بهترین مراکز خرید سنگاپور

به روز رسانی: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
مراکز خرید سنگاپور

در این مقاله قصد داریم شما را به بهترین مراکز خرید سنگاپور ببریم، تا از خرید خود لذت ببرید. ممکن است سنگاپور را مانند یک جزیره کوچک دور افتاده بشناسید اما در فضای بین المللی، سنگاپور را به عنوان خریداران و فروشندگان کالا می‌شناسند. تعداد پاساژها و مراکز خرید در سنگاپور، از دیگر کشورهای آسیایی بیشتر است. سنگاپور تمامی افرادی را که به دنبال خرید اشیا، لباس، و هر چیزی کمیابی که هستند از سراسر جهان به خود جذب کرده است. سنگاپور توانسته در سال‌های اخیر با برنامه‌ریزی منظم و دقیق، رشد صنعت توریسم و خرید و فروش کالا را افزایش داده و بر تعداد گردشگران جهت بازدید از جاذبه های سنگاپور و خریداران داخلی و خارجی بیافزاید.

مراکز خرید برتر سنگاپور

وقتی با تعداد بالایی از بهترین مراکز خرید سنگاپور که هر کدام از انواع و اقسام کالاها و وسیله‌ها را به فروش می‌رسانند، مواجه هستید خرید می‌تواند کمی برای بازدید کنندگانی که با منطقه و مراکز خرید آشنا نیستند، سخت باشد. افراد غیر بومی و غیر محلی و حتی کسانی که با زبان محلی یا انگلیسی به خوبی آشنا نیستند، خیلی سخت می‌توانند نیاز خود را در یک فضای ناآشنا پیدا کنند. در این لیست ما سعی کردیم بهترین مراکز خرید را برای یک خرید خوب و لوکس معرفی کنیم.

البته نگران نباشید زیرا مراکز دیگری را که مراکز خرید مناسب افراد با نگاه اقتصادی‌تر است در کنار آن‌ها معرفی کرده‌ایم. خیلی‌ها ترجیح می دهند که خریدشان جدای از کیفیت و کمیت موجود کالا، با بودجه و اندازه جیب شان هماهنگ باشد. از مراکز خرید گرفته تا مکان‌های صرف غذا و سالن‌های سرگرمی با ما همراه باشید تا شما را با ۱۰ تا از بهترین فروشگاه‌ها و مراکز خرید سنگاپور آشنا کنیم. این مراکز برای عاشقان خرید و غذا دوستان یک بهشت محسوب می شود.به نظر شما بهترین زمان سفر به سنگاپور و خرید در این کشور چه فصلی است؟

رزرو آنلاین بلیط هواپیما تهران مالزی با بهترین نرخ در لیانا پرواز

مرکز خرید مارینا مندرین

اگر میخواهید تمامی برندهای لوکس را در یک طبقه ببینید، مرکز خرید مارینا مندرین به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید سنگاپور می تواند نقطه پایانی شما برای جستجوی برند مورد نظرتان باشد. برند‌هایی مانند آرمانی، بوربری، شنل، دیور، هرمس، ورساچه، پرادا و رالف لورن از معتبرترین برندهای حاضر در این مجتمع می باشند.

برنده شدن در قرعه کشی‌های مارینا مندرین

یکی از دلایل اینکه مرکز خرید مارینا مندرین هنوز هم بزرگترین مجموعه توریستی و خرید در طی این سال ها مانده است، نزدیک بودن بزرگترین مراکز سرگرمی و تفریحی سنگاپور در کنار این مجتمع است. مراکزی مانند مرکز موزه هنر سنگاپور و کازینو بزرگ سنگاپور، درست در کنار این مجتمع واقع شده اند.

اگر شما به اندازه کافی شانس داشته باشید حتی ممکن است برنده جک پات نیز باشید. در کنار همه این‌ها فعالیت‌های خانوادگی نیز برای تمامی اعضای خانواده وجود دارند که می‌تواند سفر شما را در بازدید از مجتمع، لذت بخش‌تر کند. می‌توانید در سالن اسکیت مجتمع به بازی بپردازید و هر وقت که گرسنه شدید درست در کنار آن فودکورت مجتمع را بیابید.

