هتل آپارتمان شوهاز چابهار

Shouhaaz hotel appartment

معرفی و تصاویر

بندر چابهار یکی از نقاط دیدنی جنوب ایران است و به عنوان بندر اقیانوسی ایران شناخته ‌می‌شود. این شهر دارای جاذبه‌های مختلفی است و به همین دلیل بسیاری از توریست‌ها جهت دیدن این جاذبه‌ها به این بندر سفر ‌می‌کنند. در این بندر زیبا مراکز و هتل‌های اقامتی زیادی وجود دارد که از آن جمله ‌می‌توان به هتل آپارتمان شوهاز چابهار اشاره کرد. این هتل یکی از بهترین مکان‌های اقامتی این بندر زیبا به شمار ‌می‌آید که در نزدیکی ساحل دریای عمان قرار گرفته است.

برای گردش در شهر چهار فصل چابهار می توانید، تور چابهار انتخاب نمایید.

معرفی شهر چابهار

چابهار از جمله بنادری است که در استان سیستان و بلوچستان قرار دارد. این بندر زیبا در کنار اقیانوس هند قرار گرفته و از آب و هوای بسیار مطبوعی برخوردار است. از این‌رو در گذشته این بندر شگفت انگیز به بندر چهار بهار نیز شهرت داشت. این بندر به عنوان تنها راه آبی جهت ارتباط با کشورهای مختلفی همچون ازبکستان،‌ تاجیکستان، قرقیزستان، ترکمنستان،‌ افغانستان و قزاقستان به شمار ‌می‌آید، به همین دلیل به عنوان یکی از مهمترین بنادر بازرگانی ایران محسوب ‌می‌شود.

از این‌رو کشتی‌های اقیانوس‌پیمای زیادی در این بندر پهلو گیری ‌می‌کنند، همچنین فرودگاه این بندر نیز میزبان بسیاری از پروازهای داخلی و خارجی کشور است. بنابراین بسیاری از افراد با اهداف متنوعی به شهر چابهار سفر ‌می‌کنند که از آن جمله ‌می‌توان به اهداف اقتصادی، سیر و سیاحت و … اشاره کرد.
چابهار مناطق گردشگری و جاذبه‌های تاریخی فراوانی دارد. از مهمترین جاذبه‌های تاریخی این بندر زیبا ‌می‌توان به موزه محلی چابهار اشاره کرد، همچنین مسجد جامع دزک، مسجد جامع تیس، قلعه پیروز گت، ساختمان تلگراف خانه، گورستان جن تیس و … نیز از دیگر جاذبه‌های تاریخی چابهار است.

علاوه بر این، از مهمترین جاذبه‌های گردشگری و طبیعی این شهر نیز ‌می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جنگل حرا یکی از نقاط بکر موجود در این بندر است که دارای درخت‌هایی است که در دل آب هستند.
  • کوه گل افشان نیز یکی از مناطق دیدنی در این شهر است که به جای آب از چشمه‌هایشان گل بیرون ‌می‌زند که از خواص درمانی زیادی برخوردار هستند. بنابراین افراد ‌می‌توانند در آن حمام گل بگیرند.
  • یکی از نقاط شگفت‌انگیز در چابهار تالاب لیبار است، این تالاب به رنگ صورتی بوده و در واقع یکی از 4 تالاب صورتی در جهان به شمار ‌می‌آید. این تالاب دارای پرندگان مختلفی است که از آن جمله ‌می‌توان به فلامینگو، تیهو، جیرفتی، عقاب دشتی، کشیم و چنگر اشاره نمود.

چنانچه قصد سفر به کشور زیبای تایلند را دارید، لیانا پرواز، تور تایلند را نیز با بهترین امکانات ارائه می دهد.

درباره هتل آپارتمان شوهاز چابهار

یکی از مجهزترین هتل‌های چابهار، هتل آپارتمان شوهاز چابهار است. این هتل لاکچری در سال 1397 ساخته شده و امکانات بسیار مطلوبی برای گردشگران فراهم ‌می‌کند. این هتل دارای سه طبقه است و در کل 30 اتاق و سوئیت دارد و از محیطی آرام و دنج برخوردار است.

از لحاظ موقعیت این هتل در بلوار امام خمینی قرار گرفته، بنابراین گردشگران با اقامت در این مکان، به راحتی به ساحل دریای عمان دسترسی خواهند داشت. از این‌رو میهمانان این هتل مجلل ‌می‌توانند از امکانات تفریحی در ساحل دریای عمان و دیدنی‌های چابهار لذت ببرند. بازار سنتی بلوکان نیز در نزدیکی این هتل قرار دارد، بنابراین گردشگرانی که به قصد خرید به این بندر آمده‌اند با اقامت در هتل آپارتمان شوهاز فرصت استثنائی برای خرید لوازم مورد نظرشان خواهند داشت.

