سفر به نوسا پنیدا

به روز رسانی: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱
سفر به نوسا پنیدا

اگر بالی مانند یک کیک خوشمزه باشد، نوسا پنیدا بهترین قسمت این کیک است. این جزیره را می‌توان مینیاتوری از بالی اما از نوع بسیار بکرتر و دست نخورده‌تر دانست. از مناظر زیبا گرفته تا انجام فعالیت‌های جسورانه همه و همه از دلایل شگفت‌انگیز سفر به نوسا پنیدا هستند که در ادامه مطلب لیانا پرواز شما را با 11 دلیل سفر به نوسا پنیدا آشنا می سازد.

سفر به نوسا پنیدا

خور کریستال (Crystal Bay)

این خور به دلیل آب درخشان، زیبا و نیمه شفافش کریستال نام گرفته است. خور کریستال آبی بسیار زلال و شفاف به پاکی و زلالی کریستال دارد و مقصدی عالی برای غواصی در زیر آب‌های شفاف و نسبتا آرام اقیانوس محسوب می‌شود.

بهترین نرخ خرید بلیط هواپیما تهران بانکوک از معتبرترین سامانه رزرواسیون در ایران

مسافران می‌توانند بدون هیچ تلاشی ماهی‌های عجیب و غریب و صخره‌های رنگارنگ مرجانی را ببینند. حتی برای کسانی که ترجیح می‌دهند در کنار ساحل بمانند، جدای از شن‌های نرم ساحلی و امواج آرام، غروب بسیار زیبا که تپه‌های جنگلی و قایق‌های ماهی‌گیران را کم‌کم در سیاهی فرو می‌برد، هم می‌تواند بسیار دلپذیر باشد.

خور کریستال

ساحل کلینگ کینگ

بلندی‌های چشم‌نواز، تبدیل به مکانی شده‌اند که برفراز آنها می‌توان نوسا پنیدا و حتی بالی را دید. بر فراز تپه‌ها می‌توان صخره‌ای عظیم را مشاهده کرد که گویی ساحل را در آغوش گرفته و آن را در پرده‌ای از اسرار فرو برده است. جایی که دریای آبی بیکران از امتداد افق به شن‌های سفید رنگ ساحل می‌پیوندد.

با رزرو تور کازان لحظه آخری از زیباترین شهر روسیه دیدن نمایید.

شما می‌توانید استراحت کنید و از بالا از چشم اندازهای زیبا لذت ببرید و یا به کنار ساحل بیایید. این مکان یکی از دلایل سفر به نوسا پنیدا بوده و از یک طرف به انسان حس آرامش و راحتی می‌بخشد و از سوی دیگر شیب تپه و امواج خروشان کمی خوفناک است.

ساحل کلینگ کینگ

آبشار پگویانگان

این آبشار، مانند هر آبشار دیگری معمولی نیست. لذت این آبشار در قسمت بالایی آن است. قبل از آن که آب به پایین بریزد از گودالی بزرگ و عمیق می‌گذرد و از روی صخره‌ای عظیم به اقیانوس، می‌ریزد. در سفر به نوسا پنیدا برای این که به معبد آب مقدس بر روی صخره برسید باید از پله های آبی رنگ کنار صخره بالا بروید. اما نگران نباشید، منظره شگفت‌انگیز اقیانوس در طول راه، شما را همراهی خواهد کرد.

آبشار پگویانگان

سفر به نوسا پنیدا و بازدید از معابد

سیمای معنوی مشهور بالی و جاذبه های بالی حتی در جزیره‌های کوچک اطرافش از جمله در سفر به نوسا پنیدا هم مشهود است. این جزیره معابدی زیبا برای بازدید دارد که ترکیبی از سبک معماری منحصر به فرد بالی و عناصر معماری هندو است. معابدی که در سفر به نوسا پنیدا دیده می‌شوند درست شبیه معابد بالی هستند با این تفاوت که محافظت شده بوده و خلوت‌تر هستند. از جمله چیزهایی که در معابد نوسا پنیدا می‌توانید ببینید، کنده‌ کاری‌های زینتی و تشریفات مذهبی روزانه هستند که در میان آنها، محبوب‌ترین آنها پورا دالم پد و خدای گیری پوتری است.

لیانا پرواز مجری مستقیم تور مالزی، با بهترین پروازهای ایرانی و امکان ارائه هتل‌های متنوع با بهترین قیمت

ماجراجویی در زیر آب

سواحل شمالی نوسا پنیدا مسکن انواع آبزیان دریایی است. می‌توانید سفره ماهی‌ها، ماهی مولا مولا و دیگر گونه‌های عجیب و غریب زیر آب آن را از نزدیک ببینید. این از دیگر امکاناتی است که هنگام غواصی در آب‌های نوسا پنیدا می‌توانید استفاده کنید. می‌توانید در بالای صخره‌های مرجانی رنگارنگ که انبوهی از ماهی‌ها در اطراف آنها پرسه می‌زنند شنا کنید.

با خرید تور تایلند با دنیایی آمیخته‌ از فرهنگ و مدرنیته روبه‌رو شده و از فستیوال‌های با شکوه آن دیدن نمایید.

