هتل زهره اصفهان

Zohreh Hotel

معرفی و تصاویر

هتل زهره اصفهان یکی از هتل‌های سنتی شهر اصفهان به شمار می‌رود. در شهر اصفهان می‌توانید مراکز و جاذبه‌های گردشگری بی‌شماری را از نزدیک دیدن کنید.‌ سالانه افراد بسیاری از تعطیلات خود استفاده کرده و به شهر اصفهان سفر می‌کنند. برای آن که با خیالی راحت بتوانید از مراکز تفریحی و توریستی مخصوصاً پل خواجو و سی و سه پل و دیگر اماکن گردشگری دیدن کنید بهتر است یکی از هتل‌های زیبا را در مرکز شهر انتخاب کرده و با اقامت در این هتل به مراکز تفریحی مراجعه کنید. قصد داریم در این مقاله با یکی از بهترین هتل های اصفهان آشنا شوید.

معرفی هتل زهره اصفهان

هتل زهره اصفهان دارای ۵۱ اتاق و ۱۰ طبقه است و جزو هتل‌های ۳ ستاره نزدیک مرکز شهر می‌باشد. این هتل در سال ۸۴ احداث شده و در سال ۹۷ مرمت و بازسازی شده است. بافت هتل جزو معماری سنتی است و در مرمتی که انجام شده است پرسنل هتل آن را به صورت مدرنیته در آورده‌اند. یکی از زیباترین هتل‌هایی که همه افراد به دنبال اقامت در آن هستند، هتل زهره است. برای آنکه بتوانید اقامت خوب و خوشی داشته باشید، بهتر است رزرو خود را در زمان مناسب انجام دهید. پرسنل هتل به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی تمامی سوالات شما هستند.

امکانات هتل زهره اصفهان

هتل زهره اصفهان از ترکیب بافت مدرنیته و سنتی بنا شده است و جزو یکی از هتل‌های زیبا و مجلل به شمار می‌رود. این هتل سه ستاره دارای امکانات منحصر به فرد بی نظیر است که برای راحتی حال همه مسافران قرار داده شده است. از جمله امکانات هتل زهره اصفهان می‌توانیم به: آسانسور، پله اضطراری، سیستم تهویه مطبوع، سیستم آتش‌نشانی، سرویس بهداشتی مجزا در هر طبقه، پرسنل زحمتکش، رستوران، استخر شنا، پاسخگویی ۲۴ ساعته، تاکسی سرویس، صندوق امانات، اتوشویی و خشکشویی، واکس کفش و دیگر امکانات عمومی اشاره کنیم.

امکانات اتاق‌های هتل زهره اصفهان

اتاق‌هایی که در هتل زهره اصفهان احداث شده است از بافت تاریخی و مدرن برخوردار هستند و جزو زیباترین محل‌های اقامت گردشگران به شمار می‌روند. تعداد اتاق‌های این هتل ۵۱ عدد است و از جمله امکاناتی که در این اتاق‌های هتل موجود است عبارتند از: مبلمان، نشیمن مجزا، تخت‌های دبل و تکی، پنجره‌های زیبا با نمای بسیار زیبا از بیرون، صرف صبحانه در اتاق، سرویس بهداشتی، حمام، تلفن، اینترنت رایگان، تلویزیون و صندلی.

جهت رزرو تور اصفهان با بهترین نرخ و امکانات با مشاوران ما در لیانا پرواز در ارتباط باشید.

رزرو هتل زهره اصفهان

همه کسانی که به شهر اصفهان سفر می‌کنند دوست دارند محل مناسبی را برای مسافرت خود داشته باشند. هتل زهره یکی از هتل‌های مجلل و سنتی است که نمای بسیار زیبا و امکانات منحصر به فردی دارد. برای آنکه خیالتان از بابت محل اقامت راحت باشد، بهتر است که این هتل زیبا را چند روز قبل از شروع سفر رزرو کنید. قیمت‌های این هتل با توجه به امکانات و دسترسی به مراکز تفریحی مناسب است و افراد با تعداد نفرات مختلف می‌توانند یکی از اتاق‌ها را با توجه به اندازه و تعداد تخت انتخاب کرده و رزرو نمایند.

سخن پایانی

برای لذت بردن از اماکن تفریحی و گردشگری در اصفهان باید چندین روز را صرف کنید. بافت تاریخی شهر اصفهان و همچنین مکان‌های زیبایی که در این شهر در دوران مختلف بنا شده است، سبب شده تا توریست‌ها و گردشگران زیادی سالانه به این مکان زیبا سفر کنند. اوقات خوب و خوشی را برای شما در تعطیلات آرزومندیم. لطفاً نظرات، خاطرات و انتقادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مشخصات

  • سال ساخت: ۱۳۸۴
  • Number of floors: ۱۰
  • تعداد اتاق: ۵۱

مشخصات تماس

قوانین و امکانات

امکاناتی که هتل دارد

آسانسور
تاکسی سرویس در هتل
خشکشویی
پذیرش 24 ساعته
صندوق امانات
تهویه مطبوع
رستوران