بیشتر بخوانید: معرفی فرودگاه چانگی سنگاپور

معماری بی نظیر مرکز خرید مارینا مندرین

مرکز خرید مارینا مندرین یکی از سه مکان در ساحل مارینا است که با معماری منحصر به فرد خود توریست‌های زیادی را فارغ از خرید کالا جذب می‌کند. معماری آینده نگرانه مارینا مندرین شامل پنجره‌های بزرگ شیشه‌ای است که فضای بیرون را به خوبی نشان می‌دهد. همین می‌تواند در منظره و دورنمای مجتمع موثر باشد. بعد از یک روز طولانی که شامل خرید فراوان و خستگی خواهد بود، خریداران می‌تواند یک‌جا برای تور مجتمع رزرو کرده و از آن به عنوان زمان ریکاوری و بازسازی روحی استفاده کنند.

بهترین قیمت تور تایلند لحظه آخری با خدمات ویژه،بهترین ساعت پروازی و هتل های متنوع

دریافت خدمات منحصر به فرد با دستیار خرید

مهم نیست که بخواهید برای خود یک کت و شلوار جدید انتخاب کنید یا آنکه هدیه ای برای یک موقعیت خاص در نظر دارید. شما می‌توانید با ۲۵۰ دلار یک راهنمای متخصص در امور خرید که بر تمامی مغازه‌ها واحدهای تجاری اشراف دارد، استخدام کنید. همچنین شما می‌توانید در قسمت کاتالوگ وبسایت شاپس تمامی این امکانات را مشاهده کنید یا برای خود رزرو کنید.

مرکز خرید مارینا مندرین سنگاپور

مرکز خرید ION Orchard

حضور برندهای لوکس و معتبر فقط زیر یک سقف

مجتمع مرکز خرید ION Orchard در ۴ طبقه زیرزمین و ۴ طبقه در روی زمین ساخته شده است و متشکل از انواع برندهای پوشاک در رنج متوسط به بالا است طبقات یک، دو و سه برندهایی مانند گوچی پرادا و دیور را در خود جای داده است در طبقات پایین تر شما می توانید برندهایی مانند H&M، زارا و Uniqlo در این طبقات حضور دارند. این مرکز خرید جزء یکی از برترین مراکز خرید سنگاپور می باشد.

در دسترسی بودن خدمات متفاوت و جذاب برای خریداران

ION یکی از معدود مراکز خرید در سنگاپور است که اشخاصی را برای کمک به خریداران استخدام کرده است. توریست‌ها و خریداران می‌توانند تمامی نیاز‌ها و اطلاعات خود را بیابند و این موضوع کمک زیادی به داشتن یک خرید خوب می‌کند. امکان استخدام دستیار خرید به شکل خصوصی نیز وجود دارد.

نمای بی نظیر از آسمان مرکز خرید ION Orchard

شما از بالای برج می‌توانید نمای بی‌نظیری از جاده Orchard داشته باشید. نمای 360 درجه ای که در بالای برج خواهید داشت می‌تواند در داشتن یک آخر روز خوب موثر و مفید باشد. در بالای برج، یک رستوران با سرآشپز حرفه ای و طبخ غذاهای متنوع نیز وجود دارد.در سفر به سنگاپور از واتر پارک سنگاپور دیدن کنید. 

ION Orchard در سنگاپور

مرکز خرید پاراگون

ترکیب خوبی از برندهای متوسط به بالا

یکی از پیشنهادهای خوب مجتمع پاراگون ، حضور برندهای متوسط و عالی روز دنیا، آن هم در کنار هم و بدون افت کیفیت کالاها و خدمات است. درست در همان لحظه که یک مشتری پولدار در حال خرید کالای مورد نظر خود است، یک خریدار با وضعیت اقتصادی متوسط نیز می تواند به خرید خود آن هم با برند و کیفیت خوب بپردازد. چپاراگون مقصدی برای همه کس و همه چیز است. طبقه اول این مجتمع با برندهای بوربری، گوچی، آرمانی و میو میو از لوکس ترین طبقات خرید است.مرکز خرید پاراگون جزء لوکس ترین مراکز خرید سنگاپور محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: معرفی واتر پارک سنگاپور

پیشنهاد‌های جذاب برای خریداران پر خرج

کسانی که حداقل 1000 دلار در مغازه‌ها و واحدهای تجاری مجتمع خرید کرده باشند می توانند از پیشنهاد 500 دلار نوشیدنی رایگان نیز استفاده کنند.

خدمات نگهداری کودک

یکی از دغدغه‌های همیشگی والدین، نگهداری از کودکان در مراکز شلوغ و پر جمعیت است اما پاراگون دارای مرکز نگهداری کودکان است و می تواند شما را برای ساعتی هم که شده از وظیفه پدر و مادری معاف کند.

