هتل باران اصفهان

Baran Hotel Isfahan

معرفی و تصاویر

هتل باران اصفهان یکی از بهترین هتل های اصفهان و از گروه هتل‌های آسمان می‌باشد، این هتل با تسهیلات و امکانات عالی و 38 اتاق آماده ارائه خدمات به مسافران می‌باشد.

موقعیت هتل باران

هتل باران اصفهان در نزدیکی دانشگاه صنعتی اصفهان و منطقه صنعتی تجاری اصفهان قرارا دارد به همین علت توجه مسافرانی که با هدف های تجاری به اصفهان سفر می‌کنند به خود جذب می‌کند البته این هتل چندان هم به جاذبه های توریستی شهر اصفهان دور نیست و در فاصله 15 دقیقه ای با میدان نقش جهان اصفهان قرار دارد.

هتل باران اصفهان به مراکز گردشگری و تفریحی پل خواجو و میدان نقش جهان نزدیک است و امکان دسترسی به بیمارستان امام حسین را هم دارد. این هتل زیبا در شهر اصفهان واقع شده است. افرادی که قصد سفر به اصفهان را دارند باید یکی از هتل‌ها را برای محل اقامت خود انتخاب کنند. شهر اصفهان پذیرای گردشگران و توریست‌های بسیاری از سراسر کشور و دیگر کشورهای مختلف است. برای آنکه با این هتل زیبا بیشتر آشنا شوید با ما همراه باشید.

چنانچه قصد یک سفر گردشی و تفریحی در اصفهان را دارید، پیشنهاد ما سفر با تور اصفهان است، چون این تور شما را با همه ی جاذبه های این شهر آشنا می نماید.

ویژگی های هتل باران اصفهان 

این هتل دارای ۷ طبقه است و ۳۸ اتاق دارد. اتاق‌ها به صورت سوئیت و اتاق‌های سنتی هستند. هتل باران اصفهان هتل ۳ ستاره است و در خیابان امام خمینی واقع شده. این هتل از اماکن گردشگری و توریستی کمی فاصله دارد و بهتر است با سرویس شخصی و یا اتوبوس به این اماکن مراجعه کنید. هتل باران جزو هتل‌های تازه تاسیس است و از نظر امکانات دارای بیشترین امکانات رفاهی برای آسایش همه مسافران و گردشگران است. این هتل دارای پنجره‌های بزرگ است و همه افراد به راحتی می‌توانند نمای زیبای بیرون از هتل را تماشا کنند. داخل هتل نمای مدرن بسیار زیبا دارد. از دیدن نمای داخلی می‌توانید لذت کامل را ببرید.

امکانات هتل باران اصفهان

هتل باران دارای لابی بسیار بزرگ و شیک و زیبا است. در سقف آن یک لوستر بزرگ قرار گرفته است. مبلمان این هتل زیبا بسیار شیک و منحصر به فرد است و از گلدان‌های بزرگ در دو طرف سالن لابی استفاده شده است‌. بافت طراحی شده داخل هتل سنگ است و زیبایی خاصی دارد. از امکانات این هتل می‌توانیم به اینترنت در لابی، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، ماهواره، نمازخانه و سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در هر یک از طبقات و رستوران اشاره کنیم و غذاهایی که در این هتل سرو می‌شود سنتی و محلی هستند و جزو غذاهای خوشمزه به شمار می‌روند.

رستوران هتل آماده ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی می‌باشد همچنین در اطراف هتل باران رستوران‌هایی با امکانات عالی آماده ارائه خدمات می‌باشند. چنانچه قصد داشتید با هواپیما به اصفهان سفر نمایید، بلیط هواپیما تهران اصفهان در سایت ما با قیمت مناسب به فروش می رسد.

امکانات اتاق‌های هتل باران اصفهان

اتاق‌های هتل باران در دو کلاس سوئیت و اتاق معمولی پذیرای همه گردشگران هستند. در سوئیت‌ها می‌توانید تمامی امکانات را مشاهده کنید. از جمله امکاناتی که در سوئیت و اتاق‌ها به طور مشترک وجود دارد عبارتند از: تخت‌های دبل و تکی، سرویس بهداشتی، حمام، وسایل بهداشتی، دمپایی، مبلمان شیک، پنجره‌های زیبا همراه با پرده‌های رنگ روشن، میز، یخچال و تلفن، همچنین؛ صبحانه را می‌توانید در اتاق‌های هتل میل‌کنید.

رزرو آنلاین هتل باران اصفهان

رزرو هتل باران به سادگی از طریق سایت لیانا پرواز امکان پذیر است و در صورت قطعی بودن سفر به اصفهان رزرو خود را نهایی کنید. در غیر این‌صورت بابت کنسل کردن اقامت، باید با توجه به زمان باقی مانده به سفر، مبلغی را به پرسنل هتل بپردازید. کودکان زیر ۵ سال هزینه اقامت ندارند و به راحتی می‌توانید کودکان خود را با هزینه مناسب و پایین به سفر ببرید. در هنگام رزرو از تخفیفات ویژه هتل می‌توانید بهره مند شوید.

اگر نیت کردید که بعد از سفر به اصفهان، به زیارت باب الحوائج، امام رضا(ع) بروید، تور مشهد نیز برای شما عیزیان برگزار می گردد.

سخن پایانی

شهرهای بسیاری در کشور وجود دارند که ارزش آن را دارد به این شهرها مسافرت کرده و از مراکز تفریحی و دیدنی آن‌ها دیدن نمایید. یکی از این شهرهای زیبا اصفهان است. برای آن که خاطرات خوشی همراه با خانواده داشته باشید، بهتر است اقامت خود در هتل باران را نهایی کرده و سپس سفر خود را شروع کنید. امیدواریم از سفر به اصفهان و اقامت در هتل باران نهایت لذت را ببرید. لطفاً خاطرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پیشنهاد لیانا پرواز برای مسافرانی که با هدف تجاری به اصفهان سفر می کنند اقامت در هتل باران اصفهان می باشد.

مشخصات

  • سال ساخت: ۱۳۹۷
  • Number of floors: ۷
  • تعداد اتاق: ۳۸
  • Number of parking spaces: ۱۶ خودرو
  • Number of beds: ۱۳۱
  • Lobby capacity: ۳۰ نفر
  • Traffic situation: خارج از محدوده
  • Hotel view: خیابان

فاصله تا ...

  • میدان نقش جهان ۱۵٫۵کیلومتر
  • مسجد شیخ لطف الله ۱۵٫۵کیلومتر
  • کاخ عالی قاپو ۱۴٫۵کیلومتر
  • مسجد جامع(مسجد جامع عتیق) ۱۴٫۴کیلومتر
  • فرودگاه بین المللی ۳۴٫۲کیلومتر

مشخصات تماس

قوانین و امکانات

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
آسانسور
پارکینگ
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
صندوق امانات
لابی
تهویه مطبوع
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
سشوار
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
رستوران
کافی شاپ
خدمات خانه‌داری