سفر به کشورهای جنوب شرق آسیا

به روز رسانی: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱

سفر، جزئی جدا ناپذیر بین تفریحات انسان‌ها است. شاید برای ایرانیان مهم‌ترین مورد برای سفر بعد از قیمت و هزینه‌ امکان گرفتن ویزای مقصد باشد. در بین کشورهایی که ایرانیان به واسطه هزینه کم و راحت بودن امکان گرفتن ویزا، کشورهای جنوب شرق آسیا همیشه جزو انتخاب‌های اصلی ایرانیان بوده است. کشورهایی که در جنوب شرق آسیا واقع شده‌اند و ایرانیان زیادی را هر ساله جذب خود می‌کنند، کشورهای تایلند، مالزی، اندونزی، ترکیه، سریلانکا و سنگاپور می‌باشند. در مطلب “کشورهای جنوب شرق آسیا” قصد داریم با بررسی چند کشور محبوب در جنوب شرق آسیا به شما کمک کنیم برای سفر، کدام یک برای شما مناسب‌تر است.

سفر به کشور عمان با تور عمان، یکی از ارزانترین سفرهای گردشگری و توریستی می باشد.

تور مالزی، سفر به کشور متنوع

تور مالزی در کنار تور تایلند انتخاب اصلی ایرانیان برای سفر به کشورهای جنوب شرق آسیا است. مالزی کشوری است که به متنوع بودن مشهور است. این متنوع بودن را نه فقط در طبیعت مالزی بلکه در اقوام، ادیان، پوشش و فرهنگ‌های موجود در مالزی نیز می‌توان مشاهده کرد. تور مالزی به خاطر وجود پرواز مستقیم ماهان به این کشور که در اکثر مواقع سال نیز پرواز چارتر شده دارد از قیمت مناسبی برخوردار است. این قیمت مناسب در ایام نوروز هر سال با رشد تقریبا دوبرابری مواجه می‌شود ولی در تمام طول سال با توجه به ساعات طولانی پرواز و جاذبه‌های متعددی که مالزی دارد، قیمت تور مالزی گران نیست.

به هر کشوری که می‌خواهید سفر کنید احتمالاً به دنبال تفریح و خوشگذرانی نیز هستید، در مالزی انواع بسیاری از تفریحات از جمله پارک آبی سان وی لاگون، دهکده فرانسوی‌ها، جزیره زیبای لنکاوی، جزیره پنانگ، مراکز خرید متنوع و برج‌های دوقلو و بسیاری دیگر جاذبه وجود دارند که می‌توانند بسیار هیجان‌انگیز باشند. به صورت کلی، اگر به دنبال سفر با خانواده و دیدن مراکز خرید بی‌شمار و تفریحات جذاب هستید، ما به شما تور مالزی را برای سفر پیشنهاد می‌دهیم.

کشورهای جنوب شرق آسیا

تور تایلند، سرزمین لبخندها

از دیگر کشورهای جنوب شرق آسیا تایلند است. تایلند چند سالی است که طرفداران بسیاری در بین ایرانیان پیدا کرده و محبوبیت خاصی در بین جوانان علی‌الخصوص آقایان برای خود دست و پا کرده است. البته در کنار این محبوبیت حواشی زیادی که در تایلند وجود دارد باعث شده تا بعضی مواقع افراد زیادی قصد اصلی سفر به تایلند را خوشگذرانی نا به جا قلمداد کنند ولی واقعیت چیز دیگری است.

کشور تایلند به دلیل نداشتن واحد پول با ارزش بسیار بالا نسبت به ایرانیان جزو کشورهایی به شمار می‌رود که نسبتاً همه چیز ارزان در آن پیدا می‌شود. کشور تایلند علاوه بر داشتن آزادی کامل و فرهنگ‌های متنوع و مکان‌هایی مثل خیابان پاتونگ، دارای جذابیت‌های فوق‌العاده‌ای همانند جزیره پوکت، هتل‌هایی با ساحل‌ اختصاصی، ساحل‌های بسیار تمیز، پارک‌های آبی متنوع، مراکز خرید اغلب ارزان در بانکوک می‌باشد. البته این موارد در برابر پتانسیل تایلند برای سفر، نقطه‌ای ناچیز در دریای شگفت‌انگیز سرزمین لبخندها است.

علاوه بر همه موارد فوق و دانسته‌های قبلی که از تایلند دارید، فستیوال‌های در تایلند برگزار می‌شود که نظیر آن‌ها در سرتا سر دنیا کم‌تر دیده می‌شود. فستیوال‌هایی مثل جشن آب تایلند که هر ساله مسافران زیادی را از سر تا سر دنیا جذب خود می‌کند. جشن آب تایلند امسال در 23 فروردین یا 12 آپریل برگزار می‌شود. قیمت تور تایلند نیز مثل همه‌ی مقصدهای کشورهای جنوب شرق آسیا، در ایام نوروز گران می‌شود. به طور کلی سفر به تایلند مخصوصاً شهر بانکوک بیشتر مناسب سفر دوستانه و مجردی است و شهرهایی مثل پوکت یا جزیره فی‌فی مناسب خانواده‌ها است.