مرکز خرید پاراگون در سنگاپور

مرکز خرید نیگی آن، قدیمی‌ترین مراکز خرید سنگاپور

یک خرید خوب با سر زدن به بهترین برندهای روز دنیا

مرکز خرید نیگی آن به عنوان یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید سنگاپور، نیگی آن توانسته برندهای روز دنیا مانند گوچی، دیور و شنل را در کنار هم جمع کرده و خرید را برای مشتریان سطح بالاتر راحت کند. برای خریداران اقتصادی اما برند های زارا و منگو نیز وجود دارد. رستوران‌ها و کافه‌های متعددی نیز برای عاشقان خوراکی و غذا وجود دارد. نیگی آن گزینه‌های زیادی را برای مشتریان خود در نظر دارد.

شهر سرگرمی های مرکز خرید نیگی آن

شهر بازی این مرکز خرید به تمامی توریست‌ها و بازدید کنندگان تجربه یک سفر خوب و لذت بخش را هدیه می‌دهد. شما در میدان Takashimaya می توانید مجموعه ای کنسرت‌های خیابانی، بازارها و کارناوال‌های فشن را مشاهده کنید.

ساختمان خرید Takashimaya

این ساختمان از مراکز مهم خرید وسایل ژاپنی در سنگاپور است. انواع مدل های پوشاک، خوراکی‌ها و غذاها و لوازم منزل نیز در این ساختمان قابل تهیه است.

بهشت عاشقان کتاب

بزرگترین مرکز خرید کتاب در سنگاپور در شهر نیگی آن قرار دارد. این ساختمان در 4 طبقه ساخته شده است و حجم زیادی از کتاب ها و مجلات را در خود جای داده است.

مرکز خریدنیگی آن سنگاپور

گالری ماندارین

تجربه خرید در یک گالری مدرن و لوکس

آرمانی، هیوگو باس و ویکتوریا سکرت تنها تعدادی از برندهای معروف و مشهور حاضر در گالری است. شما می‌توانید تمامی وسایل از لوازم تزیین و طراحی دکوراسیون خانه گرفته تا لباس های سنتی و محلی چینی را در این گالری بیابید. گالری ماندارین یکی از مدرن ترین مراکز خرید سنگاپور است.

وجود بهترین رستوران‌های شهری با تنوع غذای بالا و کیفیت مناسب

گالری ماندارین یک مکان کوچک در میان جاده Orchard است. بازدید کنندگان و خریداران می‌توانند با صرف غذاهای محلی در رستوران‌های اطراف فروشگاه، کیفیت سفر و روز خود را تا بالاترین حد ممکن ببرند. شما می‌توانید نودل‌های چینی و سوشی اصل ژاپنی را در این رستوران‌ها امتحان کنید. البته غذاهای فست فودی امروزی‌تر مانند استیک‌های آمریکایی نیز در این رستوران‌ها سرو می‌شود. عموما رستوران‌های نزدیک به گالری ماندارین از سر آشپزهای خارجی و مخصوصا فرانسوی برای بالا بردن کیفیت منوی خارجی خود استفاده می کنند.

مرکز خریدگالری ماندارین سنگاپور

مرکز خرید وی وو vivo یکی از بهترین مراکز خرید سنگاپور

دنیایی از برندهای رنج قیمت متوسط

لباس، کفش، کیف دوشی و دیگر اکسسوری‌های مورد نیاز زنانه در این فروشگاه قابل تهیه است. از برندهای مشهوری که در این مرکز حضور دارند را می توان به زارا، پدرو و چارلز اشاره کرد که در تمامی آسیا به عنوان برندهای میان رده خوب شناخته می‌شوند.

بزرگترین سینمای چند طبقه کشور

اگر شما حتی قصد خرید هم نداشته باشید این مرکز می‌تواند باز هم برای شما چیزهای جذابی داشته باشد. سینمای چند طبقه دهکده طلایی، برگترین سینمای طبقاتی در سنگاپور است و لذت تماشای فیلم‌های سینمایی مهیج در آن یقینا چیزی است که از ذهن دوست داران فیلم و سینما بیرون نخواهد رفت.

تور مالزی یکی از تورهای دیدنی و پرطرفدار میان گردشگران ایرانی است. برای رزرو این تور با کلیه امکانات و قیمت مناسب به همراه اقامت در بهترین هتل ها با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

پیشنهاد‌های سرگرم کننده بی پایان

فضاها و پارک‌های درون مرکز برای کسانی که کودک دارند و یا خود علاقه به بازی و سرگرمی دارند می‌تواند جذاب باشد. معماری خود مرکز می‌تواند چشم هر بیننده‌ای را خیره کند و برای علاقه‌مندان به شهرسازی و ساختمان سازی جذاب باشد.