از جمله قوانین این هتل در مورد تحویل دادن و گرفتن اتاق‌ها آن است که گردشگران جهت تحویل اتاق ساعت 14 باید مراجعه کنند. ساعت تحویل گرفتن اتاق‌ها نیز ساعت 12 خواهد بود. این هتل امکان پذیرش خانم‌های مجرد را نیز خواهد داشت، اما این افراد باید از مدارک شناسایی معتبر برخوردار باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور پوکت تایلند نیز می توانید به صفحه این تور مراجعه کنید.

امکانات هتل آپارتمان شوهاز چابهار

بسیاری از گردشگران زمانی که وارد چابهار ‌می‌شوند، به‌دنبال هتل‌های لوکس با بالاترین خدمات رفاهی و موقعیت مناسبی هستند تا بتوانند با اقامت در این هتل اوقات خوشی را در چابهار سپری کنند به همین دلیل ‌می‌توان گفت هتل نوساز شوهاز یکی از انتخاب‌های عالی برای این افراد به شمار ‌می‌آید. این هتل دارای رستوران نیست اما با توجه به موقعیت مناسبی که دارد و در مرکز شهر چابهار واقع گردیده، به انواع رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها دسترسی دارد. از جمله این رستوران‌ها ‌می‌توان به رستوران آقا بزرگ اشاره کرد که در چند قد‌می ‌این هتل قرار دارد.

بیشتر بخوانید: کوه مریخی چابهار

به طور کلی هتل شوهاز از امکانات فوق العاده‌ای برخوردار است که برخی از این امکانات به شرح زیر هستند:

  • این هتل دارای پارکینگ است تا مسافران دارای خودرو به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند.
  • هتل آپارتمان شوهاز چابهار مجهز به آسانسور بوده که برای افراد مسن راحتی زیادی ایجاد کرده است.
  • این هتل برای افرادی که ‌می‌خواهند خود در چابهار به گشت و گذار بپردازند و از زیبایی آن لذت ببرند، امکان اجاره خودرو را فراهم نموده است.
  • هتل شوهاز خدمات خشکشویی را نیز برای میهمانان خود ایجاد کرده تا خیال آنها از تمیزی و مرتب بودن لباس‌هایشان در مدت اقامتی که در چابهار دارند، راحت باشد.
  • ترانسفر فرودگاهی نیز یکی دیگر از خدمات این هتل محبوب است.

اتاق‌های هتل آپارتمان شوهاز چابهار

هتل آپارتمان شوهاز از اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و … برخوردار است تا مسافران با توجه به تعداد نفرات به انتخاب این اتاق‌ها بپردازند.
این اتاق‌ها دارای امکانات مختلفی هستند که برخی از آنها به قرار زیر است:

  • تما‌می ‌اتاق‌های این هتل شیک مجهز به وسایل سرمایشی پیشرفته هستند.
  • در اتاق‌ها آشپزخانه با وسایل پخت و پز قرار دارد.
  • هر کدام از اتاق‌ها دارای یخچال و تلویزیون هستند.
  • اینترنت رایگان در تما‌می ‌اتاق‌ها وجود دارد.
  • همه اتاق‌ها دارای صندوق امانات هستند تا به خوبی حافظ وسایل مشتریان خود باشند.

نتیجه‌گیری

از آنجایی که هتل آپارتمان شوهاز چابهار در دل شهر بندری چابهار قرار دارد، به همین دلیل به انواع جاذبه‌های دیدنی، مراکز خرید، فرودگاه و … نزدیک است و موقعیت عالی دارد. همچنین این هتل دارای امکانات مناسبی برای رفاه است و از این‌رو توانسته نظر مساعد بسیاری از میهمانان خود را جلب کند. به‌همین دلیل به عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین هتل‌های چابهار به شمار ‌می‌آید و انتخاب اول بسیاری از گردشگران است.

مشخصات

  • سال ساخت: ۱۳۹۷
  • Number of floors: ۳
  • تعداد اتاق: ۳۰

مشخصات تماس

قوانین و امکانات

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
آسانسور
پارکینگ
ترانسفر فرودگاهی
خشکشویی
پذیرش 24 ساعته
صندوق امانات
تهویه مطبوع
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده