خلیج باشکوه فارس اشاره کرد. از آنجایی که کیش جزیره کوچکی است، می‌توانید به راحتی از جاذبه‌های زیبای آن دیدن کنید، در مجموعه‌های مختلف خود را سرگرم کنید و از مراکز خرید آن چیزهای زیادی خریداری کنید.

امکانات رفاهی هتل آفتاب شرق کیش

از امکانات این هتل 3 ستاره می‌توان به آژانس مسافرتی، آسانسور، ترانسفر رایگان، صندوق امانات، نمازخانه، آتش نشانی، اتاق چمدان، فضای سبز، خودپرداز و پارکینگ اشاره کرد. علاوه بر این، امکانات طراحی شده برای معلولان در دسترس است.

خدمات تور، دستگاه واکس کفش، تاکسی سرویس و پذیرش 24 ساعته نیز موجود است. علاوه بر این، کافه، چایخانه سنتی و رستوران هتل، غذاها و نوشیدنی‌های خوش طعمی ‌را ارائه می‌دهد. در این هتل همچنین کودکان زیر 5 سال، واجد شرایط عدم پرداخت هزینه اقامت خود هستند. می‌توانید از هتل نیز یک ماشین کرایه کنید و از کل جزیره بازدید کنید.

امکانات اتاق هتل آفتاب شرق کیش

اتاق‌های دو تخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته در هتل وجود دارند. این هتل دارای تلویزیون کابلی/ ماهواره‌ای،Wi-Fi ، تلفن، یخچال، خشکشویی، صندوق امانات و مینی بار با هزینه اضافی در اتاق‌های خود است. علاوه بر این، سیستم‌های تهویه مطبوع، حمام و تمام لوازم بهداشتی در آنجا رایگان است. از استنشاق هوای تازه در بالکن اتاق خود لذت ببرید. سرویس اتاق 24 ساعته نیز برای راحتی بیشتر شما در دسترس است. در تور کیش می‌توانید چند شب اقامت راحت و دلپذیر را در این هتل تجربه کنید.

فاصله هتل تا مناطق و اماکن اطراف هتل

  • سواحل کیش 1.8 کیلومتر
  • تا مسیر ویژه دوچرخه سواری 4 کیلومتر
  • تا شهر باستانی حریره 4.8 کیلومتر
  • تا شهر زیرزمینی کاریز 5 کیلومتر
  • تا کشتی یونانی 7 کیلومتر
  • تا فرودگاه بین المللی کیش 9 کیلومتر
  • تا بازار پدیده 9.5 کیلومتر
  • تا بازار مریم 9.8 کیلومتر
  • تا باغ پرندگان 15 کیلومتر
  • تا پارک دلفین‌ها 15.8 کیلومتر

مشخصات

مشخصات تماس

قوانین و امکانات

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
آسانسور
پارکینگ
ترانسفر فرودگاهی
خدمات تور شهری و تفریحی
خشکشویی
خودپرداز
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
صندوق امانات
نمازخانه
تهویه مطبوع
رستوران
تراس