ماجراجویی زیر آب

بازارهای سنتی

به هرجای اندونزی که سفر کنید، بازارهای سنتی همیشه مکان‌هایی ارزشمند برای بازدید هستند. در اینجا شما می‌توانید مردم محلی را که مشغول انجام کارهای روزمره خود هستند از نزدیک ببینید. حتی می‌توانید سوغاتی های بالی بخرید یا محصولات تازه خود را برای مصرف روزانه، از این بازارها تهیه کنید. خرید از بازارهای سنتی فرصتی برای حمایت کردن از اقتصاد محلی و رونق کسب و کار در محل‌هایی که عاشق آنها هستید، ایجاد می‌کند. بازار منتیگی در محلی مناسب و در کنار ساحل قرار گرفته است و هر چیزی که لازم دارید از انواع میوه‌ها تا غذاهای سنتی و سوغاتی در آن یافت می‌شود.

رزرو تور پاتایا با بهترین ساعت پرواز و هتل های متنوع با تضمین بهترین قیمت بازار

هتل‌های زیبا

کسی شما را به خاطر سپری کردن اوقات فراغتتان در این جزیره سرزنش نمی‌کند. مخصوصا اگر با تخصیص هزینه‌ای به صرفه در یک ویلای زیبا اقامت کنید. شما با کمتر از 70 دلار می‌توانید کلبه‌ای زیبا در موقعیتی عالی و امکانات فراوان در جزیره، برای خود دست و پا کنید. منظور از امکانات، لوازم شیک و مدرن، مانند تخت‌های متحرک شیک است. در سفر به نوسا پنیدا می‌توانید در طبیعت آرام در ناز و نعمت استراحت کنید و در لحظاتی به دور از گشت و گذار، وقت بگذرانید.

هتل های زیبای بالی

موتور سواری

اجاره موتور، طبیعی‌ترین کاری است که شما می‌توانید در تور بالی و جزایر اطراف آن، انجام دهید. شما می‌توانید با سرعتی دلخواه در هر جاده‌ای که دوست دارید، موتورسواری کنید. موتور سواری در بالی و در سفر به نوسا پنیدا می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد چرا که بسیاری از قسمت‌های این جزیره هنوز هم برای بسیاری از گردشگران، ناشناخته است. کسی چه می‌داند ممکن است شما مکانی را کشف کنید که هنوز در گوگل مپ دیده نشده یا در صفحه اینستاگرام هیچ کس به اشتراک گذاشته نشده است.

موتور سواری در بالی

گیاهان سبز و پر آب استوایی

در سفر به نوسا پنیدا، سواحل زیبا و چشم انداز زیر آب، واقعا جذاب و فریبنده است. اما طبیعت بکر و باشکوه جزیره نیز دست کمی از سواحل آن ندارد. جزیره پر از طبیعت سرسبز و رویایی استوایی است، که شامل درختان نخل سر به فلک کشیده اطراف جاده‌ها، تپه‌ها و دره‌های سرسبز است.

جهت اطلاع از مدارک مورد نیاز ویزای اندونزی، انواع ویزا و … وارد صفحه ویزای اندونزی شوید.

گیاهان سبز

غذاهای محلی

در سفر به نوسا پنیدا غذاهای فانتزی و تکراری را برای مدتی فراموش کنید و غذاهای متنوع و خوشمزه محلی را امتحان کنید. برنج تقریبا بخش جدا نشدنی هر وعده غذا در بالی است و می‌توانید آن را با هر غذایی مانند غذاهای دریایی، گوشت گوسفند برزیلی یا غذاهای خوشمزه محلی دیگر نوش جان کنید. یکی دیگر از بخش‌های هیجان‌انگیز برای خوردن غذاهای محلی، تجربه خوردن ناهار است. می‌‌توانید مانند مردم محلی، وارد رستوران بشوید و نهار بخورید.

اگر دوست دارید می‌توانید برای مدتی، شیوه غذا خوردن مردم محلی را یاد بگیرید و از غذا خوردن به سبک آنها، لذت ببرید. خوردن غذاهای محلی بسیار مقرون به صرفه است و می‌توانید پول خود را صرف به دست آوردن تجربیات و ماجراجویی‌های دیگر کنید.

غذاهای محلی بالی


مردم محبوب محلی

مردمی که این جزیره را از بسیاری جهات برای ما آرام و دلپذیر کرده‌اند را فراموش نکنیم. آنها کسانی هستند که به شما اسکان می‌دهند و کالاهای زیبا می‌فروشند و معابدی را می‌سازند که شما از آنها بازدید می‌کنید. در سفر به نوسا پنیدا اگر بدانید که یک سلام ساده چطور می تواند منجر به یک مکالمه دوستانه و دلگرم کننده شود، شگفت‌زده خواهید شد و این چیزی است که نمی‌خواهید در هیچ جای دنیا آن را از دست بدهید.

در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری از تور بالی و ویزای بالی دارید با کارشناسان لیانا پرواز در ارتباط باشید.

مردم محلی بالی
3.2/5 - (6 امتیاز)
منبع: / به روز رسانی:۲۲ اسفند ۱۴۰۱

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.