پیشنهاد ما برای سفر به تایلند خرید یک تور جشن آب تایلند است چرا که هم قیمت تور جشن آب تایلند نسبت به تور نوروز تایلند ارزان‌تر است و همچنین حضور در مراسم‌های روزهای فستیوال‌های جشن آب تایلند مطمئناً خاطره‌ای تکرار نشدنی در طول زندگی شما خواهد بود.

تور تایلند

تور سریلانکا، سفر به مروارید اقیانوس هند

از دیگر کشورهای جنوب شرق آسیا سریلانکا است. در بین کشورهای جنوب شرق آسیا، کشور سریلانکا هنوز خیلی شناخته شده نیست و همین امر موجب دست نخورده ماندن طبیعت سبز این کشور شده است و البته که سفر به کشوری که هم‌ملیت‌های زیادی که سفر به آن‌جا را تجربه نکرده اند بسیار جذاب است.

کشور سریلانکا در جنوب کشور هند واقع شده است و فقط از راه دریا یا هواپیما می‌شود به این کشور سفر کرد. واحد پول کشور سریلانکا بسیار بی‌ارزش است و هر ریال ایران برابر با تقریباً 700روپیه سریلانکا است و به همین علت کشور سریلانکا یکی از ارزان‌ترین مقاصد برای سفر است. سریلانکا طبیعت بی‌نظیری دارد، طبیعتی سبز که در دریای آبی اقیانوس هند زیبایی دو چندانی دارد.

تور سریلانکا بهترین فرصت برای کسانی است که می‌خواهند یک ماجراجویی فوق‌العاده را در دل طبیعت و جنگل‌های تو در تو در کشورهای جنوب شرق آسیا، داشته باشند و همچنین از مکان‌های شلوغی مثل هند به دور باشند. تور سریلانکا بیشتر مورد توجه گردشگران اروپایی است و اروپایی‌ها با هزینه‌ای بسیار کم یک ماجراجویی فوق‌العاده را در شهر بنتوتا، کلمبو و کندی تجربه می‌کنند.

سریلانکا هنوز پروازی مستقیم ندارد ولی در آینده نه چندان دور و با بیشتر شناخته شدن این کشور که موجب بیشتر شدن مسافران از ایران به این کشور سبز است، احتمال دایر شدن پرواز مستقیم برای این کشور بسیار زیاد است. به صورت کلی سریلانکا مناسب برای کسانی است که عاشق ماجراجویی در دل طبیعت هستند و به دنبال هتل‌های ساحلی با خدمات All می‌گردند. ما به شما تور سریلانکا را شدیدا توصیه می‌کنیم چرا که هنوز مکانی شناخته شده نیست و می‌توانید قبل از بسیاری از مسافران برای خود خاطراتی از ماجراجویی در دل سریلانکا بسازید.

کشورهای جنوب شرق آساتور (سریلانکا)

تور سنگاپور، سفر به نیویورک آسیا

سنگاپور یکی دیگر از کشورهای محبوب جنوب شرق آسیا است. سنگاپور را هم به لوکس بودن و هم مدرن بودن می‌شناسند و تقریباً بسیاری از افراد که سفر به مالزی برایشان لذت بخش بوده، برای سفر دوم به این کشور، سری هم به سنگاپور می‌زنند. کشور سنگاپور زیبایی‌های مدرن خاص خود مثل بوتانیکال گاردن را دارد و سفر به این کشور حتماً لذت بخش برایتان خواهد بود. همان طور که احتمالاً مستحضر هستید سنگاپور، اقتصاد بسیار پر رونقی دارد و به واسطه همین اقتصاد، پاسپورت سنگاپور یکی از معتبرترین پاسپورت‌ها در بین تمام کشورهای جهان است.

برای رزرو تور بالی با شماره های درج شده در سایت لیانا پرواز تماس بگیرید.

اگر بخواهید فقط از سنگاپور دیدن کنید به دلیل نداشتن پرواز مستقیم از ایران به سنگاپور، قیمت تور سنگاپور به شدت بالا می‌رود و راه منطقی‌تری که بیشتر مسافران انجام می‌دهند سفر ترکیبی به مالزی و سنگاپور است چرا که هم از دو کشور دیدن می‌کنند و هم از نظر قیمتی بسیار به صرفه‌تر خواهد شد.

در مطلب بالا سعی کردیم تا حد امکان در مورد کشورهای جنوب شرق آسیا اطلاعاتی ارائه دهیم تا بتوانید از بین گزینه‌های موجود، بهترین گزینه برای سفر را انتخاب کنید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر یا اطلاع از قیمت‌ها می‌توانید با شماره 021-41187تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی کارشناسان این آژانس هواپیمایی بهره ببرید.

تور سنگاپور
3.4/5 - (5 امتیاز)
منبع: / به روز رسانی:۱۶ اسفند ۱۴۰۱

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.