رستوران‌های خوب و ارزان

غذا خوردن در رستوران‌های وی وو می‌تواند هر کسی را مجذوب خود کند. رستوران این مرکز دارای یک ویو و منظره پانورامیک نسبت به شهر و جزیره است. شما می‌توانید همزمان با میل کردن غذا از مناظر و دیدنی‌های شهر چه در روز و چه در سیاهی شب لذت ببرید. یقین داشته باشید که لذت خوردن غذا برای شما دو چندان خواهد شد.

دسترسی به جزیره سنتوزا

شما می‌توانید با استفاده از مونوریل و MRT به جزیره سنتوزا بروید و از فضای جزیره نیز استفاده کنید. می‌توانید از طریق طبقه سوم سوار مونوریل شده و بعد از مدت کوتاهی در جزیره باشید. بازی‌ها و تفریحات ساحلی و همینطور تورهای شبانه ساحلی نیز در جزیره یافت می‌شود.

مرکز خرید vivo سنگاپور

مرکز خرید بوگیس جانکشن Bugis Junction

ترکیبی از برندهای خارجی و داخلی

این مرکز با داشتن واحدهای تجاری فعال در زمینه پوشاک با برند داخلی و خارجی توانسته تعداد زیادی از توریست‌ها و خریداران را به خود جلب کند. در برندهای خارجی ما نام زارا را هم میبینیم که یک برند میان رده خوب و با کیفیت است. در بخش تولیدات داخلی سنگاپور می‌توانید روی لباس‌های محلی دست دوخت و سنتی نیز حساب کنید.مناسب ترین مراکز خرید سنگاپور از لحاظ قیمت به حساب میاید.

در دسترس بودن بوتیک‌های متعدد

در طبقات 2 و 3 مجتمع می‌توانید انواع و اقسام بوتیک‌ها با قیمت‌های ارزان‌تر و بهتر از دیگر طبقات و مراکز را از برندهای آسیایی خوب و با کیفیت بیابید.

امکانات بازی و سرگرمی در خیابان

در همان خیابان اصلی مرکز تجاری نیز می‌توانید سینما و پارک کودکان را پیدا کنید. این پارک و مرکز تفریحی، متناسب خانواده‌ها است و می‌توانند غذای خود را نیز بعد از یک روز خسته کننده در رستوران‌های فضای باز خیابان میل کنند. رستوران‌های این محدوده قیمت کمتری نسبت به رستوران‌های درون مرکز دارد و برای افراد اقتصادی‌تر مناسب هستند. البته کیفیت و مواد اولیه استفاده شده بسیار خوب است و مشکلی در غذا نخواهید یافت.

مرکز خرید Bugis Junction سنگاپور

مرکز خرید سامرست، ارزانترین مراکز خرید سنگاپور

خریدی متناسب با جیب شما

این مرکز به عنوان یکی از اصلی‌ترین مراکز فروش لباس‌های نوجوانانه و جوانانه شناخته می‌شود و به دلیل جوان سال بودن فضا، قیمت‌ها نیز نسبت به دیگر مراکز کمتر است. فروشگاه‌های مرکز 313 برندهایی مانند زارا، کوتون و منگو را می‌فروشند که برند میان رده خوبی برای جیب‌های اقتصادی است.این فروشگاه جزء محبوب ترین مراکز خرید سنگاپور برای جوانان و نوجوانان است.

الهام گرفته شده از شهرهای اروپایی

خیابان اصلی منتهی به بازار، الهام گرفته شده از خیابان‌های فروشگاهی اروپایی است. در هر دو سمت جاده می‌توانید برند‌ها و مراکز خرید زیادی را از پوشاک مختلف مشاهده کنید. قدم زدن در این خیابان حتی اگر چیزی را نخرید می‌تواند برای شما جالب و جذاب باشد. رستوران‌ها و کافه‌های متعددی هم در کنار خیابان وجود دارد که می‌تواند اقامتگاه خوبی برای مدت‌های کوتاه و گذران روز باشد.

مرکز خرید 313@Somerset سنگاپور

مرکز خرید اورچارد Orchard

تخفیف‌ها و فروش‌های ویژه مخصوص توریست‌ها

در بسیاری از مغازه‌ها و فروشگاه‎های لباس در این مرکز به توریست ها تا 25 درصد تخفیف ویژه داده می‌شود که می‌تواند یک پبشنهاد جذاب برای خریداران باشد. البته مراکزی هم تا 50 درصد تخفیف را به توریست‌ها ارائه کرده اند که تقریبا یک فروش شگفتانه محسوب می‌شود. برای آن‌ که بتوانید از این خدمات استفاده کنید یادتان نرود که هنگام پرداخت رسید و دریافت تخفیف باید مدارکی برای اثبات توریست بودن خودتان ارائه کنید.

