هتل سپیده چابهار

Sepideh Hotel

معرفی و تصاویر

هتل سپیده چابهار یکی از هتل‌ های دو ستاره در چابهار است. منطقه چابهار یکی از مناطق گردشگری و توریستی در جنوب کشور به شمار می‌رود و سالانه گردشگران بسیاری از سراسر کشور به این منطقه مسافرت می‌کنند. در شهر چابهار مناطق تفریحی گردشگری و تجاری بسیاری واقع شده است و هتل‌های زیادی هم برای پذیرایی از میهمانان تاسیس شده است. برای آنکه بهترین هتل‌های چابهار را رزرو کنید بهتر است با کارشناسان ما در تماس باشید.

معرفی هتل سپیده چابهار

هتل سپیده چابهار جزو هتل‌های دو ستاره با امکاناتی مناسب است که برای گردشگران ایرانی در نظر گرفته شده است. این هتل مکانی مناسب برای رسیدن به مراکز تجاری و تفریحی و همچنین خرید است. هتل سپیده نزدیکی مناسبی با مجتمع‌های تجاری و گردشگری دارد. منطقه چابهار در یک و نیم کیلومتری دریای عمان واقع است و بیشتر هتل‌هایی که در این منطقه قرار دارند امکانات رفاهی خوبی دارند. هتل سپیده هم از این امر مستثنی نیست و در جایی واقع شده است که بهترین امکانات در آنجا قرار دارد. در این مقاله قصد داریم شما را با هتل سپیده آشنا کنیم.

امکانات هتل سپیده چابهار

هتل سپیده چابهار برای گردشگران امکانات مناسبی را در نظر گرفته است و همه گردشگران می‌توانند با استفاده از امکانات هتل تفریحات خوب و خوش و سالمی داشته باشند. این هتل مجهز است به لابی، اینترنت رایگان در لابی، رستوران، پارکینگ روباز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفا حریق، همچنین پرسنل سخت کوش و مهربان، تاکسی سرویس و دیگر امکانات. مسافران هرگونه اطلاعات و سوالی در مورد مراکز گردشگری و تفریحی را می‌توانند از پرسنل هتل بپرسند. غذاهای این هتل در رستوران سرو می‌شود و جزو غذاهای با کیفیت و قیمت مناسب در چابهار به شمار می‌روند. به راحتی می‌توانید غذای خود را انتخاب کرده و سفارش دهید.

امکانات اتاق‌های هتل سپیده چابهار

محل اقامت برای همه افراد مهم است و گردشگرانی که به شهر چابهار سفر می‌کنند علاقه دارند محل اقامتی مناسب با امکانات رفاهی خوب داشته باشند. بنابراین بهتر است در انتخاب هتل و محل اقامت دقت کنید. اتاق‌های هتل سپیده چابهار دارای امکانات مناسبی برای استراحت و گذراندن اوقات فراغت هستند. از جمله امکاناتی که در این اتاق‌ها وجود دارد عبارتند از: تلفن بی سیم، اینترنت بیسیم رایگان، مبلمان، تخت و میز، سرویس بهداشتی، حمام و وسایل بهداشتی، حوله اختصاصی، دمپایی، پنجره‌های شیک با پرده‌های مناسب و دکوراسیون زیبا.

جهت رزرو تور چابهار با بهترین نرخ و امکانات با مشاوران ما در لیانا پرواز در ارتباط باشید.

رزرو هتل سپیده چابهار

بیشتر ایرانیان که به جنوب کشور علاقه دارند بهتر است به منطقه زیبای چابهار سفر کنند. هتل سپیده چابهار دارای خدمات عالی بوده و می‌توانید این هتل را به راحتی به صورت آنلاین رزرو کنید. اگر از امکانات آنلاین استفاده کنید، به راحتی می‌توانید قیمت مناسب‌تر و پایین‌تری برای رزرو بپردازید. حتماً چند روز قبل از سفر رزرو خود را انجام دهید. در صورتی که سفر شما کنسل شد، باید حتماً هزینه اقامت یک شب را به پرسنل هتل بپردازید. کودکان بالای ۵ سال باید هزینه یک نفر کامل را بپردازند.

سخن پایانی

بی‌شک یکی از مکان‌های توریستی تفریحی و گردشگری در کشور ایران منطقه چابهار است. در این منطقه هتل‌های زیاد و بسیاری احداث شده است تا گردشگرانی که به این منطقه مسافرت می‌کنند بتوانند از محل اقامت برخوردار شده و تعطیلات خوبی را سپری کنند. برای آنکه بتوانید به راحتی به منطقه چابهار سفر کنید بهتر است از اطلاعاتی که روی سایت قرار داده‌ایم استفاده کنید تا بتوانید با شناخت از این منطقه به مراکز تفریحی و گردشی بروید. منتظر انتقادات، پیشنهادات و نظرات شما در رابطه با هتل سپیده چابهار هستیم.

مشخصات

مشخصات تماس

قوانین و امکانات

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
پارکینگ
لابی
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
رستوران