بنابراین حتما کارت شناسایی و یا پاسپورت را به همراه داشته باشید.اورچارد جز شلوغ ترین مراکز خرید سنگاپور است.

سرگرمی های مرکز خرید اورچارد

در خیابان اصلی می‌توانید مراکز تفریحی و سرگرمی‌های زیادی را نیز پیدا کنید. درصد بالایی از این مغازه‌ها و مراکز در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته برای خدمات دهی به مشتریان خود فعال هستند و هرگز تعطیل نمی‌شوند. این مرکز را می‌توان یکی از مراکز همیشه فعال در تمامی فصول و ماه های سال نامید.

سفری خوش و به یادماندنی همراه با تور عمان لیانا پرواز.

امکانات ورزشی داخل سالن

شاید باورش برایتان سخت باشد اما بزرگترین دیوار صخره نوردی سنگاپور نیز در این مرکز وجود دارد و انواع بازی‌ها و ورزش‎های هیجانی می‌تواند در بالا بردن آدرنالین خون شما موثر باشد. این مکان مخصوص توریست‌هایی است که می‌خواهند هیجان و سرگرمی را در کنار هم تجربه کنند. علاوه بر مرکز بازی و سوزاندن چربی و کالری، می‌توانید از مرکز یوگا نیز در طبقه ششم برای آرامش اعصابتان بهره ببرید.

رستوران دریایی مرکز خرید اورچارد

غذاهای دریایی برای هتل‌ها و مراکز خرید ساحلی که رستوران خوبی را نیز در خود دارند، یک منوی کامل می‌سازد. این مرکز هم با داشتن رستورانی خوب در بالای ساختمان مجتمع، به شکل بوفه و باربیکیو می‌تواند انواع غذاهای دریایی را از میگو و خرچنگ گرفته تا سوشی و ماهی‌های کباب را برای شما فراهم کند.

مرکز خرید Orchard سنگاپور

مرکز خرید پلازا سنگاپور

بهشت عاشقان غذا

گزینه‌های غذاخوری در این مرکز برای توریست‌ها و مسافران تمامی ندارد. هر 7 طبقه پلازای سنگاپور دارای رستوران‌ها و کافه‌های متعدد است. تعجبی ندارد که اگر در هر زمانی از روز به این پلازا سری بزنید احساس گرسنگی کنید. با دیدن این همه مکان و رستوران خوب و غذاهای رنگارنگ و متنوع طبیعی است که هر کسی دلش بخواهد تا دلی از عزا دربیاورد.

انواع غذاهای چینی، ژاپنی و غذاهای محلی سنگاپور در این رستوران‌ها سرو می‌شود. حتی در ورودی مجموعه نیز مراکز فروش اسنک و دسرهای مختلف وجود دارد. مطمئن باشید با آمدن به این مرکز هرگز گرسنه نخواهید بود.مرکز خرید پلازا یکی از معدود جای مراکز خرید سنگاپور است که علاوه بر بهترین برند های پوشاک ، بهترین رستوران ها را نیز دارد.

تفریحات نامحدود و مراکز خرید ساحلی

هفتمین طبقه این مرکز برای تفریحات برتر در سفر به سنگاپور و سرگرمی های گوناگون در نظر گرفته شده است و از سینمای طبقاتی با نام روستای طلایی گرفته تا بازی های نوستالژیک و خاطره انگیز برای کودکان در این مرکز وجود دارد. بسیاری از بازی‌ها و سرگرمی‌های ارائه شده فقط برای بچه‌ها نیست و بسیاری از بزرگسالان دارای روح کودکانه و شاد از آن لذت خواهند برد.

مرکز خرید پلازا سنگاپور

لیانا پرواز مجری تخصصی تورهای جنوب شرق آسیا با بهترین قیمت ها و خدمات است. سفر با تور بالی می تواند یکی از سفرهای رویایی زندگیتان باشد چرا که این جزیره بسیار زیبا به بهشت کشور اندونزی معروف است و دارای جاذبه های دیدنی بسیاری است.

1/5 - (1 امتیاز)
منبع: / به روز رسانی:۰۹ بهمن ۱۴۰۱

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.